رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 634131

نگاهی به بهترین هتل های شیراز از دیدکاربران

انتخاب یک محل اقامت خوب برای مسافرانی که عازم شهرهای گردشگری هستند، دغدغه مهمی به‌حساب می‌آید. بعد از رزرو بلیط، باید به فکر رزرو هتل باشید تا در مقصد دچار مشکل نشوید. شاید بپرسید چرا هتل؟ در واقع این اقامتگاه‌ها از لحاظ داشتن امکانات رفاهی، بهداشتی و تفریحی، کامل و بی‌نقص‌ هستند. از این‌رو تجربه سفری خوشایند را به شما می‌بخشند.

 

بهترین هتل‌های شیراز

شیراز یکی از شناخته‌شده‌ترین مقاصد گردشگری کشور است که سالانه از مسافران داخلی و خارجی زیادی میزبانی می‌کند. به همین دلیل، تعداد زیادی هتل در این شهر بنا شده‌اند تا گردشگران نگران اقامت خود در این شهر نباشند. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل‌های شیراز بپردازیم.

بهترین هتل‌های شیراز را از کجا پیدا کنیم؟

دوست دارید این بار در حافظیه به دیوان حافظ تفال بزنید یا با قدم ‌زدن در تخت جمشید، شکوه این بنای تاریخی را بهتر درک کنید؟ هنوز به‌سراغ رزرو هتل در شیراز نرفته‌اید؟ اکنون که در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می‌برید، سایت‌های گردشگری کار را برای شما راحت کرده‌اند.

اپلیکیشن اسنپ تریپ را روی تلفن همراه خود نصب کنید. با جست‌وجوی شهر مد نظر، به لیست بلندبالایی از هتل‌های معروف شهر دست خواهید یافت. دوست دارید اقامتگاه‌تان به کدام جاذبه نزدیک‌تر باشد؟ همان را رزرو کنید. با اسنپ تریپ، در کم‌‌تر از 2 دقیقه از چالش پیداکردن یک هتل مناسب خواهید گذشت.

بهترین هتل‌های شیراز از نظر کاربران اسنپ تریپ

هتل‌های متعددی در این شهر بهارنارنج پذیرای مسافران است. قبل‌از این درباره چگونگی رزرو هتل در این شهر صحبت کردیم و حالا می‌خواهیم با توجه به نقد و بررسی‌های کاربران اسنپ تریپ، لیستی از بهترین اقامتگاه‌های این شهر را به شما معرفی کنیم.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

یکی از اقامتگاه‌هایی که مسافران آن را بهترین هتل شیراز معرفی می‌کنند، هتل 5 ستاره بزرگ شیراز است که در 13 طبقه و 158 اتاق شیک و مدرن ساخته شده است. این هتل با نمایی شبیه کشتی در کنار دروازه قرآن قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز به‌گونه‌ای است ساکنان آن به‌راحتی به فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی شهر به‌همراه امکاناتی همچون انواع رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی، پارکینگ، استخر و کافی‌شاپ دسترسی دارند.

هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز در سال 1397 در خیابان لطفعلی کریم خان زند افتتاح شد. این هتل دارای 3 طبقه و 31 واحد اقامتی با امکانات رفاهی کامل است. از آن‌‌جایی ‌که این اقامتگاه در بافت تاریخی شهر واقع شده، موقعیت مکانی خوبی هم دارد چون دسترسی به اماکن تاریخی مانند حمام و بازار وکیل و نارنجستان قوام را به‌راحتی فراهم کرده است.

هتل جهانگردی شیراز

مجتمع جهانگردی شیراز در در منطقه شمال شرقی این شهر قرار دارد. بنابراین، دسترسی به اکثر اماکن دیدنی و گردشگری شیراز را سهولت بخشیده است. هتل جهانگردی شیراز دارای 30 اتاق 2تخته، 8 سوئیت دوبلکس، 6 سوئیت لوکس، تالار پذیرایی با ظرفیت 300 نفر، سالن کنفرانس 50 نفری و رستوران با ظرفیت 150 نفر است. این اقامتگاه با فضای آرام و دلنشین خود، تجربه اقامتی لذت‌بخش در شیراز را به شما می‌دهد.

هتل چمران شیراز

یکی از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های شیراز که لقب بهترین هتل 5 ستاره این شهر را دارد، هتل چمران است. این اقامتگاه دارای 30 طبقه و 250 واحد اقامتی در قالب سوئیت و اتاق است. دکوراسیون داخلی این هتل و معماری بیرونی شیک آن نگاه هر بیننده‌ای را روی خود میخکوب می‌کند.

ساکنان هتل چمران به امکانات متعددی اعم از کافه رستوران سنتی، رستوران پانوراما، رستوران ملل، بانک آسانسور، خانه‌داری 24 ساعته، آتلیه عکاسی، آرایشگاه آقایان و بانوان، خدمات پزشکی، صندوق امانات، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، حمام مغربی، آروماتراپی (ماساژ با روغن‌های گیاهی معطر) و فضای سبز دسترسی دارند.

هتل پارک شیراز

هتل پارک شیراز

هتل ممتاز پارک شیراز در سال 1338 ساخته شد و در سال 1390 برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش امکانات بیشتر، مورد بازسازی قرار گرفت. هتل پارک شیراز در مرکز شهر و در خیابان سعدی قرار دارد. به همین دلیل، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری همچون شاه‌چراغ، حمام و بازار وکیل، مسجد نو، مسجد جامع عتیق و ارگ کریم‌خان را آسان کرده است.

هتل پارس شیراز

از دیگر اقامتگاه‌های 5 ستاره شیراز، هتل پارس با 9 طبقه و 189 واحد اقامتی است. این هتل در مرکز شهر و نزدیک مراکز مهم و جاذبه‌های گردشگری متعدد قرار دارد. فضای اتاق‌ها دارای دکوراسیونی فوق‌العاده شیک است که قطعا مورد پسند هر مسافری قرار می‌گیرد.

هتل پارس شیراز از امکانات رفاهی کاملی مانند رستوران‌های متعدد با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، ایرانی مدرن و فرنگی، رستوران آفریقایی با دکوراسیونی منحصربه‌فرد و سرو غذاهایی متفاوت، تریا آبشار، 2 سالن مروارید و زمرد برای برگزاری انواع همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها، سالن برگزاری میهمانی‌های خصوصی، مجموعه آبی، سالن بدن‌سازی، اتاق ماساژ، فروشگاه و آرایشگاه برخوردار است.

جمع‌بندی

شهر باستانی شیراز، مرکز تمدن ایرانی و از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری است که در هر فصل از سال، از میهمانانی که با هدف بازدید از جاذبه‌ها و زیبایی‌های آن می‌آیند، پذیرایی می‌کند. این افراد برای گشت‌وگذار در شیراز، نیاز به یک اقامتگاه برای استراحت دارند. اقامتگاه‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، همان‌هایی هستند که در اسنپ تریپ بهترین امتیاز را دریافت کرده‌اند.

سوالات متداول

بهترین هتل‌های 5 ستاره شیراز کدام موارد هستند؟

هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، زندیه و پرسپولیس از بهترین‌ اقامتگاه‌های شیراز هستند که به طیف متنوعی از امکانات رفاهی تجهیز شده‌اند.

بهترین هتل‌های شیراز را چگونه رزرو کنیم؟

کافی است با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، مراحلی ازجمله نام شهر مقصد، انتخاب هتل، تاریخ ورود و خروج از هتل، واردکردن اطلاعات رزروکننده و پرداخت را انجام دهید تا اقامتگاه شما در سریع‌ترین زمان آماده شود.

مهم‌ترین مسئله برای اقامت در هتل‌های شیراز چیست؟

از آن‌‌جایی‌ که شیراز همیشه شلوغ و گردشگرپذیر است، توصیه می‌کنیم که دست‌کم یک هفته قبل ‌از تعیین تاریخ سفر، از خالی‌بودن ظرفیت هتل مد نظرتان مطمئن شوید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها