رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 634171

منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد

ساعت 24 - تیم فوتبال منچستر سیتی با پیروزی سه بر یک مقابل وستهم برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلیس شد.

این فصل لیگ برتر شاهد یکی از تنگاتنگ‌ترین رقابت‌ها بود و تکلیف قهرمانی به روز آخر کشید. تا پیش از دیدارهای این هفته، منچستر سیتی با ۸۸ امتیاز صدرنشین بود و آرسنال با ۲ امتیاز کمتر در جایگاه دوم قرار داشت.

به این ترتیب آرسنال فقط در صورتی قهرمان می‌شد که اورتون را در ورزشگاه امارات شکست می‌داد و همزمان سیتی نیز مقابل وستهم متوقف می‌شد.

اما تیم پپ گواردیولا در این فصل هم مثل سال‌های اخیر لغزشی نداشت و قهرمان لیگ برتر شد. این ششمین قهرمانی سیتی در هفت فصل اخیر فوتبال انگلیس با هدایت این سرمربی اسپانیایی بود. تنها لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در فصل ۲۰-۲۰۱۹ توانست نوار قهرمانی‌های متوالی سیتی را پاره کند. آگهی

آرسنال سرانجام در بازی آخر در خانه ۱-۲ مقابل اورتون پیروز شد و با ۸۹ امتیاز به کارش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر پایان داد.

پس از تیم‌های سیتی و آرسنال، لیورپول در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفت. این تیم گرچه در روز آخر وولوز را دو بر صفر در ورزشگاه آنفیلد شکست داد، اما خبر تلخ برای هواداران این تیم جدایی یورگن کلوپ، سرمربی محبوب قرمزها بود.

لیورپول با این سرمربی آلمانی به تمام عناوین ممکن در رده باشگاهی دست یافت، از جمله قهرمانی در لیگ برتر فوتبال انگلیس پس از ۳۰ سال.

لیورپول این فصل شانس تصاحب چهار جام را داشت، اما فصل آخر کلوپ در لیورپول با یک قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس تمام شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها