رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632029

نماینده مردم کرمان:

کرمان تشنه است

ساعت 24 -نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: چالش بزرگ دیگری که در کرمان با آن مواجهیم بحث کمبود شدید آب شرب است،

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌‌شنبه، ۲۸ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده درخصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز در کشور به هیچ عنوان کفایت نمی‌کند، تصریح کرد: حوادث تروریستی در کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان و فارس نشان از آن دارد که حضور آنان در کشور و استان کرمان تبعات بسیار ناگواری از حیث امنیت، اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال داشته است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی زاهدی خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور عنوان کرد: در چند سال گذشته بارها و بارها به صورت حضوری یا مکاتبه یا تذکرات متعدد در صحن مجلس موضوع ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز را مطرح و خواهان سروسامان دادن به آن شده‌ام. هرچند که اقداماتی انجام شده است اما به هیچ عنوان کفایت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: حوادث تروریستی در کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان و فارس نشان از آن دارد که حضور آنان در کشور و استان کرمان تبعات بسیار ناگواری از حیث امنیت، اقتصاد، مسائل اجتماعی و فرهنگی به دنبال داشته است. امیدوارم که در این خصوص با سرعت و قاطعیت اقدام لازم صورت بگیرد.

کرمان تشنه است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر اینکه چالش بزرگ دیگری که در کرمان با آن مواجهیم بحث کمبود شدید آب شرب است، اضافه کرد: در ۱۲ سال گذشته بارها و بارها فریاد «کرمان تشنه است!» را از تریبون مجلس سر داده‌ام. ضمن تقدیر از انجام پروژه بزرگ انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان، یادآور می‌شوم کرمان هنوز تشنه است.

زاهدی ادامه داد: در مراسم کلنگ‌زنی و بازدید رئیس جمهوری از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به شهر کرمان برای آب شرب، قول داده شد که قبل از تابستان سال جاری آب شرب به کرمان برسد؛ اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که این قول محقق نمی‌شود. از طرفی با توجه به وضع وخیم بارندگی در سال جاری در کرمان، بیم تهدیدات اجتماعی امنیتی می‌رود. امیدوارم دولت بتواند به گونه‌ای برنامه‌ریزی انجام دهد که وعده داده شده محقق شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها