رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632006

توییت زدن پولی می شود؟

ساعت 24 - بر اساس گفته‌ی ایلان ماسک، احتمالاً کاربران جدید ایکس برای انتشار پست مجبور به پرداخت هزینه خواهند شد.

به گزارش زومیت ، ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ایلان ماسک قصد دارد برای پست گذاشتن در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و کنترل مشکل بات‌ها، از کاربران جدید هزینه‌ی کمی دریافت کند.

ماسک در پاسخ به یک کاربر ایکس که در مورد تغییرات این پلتفرم نوشته بود، گفت که دریافت هزینه‌ای اندک از حساب‌های جدید «تنها راه» برای جلوگیری از «هجوم بات‌ها» است.

 

 ماسک با اشاره به ابزارهایی مانند CAPTCHA گفت: «هوش مصنوعی فعلی می‌تواند به‌راحتی از مانع «آیا شما یک ربات هستید؟» عبور کنند. » او افزود: «حساب‌های جدید پس از گذشت سه ماه از ایجاد حساب، می‌توانند بدون پرداخت هزینه، پست منتشر کنند. »

درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی در مورد زمان اعمال این سیاست و میزان هزینه‌هایی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

ایکس در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) شروع به دریافت یک دلار در سال از کاربران جدید تاییدنشده در نیوزیلند و فیلیپین کرد. کاربرانی که در این مناطق هزینه پرداخت نمی‌کنند می‌توانند پست‌ها را بخوانند اما نمی‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند. آن‌ها برای ارسال محتوا، لایک کردن، پست کردن دوباره‌ی محتوا، نظر دادن، بوکمارک و نقل‌قول پست‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت می‌کردند. ماسک ممکن است هزینه‌ای مشابه را برای سایر مناطق اعمال کند.

ایکس مدتی پیش اعلام کرد پاکسازی حساب‌های اسپم را آغاز کرده است و با طرح جدید دریافت هزینه قصد دارد مشکل بات‌ها را بهتر حل کند.

زومیت

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها