رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631990

3 سریال که ارزش دیدن دوباره را دارند

برخی از سریال‌ها آنقدر جذابند که دیدن دوباره آن‌ها برای همه جذاب است در این مقاله به معرفی سه سریال خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

بدون شک، تجربه دوباره دیدن سریال‌های مورد علاقه ما می‌تواند فرصتی خوب برای لذت بردن از داستان‌ها و شخصیت‌های محبوب باشد. برخی سریال‌ها به دلایل مختلف، از جمله داستان پیچیده، عمق شخصیت‌ها و کیفیت تولید بالا، ارزش دیدن دوباره را دارند. در زیر سه سریال را معرفی می‌کنم که ارزش دیدن دوباره آن‌ها را دارند. برای دیدن این سریال‌ها و همچنین هزاران فیلم و سریال دیگر می‌توانید به نماشات، مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی سری بزنید

بهترین سریال قرن : فرار از زندان

فرار از زندان یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که در سال ۲۰۰۵ به روی آنتن رفت. این سریال در طول پنج فصل به اکران رسید و در سال ۲۰۱۷ با فصل ششم به بهره‌برداری بازگشت. سازندگان این سریال پائول شرینگ و ونسنت سوان است.

داستان سریال درباره‌ی مایکل اسکافیلد است، یک معمار نابغه که برادرش لینکولن براورد را به جرم قتل در زندان به سر می‌برد. مایکل معتقد است برادرش بی‌گناه است و تصمیم می‌گیرد برای نجات او یک برنامه‌ی دقیق و محکم برای فرار از زندان پیاده کند. ایده‌ی اصلی او بر پایه‌ی نقشه‌ی طراحی شده توسط خود در زمانی که به عنوان معمار برای زندان کار می‌کرده است استوار است.

در طول سریال، مایکل و تیمی از همکاران او برای عبور از موانع مختلف و رسیدن به آزادی، با معمایی پیچیده و مشکلات بسیار روبرو می‌شوند. هر فصل از سریال به تمامی جزئیات برنامه‌ریزی و اجرای فرار می‌پردازد و در کنار آن، داستان‌های جانبی و روابط شخصی شخصیت‌ها را نیز بازگو می‌کند.

فرار از زندان با داستان پرطرفدار و پیچیده‌ای که ترکیبی از هیجان، اکشن و رمز و راز است، توانسته است جمعیت زیادی را به خود جذب کند. عملکرد بازیگران، نوشتار قوی و جذاب، جلوه‌های ویژه‌ی بصری و همچنین تنظیمات مختلف در محل‌های مختلف از جمله زندان، کاراکاس، میامی و لاس وگاس، به سریال کمک کرده‌اند تا به یکی از سریال‌های محبوب و جذاب دهه ۲۰۰۰ تبدیل شود.

دانلود سریال فرار از زندان

معرفی سریال لوسیفر

لوسیفر یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس شخصیتی که در کتاب‌های کمیک دی سی ساخته شده است، ساخته شده است. این سریال در سال ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت و توسط تام کاپینوس و جو هندرسون ساخته شده است. سریال در ابتدا توسط شبکهٔ فاکس پخش می‌شد و پس از سه فصل به شبکهٔ نتفلیکس منتقل شد.

داستان سریال دربارهٔ لوسیفر مورنینگ است که در نظر برخی از داستان‌های مذهبی، فرشتهٔ افتاده‌ی شیطان است. لوسیفر، خسته از زندگی در جهنم، تصمیم می‌گیرد به لس آنجلس بیاید و در آنجا یک کلوپ شبانه به نام "لوکیفر" را تاسیس کند. اما وقتی که یکی از مشتریان کلوب به قتل می‌رسد، لوسیفر به همراه کارآگاه چارلی دکر وارد تحقیقات می‌شود و به تدریج به عنوان مشاور جنایی برای پلیس لس آنجلس فعالیت می‌کند.

در طول سریال، لوسیفر با روحانی جذابی به نام مزیخائل، دیگر فرشتگان، شیاطین و شخصیت‌های متعددی از جمله مرموزترین شخصیت خودش، مواجه می‌شود. او سعی می‌کند راز اصلی وجود خودش را کشف کند و در عین حال با مسائل اخلاقی، دروغ و رازهای دیگری روبرو می‌شود.

لوسیفر با ترکیبی از عناصر فانتزی، جنایی و درام، توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. بازیگری توانمند تام ایلند، داستان جذاب و پر از جنبه‌های غیرمنتظره، دیالوگ‌های طنزآمیز و همچنین نگاه طنزآمیز به شخصیت شیطان، عواملی هستند که به محبوبیت این سریال کمک کرده‌اند.

دانلود سریال لوسیفر

معرفی سریال بازی تاج و تخت Game of Thrones

بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یک سریال تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس رمان‌های جورج آر. آر. مارتین با همین نام ساخته شده است. این سریال به عنوان یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ شناخته می‌شود. سازندگان اصلی این سریال دیوید بنیوف و دی. بی. وایس هستند.

داستان «بازی تاج و تخت» در قارهٔ وستروس و ایسوس رخ می‌دهد و شامل جنگ‌های قدرت، سیاست، خیانت، ماجراجویی و عناصر فانتزی است. داستان به تقسیم قوم‌های مختلفی که به دنبال کسب قدرت و حکومت بر وستروس هستند می‌پردازد. این سریال بیشتر بر روی خانواده نجیب زاده استارک و لانیستر تمرکز دارد و روایتگر رویدادها و ماجراهای پیرامون تلاش‌های آنان برای به دست آوردن تاج و تخت وستروس است.

برخلاف بسیاری از سریال‌ها، «بازی تاج و تخت» برجسته است به خاطر دیالوگ‌های قوی، شخصیت‌های پیچیده و توسعه‌ی آن‌ها در طول فصل‌ها، نمایش تصاویر زیبا و جلوه‌های ویژه‌ی بصری بی‌نظیر، و پرداختن به موضوعات عمیق و اخلاقی. همچنین، سریال برجسته است به خاطر تنوع شخصیت‌ها و ماجراهای پرهیجان و غافلگیرکننده که باعث شده است جمعیت زیادی را به خود جذب کند.

«بازی تاج و تخت» در طول هشت فصل به اکران رسید و در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. سریال با دریافت جوایز بسیاری از جمله جایزهٔ اِمی، گلدن گلوب و ساترن، به عنوان یکی از برترین سریال‌های تلویزیونی دههٔ ۲۰۱۰ محسوب می‌شود.

شما چه سریال‌هایی را بیش از یک بار دیده اید ؟ آن‌ها را به ما معرفی کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها