رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632106

5 ایده خلاقانه برای نورپردازی با لاین نوری 120 سانتی‌متری

لاین نوری از جمله ادواتی است که ظاهر بسیار مدرنی به فضای شما می‌بخشد، از سویی دیگر نیاز به توضیح نیست که به چه‌اندازه، ظاهر مدرن و دکوراسیون فروشگاه، بر جذب مشتری تاثیرگذار خواهد بود.

چراغ خطی از مدرن‌ترین و پرفروش‌ترین ادوات روشنایی برای نورپردازی فضاهای مختلف نظیر دفتر اداری، اتاق جلسات، میز کار، اتاق خواب، آشپزخانه و یا فروشگاه است. نور یکپارچه و خطی لاین نوری باعث شده تا بتوان از آن در انواع فضاها به صورت روکار، توکار و آویز استفاده نمود. یکی از کاربردی‌ترین اندازه‌ها در لاین نوری، طول 120 سانتی‌متری است. لاین نوری 120 سانتی‌متری هم قابلیت روشن کردن کافی فضا را داشته و هم فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و در انواع فضاها نیز به شکل‌های مختلف قابلیت نصب دارد. از آن‌جایی که با خرید لاین نوری، قابلیت‌های بسیاری برای نورپردازی خواهید داشت، در این مقاله به 5 ایده جهت نورپردازی با لاین نوری 120 سانتی‌متری خواهیم پرداخت.

  • نورپردازی آشپزخانه و جزیره با چراغ خطی

یکی از امکانات بسیار خوب لاین نوری، قابلیت استفاده به شکل‌های مختلف توکار، روکار و آویز است. نصب یک خط نوری 120 سانتی‌متری بالای کانتر یا جزیره دو مزیت مهم دارد. مزیت اول اینکه با استفاده از یک چراغ خطی 120 سانتی‌متری نظیر لاین نوری 60 وات، روشنایی کانتر به خوبی تامین شده و مزیت دوم اینکه با استفاده از یک لوستر خطی آویز، زیبایی آشپزخانه شما دوچندان می‌شود. البته کماکان و در صورت کوتاه بودن ارتفاع سقف، می‌توانید از لاین نوری 120 سانتی‌متری به صورت توکار نیز در قسمت‌های مختلف استفاده نمایید

  • لاین نوری 120 سانتی‌متری برای میز کار

در فضاهای اداری و کاری، روشنایی میز کار اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از اصولی‌ترین راه‌ها برای نورپردازی اداری، روشنایی هر میز به صورت جداگانه است. با استفاده از این کار، هر نفر به تنهایی می‌تواند روشنایی میز خود را بدون اختلال برای سایر همکاران، تنظیم کند. علاوه بر این از روشنایی سایر نقاط اضافی هم جلوگیری می‌شود و هر میز به خوبی روشن می‌شود. به همین دلیل با استفاده از لاین نوری 120 سانتی‌متری، می‌توان هر میز کار را به صورت جداگانه روشن نمود. لاین نوری 120 سانتی‌متر هم می‌تواند به صورت روکار و آویز و هم به صورت توکار، بالای میز کار را روشن کند. نکته‌ای که هنگام نورپردازی میز اداری باید به آن توجه نمود این است که چراغ خطی شما نباید فلیکر یا چشمک داشته‌باشد زیرا در این صورت باعث چشم‌درد و سردرد برای کارکنان خواهد شد.

  • روشنایی اتاق خواب با نور خطی 120 سانتی‌متری

در فضای اتاق خواب، نور ملایم‌تر و همراه با تابش غیر مستقیم می‌تواند به خوبی پاسخگوی شما باشد. به همین جهت می‌توانید با استفاده از یک یا چند چراغ خطی توکار با عرض 4 سانتی‌متری، هم اتاق را به مینیمال‌ترین حالت ممکن نورپردازی کنید و هم از تابش غیر مستقیم آن لذت ببرید. به صورت کلی طول 120 سانتی‌متری لاین نوری به‌اندازه‌ای است که هم بتوانید از آن در اتاق خواب‌های کوچک و بزرگ استفاده کنید و هم شدت روشنایی و پخش نور آن به حدی است که اتاق خواب را به خوبی روشن کند.

  • نورپردازی راهرو و لابی با چراغ خطی 120 سانتی‌متری

از آن‌جا که راهرو‌ها معمولا عرض زیادی ندارند و محل عبور افراد هستند، بنابراین استفاده از چند نور خطی 120 سانتی‌متری می‌تواند روشنایی آن را به خوبی تامین کند. اگر می‌خواهید طول راهرو کمتر به نظر برسد، چراغ‌ها را به صورت عرضی (120 سانتی‌متر در عرض) قرار دهید و اگر می‌خواهید به فضای خود عمق دهید، لاین‌های نوری را پشت هم به موازات طول راهرو نصب کنید.

  • نورپردازی فروشگاه با لاین نوری 120 سانتی‌متری

همانطور که می‌دانید، لاین نوری از جمله ادواتی است که ظاهر بسیار مدرنی به فضای شما می‌بخشد، از سویی دیگر نیاز به توضیح نیست که به چه‌اندازه، ظاهر مدرن و دکوراسیون فروشگاه، بر جذب مشتری تاثیرگذار خواهد بود. لاین نوری 120 سانتی‌متری با داشتن این ظاهر مدرن اما با قیمتی بسیار به صرفه‌تر نسبت به چراغ خطی سفارشی، می‌تواند گزینه‌ای به صرفه و در عین حال زیبا برای استفاده در فضای فروشگاه، ویترین، اتاق پرو، جلوی آینه، کانتر فروشنده و یا رگال باشد.

مطالب بالا مهم‌ترین نکات برای نورپردازی با لاین نوری 120 سانتی‌متری بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص انواع چراغ خطی طول ثابت و سفارشی، از طریق تماس با ما یا مشاوره آنلاین نورپردازی با کارشناسان فنی و نورپردازی اکووات ارتباط برقرار کنید.

اکووات، تولیدکننده تخصصی محصولات روشنایی مدرن LED

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها