رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633239

بهترین کافه‌های کرج

کرج کافه‌های جذاب، متعدد و مختلفی دارد که از کافه‌های سنتی و کلاسیک گرفته تا کافه‌های کره‌ای را شامل می‌شود.

کرج به عنوان مرکز استان البرز مقصد مسافران بسیاری است و ترمینال کلانتری کرج همیشه پر از مسافرهایی بوده که به دنبال یک کافه برای رفع خستگی خود هستند. کرج نیز کافه‌های جذاب، متعدد و مختلفی دارد که از کافه‌های سنتی و کلاسیک گرفته تا کافه‌های کره‌ای را شامل می‌شود. کافه‌گردی و پیدا کردن یک جای دنج برای استراحت و قرارهای دوستانه، برگزاری جشن‌ها یکی از کارهایی است که‌ میان نسل جوان رایج است. فضای کافه، تنوع غذای منو و کیفیت غذاهای موجود اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان کافه‌ دارد. برای اینکه از بهترین کافه‌های کرج مطلع شوید؛ ادامه این مطالب را مطالعه نمایید.

کافه نیلوفر

کافه نیلوفر، یکی از باکیفیت‌ترین غذاهای کرج را در منوی غذایی خود دارد. غذاهای پرطرفدار این کافه طیف گسترده‌ای از قهوه، دسر، انواع پاستا، و فست‌فودها و… هستند. برای کسانی که از یک صف طولانی خرید بلیط اتوبوس برمی‌گردند؛ می‌تواند بهترین گزینه برای سرو یک نوشیدنی خنک باشد. البته پیشنهاد می‌کنیم به صورت اینترنتی و از وبسایت علی بابا، خرید بلیط اتوبوس علی بابا را انجام دهید.

آدرس: فاز دوم مهرشهر کرج

 کافه سئول

کافه سئول اولین کافه کره‌ای کرج است که همه چیز در آن به سبک کره بوده که روی دیوار کافه تصاویر بازیگران و خوانندگان کره‌ و غذاهای این کشور را می‌بینید. مدیریت این کافه به عهده آقای سانگ است. فضای این کافه کوچک بوده و بهترین فضا برای دیدارهای کوچک با افراد کم محسوب می‌شود. غذاهای پرطرفدار این کافه کافه سئول کیم‌بابا، اسپاگتی، پنینی پستو و…هستند.

آدرس:  کوی کارمندان شمالی، کرج، استان البرز

کافه کافی

کاف کافی از بهترین و تخصصی‌ترین کافه‌های کرج در زمینه انواع قهوه است. این کافه از سراسر شهر کرج مشتریان خاص خود را دارد. فضا و دکوراسیون کاف کافه بسیار جوانانه و مدرن بوده و در هر ساعتی از روز بوی خوش عطر در این کافه استشمام می‌شود. این کافه امکان سیگار کشیدن ندارد.

فضای داخلی کافه بسیار مناسب جمع‌های خانوادگی، دوستانه و میانسالان است. دلیل شهرت کاف کافی صرفا فضای داخلی آن نیست. بلکه در این کافه بیش از ۴۰ نوع قهوه با ترکیب و طعم‌های مختلف یافت می‌شود. انواع تجهیزات برای سرو و دم کردن قهوه موجود است و حرفه‌ای ترین باریستاها را کنار خود دارد. در کاف کافی امکان سفارش انواع نوشیدنی‌ها مانند انواع چای و نوشیدنی‌های مختلف نیز امکان‌پذیر است.

آدرس: ۴۵ متری گلشهر، پس از پمپ بنزین گلشهر، لاین کند اتوبان ۹۸۹۳۶۳۰۷۲۸۱۸

کافه شکلات بام

اگر دنبال لوکس‌ترین کافی شاپ کرج هستید؛ پیشنهاد ما به شما این کافه بوده که در محله عظیمیه قرار دارد و هر روزه از ساعت 12 ظهر تا ۱ صبح آماده سرویس دهی است. با توجه به ساعت کاری کافه شکلات بام، منوی صبحانه در این کافه موجود نیست.

 آدرس: کرج محله عظیمیه طالقانی شمالی گلستان ۲۱. شماره تماس: 02632534053

کافه دارچین

اگر تازه از ترمینال کلانتری کرج برمی‌گردید و به دنبال یک کافه ارزان هستید؛ کافه دارچین بهترین گزینه است. کافه دارچین در دو طبقه خدمات می‌دهد است که البته سیگارکشیدن مشتریان فقط در طبقه ۲ امکان پذیر است. در این کافه قلیان وجود ندارد.

آدرس: جهان‌شهر، میدان هلال‌احمر، نبش کوچه سنبل.

کافه دی

اگر روزی خواستید برای رفع خستگی از صف خرید بلیط اتوبوس یک نوشیدنی خوش‌ عطر و طعم یا غذایی فوق‌ العاده خوشمزه بیرون از خانه امتحان کنید؛ کافه دی را می‌توانید در صدر فهرست خود قرار دهید. کافه دی یک کافه قنادی است که بهترین و با کیفیت‌ترین دسرها، کیک‌ و شیرینی‌ها را در کنار انواع نوشیدنی‌های بی‌نظیر سرد و گرم سرو می‌کند. این کافه از بهترین کافه‌های موجود در کرج است که حدودا 30 نفر ظرفیت دارد.

آدرس: جهان‌شهر، بلوار جمهوری، طبقه دوم قنادی دی

 کافه وینتیج

کافه وینتج یکی از بهترین و دنج ترین کافه‌های کرج که ظاهری شبیه به کافه‌های لندن ایتالیا و آمریکا دارد و دیزاین مدرن و جذابی برای نسل جوان در نظر گرفته است. کافه وینتیج سه بخش فضای باز، سرپوشیده و فضای نیمه‌باز را دارد. داخل سالن، فضای سرپوشیده کافه قرار دارد. در این قسمت کافه سیگار کشیدن ممنوع است. جلوی درب ورودی کافه و در پیاده‌رو، میز و صندلی‌هایی وجود دارند که این‌ها همان فضای خارجی کافه هستند.

در بخش نیمه باز کافه، دو قسمت خصوصی با میز و صندلی‌های چهارنفره و پنجره‌های بدون شیشه برای تهویه هوا وجود دارد. در این بخش، سیگار کشیدن غیر ممکن است. این کافه منوی غذای متنوع و کاملی از انواع نوشیدنی، کیک، دسر، غذا و پیش غذا را برای مشتریان آماده می‌کند.

آدرس: مهرشهر، بلوارِ شَهرداری، خیابان ۱۱۱، خیابان پیچک یِکُم، نَبش خیابان ۱۱۴، ۹۸۲۶۳۳۴۲۱۱۷۰

کافه یاب - کافه دارچین Darchin Cafe

کافه راندوو

کافه راندوو محیط و فضایی جالب دارد که ترکیبی از دکور عربی سنتی و مدرن است. ستون‌هایی در سالن اصلی کافه راندوو طراحی شده که تا نیمی از بخش آن با کاشی‌های زیبایی تزئین شده‌اند. ساعت بازگشایی کافه راندوو ساعت هشت صبح بوده و از طرفی دیگر تا ساعت ۱۲ شب نیز به مخاطبان خود خدمات عرضه می‌کند.

آدرس: مهرشهر، بلوار شهرداری، فاز3 خیابان 341.شماره تماس 33405014 026

کافه رستوران رسپی

این کافه یکی از کافه‌های است که منوی غذای بسیار جذابی دارد. فضای داخلی کافه رستوران رسپی فضای داخلی‌ شبیه خانه‌های بسیار لوکس است. می‌توان گفت دیزاین این کافه تلفیقی از دیزاین کلاسیک و مدرن بوده و جزء شیک‌ترین کافه‌های کرج قرار دارد. فضای مناسبی برای جلسات کاری و دیدارهای خانوادگی بوده و منوی آن نیز تنوعی بی‌نظیر از حلزون با کره و جعفری گرفته تا شاه میگو و انواع نوشیدنی‌های ترکیبی را دارد. این کافه ظاهری بسیار لوکس، زیبا و تماشایی دارد و سیگار کشیدن در داخل کافه ممنوع است. اما طراحی فضای باز نیز برای این کافه در نظر گرفته شده است.

آدرس:کرج، بلوار مسیح پاکدل

بنابراین در این مطلب سعی کردیم درباره ساعت کاری، آدرس و بقیه اطلاعات تعدادی از کافه‌های شهر کرج که فضایی دلنشین و منوی غذای باکیفیت دارند را برایتان توضیح دهیم تا به انتخاب کافه هنگام کافه‌گردی در شهر کرج به شما کمک کرده باشیم. شما می‌توانید برای سفر به کرج و رهایی از صف‌های طولانی، برای خرید بلیط اتوبوس از طریق وبسایت علی بابا اقدام کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها