رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632108

وال هنگ چیست؟ (بررسی جامع مزایا + معایب)

وال هنگ ها نسل جدیدی از توالت‌های فرنگی هستند که برروی دیوار نصب می شوند. این توالت ها برای سرویس‌های بهداشتی با فضای کوچک گزینه خوبی به شمار می آیند. نصب و راه‌اندازی و نگهداری از وال هنگ ها سخت نیست و حتی در صورت بروز مشکل به راحتی می‌توان آن را حل کرد.

مثلاً اگر لوله‌های این توالت ها بگیرد، امکان درخواست خدمات از لوله بازکنی شرق تهران یا محل زندگی تان را دارید؛ همچنین خودتان می‌توانید این مشکل را تا حد زیادی رفع کنید.

وال هنگ چیست؟ (مدرن ترین توالت فرنگی)

به دلیل متراژ پایین بسیاری از اماکن اداری، تجاری و خانگی سرویس‌های بهداشتی کوچکی برای آن‌ها تعبیه می‌شود. در این سرویس‌ها امکان جاگذاری توالت‌های ایرانی و فرنگی معمولی وجود ندارد، به همین دلیل از وال هنگ ها استفاده می‌کنند.

اگر این سبک از سرویس بهداشتی دچار مشکل شود می‌توانید از مراکز لوله بازکنی تهران شبانه روزی یا سایر مراکز خدماتی کمک بگیرید. آن‌ها روش‌های رفع گرفتگی این محصولات را به خوبی می‌دانند.

جالب است بدانید این وسیله نه تنها جای توالت‌های قدیمی را می‌گیرد و فضای کمی را اشغال می‌کند، بلکه به دلیل طراحی مناسب توانسته مکمل دکوراسیون‌های امروزی شود.

وال هنگ یا Wall Hung بر عکس توالت‌های قدیمی به جای نصب برروی زمین، روی دیوار جایگذاری می‌شود. تمامی لوله کشی‌ها در این توالت به صورت توکار انجام شده، حتی شیرآلات نیز توکار هستند، بنابراین فضای خیلی کمی اشغال خواهد شد. وال هنگ ها در بسیاری از موارد نسبت به توالت‌های قدیمی برتری‌هایی دارند و حتی توانسته‌اند از لحاظ قیمتی با آن‌ها برابری کنند؛ به همین دلیل مجریان ساخت و ساز و معماران اغلب آن‌ها را به مشتریان خود توصیه می‌کنند.

مزیت‌های استفاده از وال هنگ چیست؟

شما می‌توانید در نوسازی یا بازسازی ساختمان به جای توالت‌های ایرانی یا فرنگی از وال هنگ ها استفاده کنید. این ابزار از لحاظ ساختاری تقریبا مشابه توالت‌های معمولی است، بنابراین مشکلی در نگهداری یا تعمیر برایتان به وجود نمی آورد.

این یعنی شما می‌توانید در صورت گرفتگی لوله‌ها اگر در بالای شهری چون تهران زندگی می‌کنید، با لوله بازکنی قیطریه و در صورت بروز مشکلات مشابه با مراکز مخصوص خدماتی مرتبط تماس بگیرید و مشکل را رفع نمایید. برخی از مهمترین مزیت‌های وال هنگ ها عبارت هستند از:

اشغال فضای اندک

یکی از بزرگترین مشکلات توالت‌های قدیمی اشغال فضای زیاد است. در واقع این توالت ها و تمامی متعلقات آن‌ها مثل شیرآلات بخش زیادی از فضا را اشغال می‌کردند، بنابراین باید حتماً برای سرویس بهداشتی ابعاد بزرگی در نظر می‌گرفتید. اما توالت‌های دیواری با طراحی منحصر به فرد تحولی در دنیای معماری به وجود آورده‌اند.

به دلیل افزایش محبوبیت وال هنگ ها، بسیاری از مراکز خدمات گرفتگی لوله، شیوه کار و رفع مشکلات به وجود آمده در این توالت‌های فرنگی را آموزش دیده‌اند. در این مراکز متخصصینی حرفه‌ای حضور دارند که در سریعترین زمان مشکلات را رفع می‌کنند؛ به همین دلیل هیچ مشکلی در استفاده از وال هنگ برایتان پیش نمی آید.

طراحی جدید و منحصر به فرد

وال هنگ ها در فاصله مشخصی از زمین و بر روی دیوار نصب می شوند. متعلقات این توالت ها، داخل دیوار نصب می‌شود. این طراحی نوآورانه باعث شده تا جلوه‌ای جدید و زیبا در دکوراسیون سرویس بهداشتی به وجود بیاید.

عدم نیاز به مخازن بزرگ و صرفه جویی در آب

توالت‌های فرنگی قدیمی به مخازن بزرگی نیاز داشتند که به همین دلیل در افزایش مصرف آب تاثیر می‌گذاشتند، اما وال هنگ ها با مخازن کوچک نیز قابل اجرا هستند، بنابراین در مصرف آب نیز صرفه جویی می‌کنند.

قیمت مناسب

برخلاف تصور بسیاری از مردم، قیمت Wall Hung با توالت‌های معمولی فرقی ندارد. شما می‌توانید با یک میزان بودجه مشخص اقدام به خرید وال هنگ یا توالت فرنگی کنید.

نظافت راحت

به دلیل نصب این توالت ها در داخل دیوارها بسیاری از مشکلات تمیزکاری شان از بین می‌رود. در واقع وال هنگ ها روی زمین نصب نیستند، به همین دلیل آلودگی کمتری ایجاد می‌کنند. علاوه بر این اتصالات آن‌ها نیز داخل دیوار است، به همین دلیل نیازی نیست آن‌ها را تمیزکاری کنید.

تخلیه قوی

Wall Hung مجهز به سیستم تخلیه قوی واش داون است. در این سیستم قدرت پاشیدن آب بالاست، به همین دلیل نظافت و تمیزی بیشتری رعایت می‌شود.

عدم گرفتگی

یکی از بهترین مزیت‌های Wall Hung عدم گرفتگی لوله‌ها است. در واقع در این سرویس‌ها از سیستم واش داون به جای سیفون استفاده می‌شود، برای همین مشکل گرفتگی کمتر به وجود می آید. البته اگر این مشکل گریبان گیرتان شد، با مراکز لوله بازکنی شهرتان تماس بگیرید در تهران مرکز برچسب یکی از این مراکز تخصصی است، به این ترتیب مشکلتان با هزینه کمتری رفع می‌شود.

بررسی استراکچر وال هنگ

فلاش تانک نقش استراکچر وال هنگ ها را بازی می‌کند که در داخل دیوار نصب می‌شود؛ بنابراین تاثیری برروی دکوراسیون سرویس بهداشتی نمی گذارد. این قطعه معمولا به همراه پروفیل‌های فلزی به کار می‌رود تا به خوبی توانایی تحمل وزن توالت را داشته باشد.

استراکچر خاص Wall Hung باعث می‌شود تا این توالت نسبت به نسل‌های قدیمی از دوام بالاتری برخوردار باشد. در حالی که توالت‌های قدیمی فقط برروی زمین نصب می شدند، ساختار وال هنگ ها به گونه‌ای است که کل دیوار توانایی نگهداری آن‌ها را به دلیل استراکچر دارد.

البته هرچند استراکچر این محصول مناسب است، اما قابل اجرا در همه خانه‌ها نیست، چون مجریان معمولا با مشکلاتی مثل کمبود فضا در دیوار یا ضخامت ناکافی آن روبرو می شوند.

چه کسانی می‌توانند از توالت وال هنگ استفاده کنند؟

ساختار Wall Hung به گونه‌ای است که همه امکان استفاده از آن را بدون هیچ مشکل دارند. ساختار این توالت ها باعث شده تا حتی آن‌ها را در اماکن عمومی مثل مساجد، مدارس، اداره‌ها و... نیز نصب کنند. حتی هتل‌ها نیز به دلیل ایجاد فضایی لوکس در محیط اتاق‌های خود از این سیستم استفاده می‌کنند.

وال هنگ تا چه وزنی را تحمل می‌کند؟

ساختار Wall Hung به گونه‌ای است که می‌تواند حتی تا 200 کیلوگرم را بدون هیچ مشکلی نگه دارد. برخی از مدل‌های خاصی این محصول قابلیت تحمل وزن تا 400 کیلوگرم را نیز دارند. با وجود قابلیت تحمل وزن بسیار بالا، باید به شیوه مناسب و اصولی برروی این توالت بنشینید.

نصب و نگهداری توالت وال هنگ چگونه است؟

نصب Wall Hung به گونه‌ای است که فقط از عهده کار نیروی متخصص بر می آید؛ بنابراین اگر این توالت را برای منزلتان خریداری کرده اید، به هیچ عنوان خود اقدام به جایگذاری آن نکنید، چون احتمال بروز مشکلاتی در سیستم توالت وجود دارد. شما می‌توانید برای نصب این وسیله از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید.

وال هنگ ها نسبت به نسل‌های قدیمی خود نیاز به نگهداری کمتری دارند. شما می‌توانید با خرید یک Wall Hung با کیفیت تا مدت ها نیازتان را به تعمیرات این محصول از بین ببرید.

وال هنگ، سرویس بهداشتی نسل جدید

با آگاهی از اینکه وال هنگ چیست، متوجه شدید که این ابزار به عنوان نسل جدید سرویس‌های بهداشتی توانسته نیاز اغلب افراد را به طور کامل برطرف کند. مهمترین مزیت این ابزار اشغال فضای کم است که با مزیت‌های دیگری مثل صرفه جویی در مصرف آب و... توانسته نظر مردم را به خود جلب کند. هم اکنون این محصول در بسیاری از فروشگاه‌های مصالح ساختمانی به فروش می‌رسد.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها