رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631927

هشدار به خطر نفوذی ها و روس ها

ساعت 24 - واقعیت این است که دردنیای سیاست اعتماد یک سویه به کشوری که بارها نشان داده است به پیمان‌های خود وفادارنیست و نیز ساده‌اندیشی در باره هکاران خارجی حتی همراه با یک کشور کاردرستی نیست.

روزنامه جمهوری اسلامی درهمین باره نوشته است اولین قدم هم این است که منفذها را بکاویم، بیابیم و چنان ببندیم که هیچ نفوذیی نتواند راهی در آن برای خود باز کند. ما از نفوذی‌ها کم ضربه نخورده‌ایم. آنچه در کنسولگری در دمشق اتفاق افتاد، فقط آخرین نمونه ماجرا بود و الّا از اول انقلاب تا کنون هرجا ضربه خورده ایم، پای نفوذی‌ها در میان بوده است.نفوذی را باید در میان خودی‌ها جستجو کرد. در نزدیکترین حلقه دوستان. همان‌ها که می‌شنوند حرف‌ها را. آشنایند با کدها و نشانه‌ها.

این بار بیاییم و داستان را از آول به آخر بخوانیم. چه کسانی از رفتنِ سردار زاهدی مطلع بودند؟ علامت سوال را جلوی تک به تک‌شان بگیریم و جواب‌شان را عیار بسنجیم تا معلوم شود دهان و کلمات کدامشان بوی خیانت دارد. به دیوار شبه‌دوستان هم تکیه نکنیم. در سوریه و لبنان که جاسوس روان است، کسی را به دوستی نگیریم. روی دیوار صاحبان اس۳۰۰ و اس۴۰۰ هم که هنگام حمله دشمن به خواب می‌روند یادگاری ننویسیم. روی پای خود بایستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها