رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 635516

گزارشی از گردهمایی روز معلم و تقدیر از بهترین اساتید برنامه نویسی

همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، طی مراسمی که به منظور تقدیر از زحمات اساتید و مربیان عرصه برنامه‌نویسی برگزار شد، بهترین اساتید برنامه نویسی کشور که در زمینه برگزاری بوت کمپ‌های برنامه نویسی فعالیت می‌کنند، مورد قدردانی قرار گرفتند.

این رویداد که با حضور جمعی از اساتید برجسته، کارکنان و دانش آموختگان بوت‌کمپ‌های آموزش آنلاین برنامه نویسی برگزار شد، فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مدرسینی بود که نقش مهمی در آموزش و پرورش نسل آینده برنامه نویسان کشور ایفا می‌کنند.

بهترین مدرسان برنامه نویسی، قلب تپنده بوت‌کمپ‌های برنامه‌نویسی کشور

در این گردهمایی، سخنرانان مختلف به اهمیت جایگاه اساتید در نظام آموزشی و نقش کلیدی آن‌ها در ارتقای سطح دانش و مهارت‌های برنامه نویسان نسل جوان اشاره کردند. بهترین مدرسان برنامه نویسی نه تنها دانش عمیقی از مفاهیم پیچیده برنامه نویسی دارند، بلکه توانایی انتقال این مفاهیم به روش ساده و قابل فهم را نیز در اختیار دارند. علاوه بر این، آن‌ها با صبر و حوصله به سوالات دانشجویان پاسخ داده و به آن‌ها در حل مشکلات آموزشی شان کمک می‌کنند.

تجلیل از مدرسان برتر و معرفی دوره‌های جدید

بهترین اساتید آموزش برنامه نویسی

در این مراسم، از بهترین مدرسان برنامه نویسی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد. همچنین، در این گردهمایی از بوت کمپ‌های جدید آموزشی استخدامی که توسط بهترین مدرسان برنامه نویسی طراحی و تدریس می‌شود، رونمایی شد. این دوره‌ها شامل دوره‌های برنامه نویسی پایتون، جاوا، سی شارپ، ری‌اکت هستند که با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی و با تمرکز بر نیازهای بازار کار طراحی شده‌اند.

یکی از مدیران حاضر در این همایش در سخنانی به اهمیت نقش اساتید در موفقیت و محبوبیت بوت کمپ‌های برنامه‌نویسی اشاره کرد و گفت: ما به خود می‌بالیم که بهترین مدرسان برنامه نویسی را در بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی برنامه‌نویسی گرد آورده‌ایم. تعهد و تلاش بی وقفه این اساتید است که ما را به یکی از بهترین مجموعه‌های برگزاری بوت‌‌کمپ‌های برنامه نویسی در ایران تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه حضور در بوت کمپ‌های برنامه‌نویسی، صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه افراد می‌کند اما نباید فراموش کرد که جدیت و پشتکار داوطلبین و اساتید، شرط اصلی برای موفقیت در این بوت‌کمپ‌ها به شمار می‌رود. بنابراین بر خود لازم می‌دانیم که در این روزهای فرخنده که به نام استاد و معلم مزین شده است، تقدیرو تشکر ویژه‌ای از تمامی اساتید بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی برنامه‌نویسی داشته باشیم. در ادامه یکی از دانش آموختگان بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی برنامه‌نویسی از تجربیات خود در این مسیر صحبت کرد. وی گفت: من از طریق یکی از دوستانم با برنامه نویسی پایتون و برنامه نویسی جاوا آشنا شدم و تصمیم گرفتم در بوت کمپ برنامه نویسی پایتون شرکت کنم.

اساتید این bootcamp بسیار مجرب و صبور بودند و با این وجود که من آشنایی چندانی با دنیای برنامه‌نویسی نداشتم، کمک کردند تا مفاهیم پیچیده برنامه نویسی را به راحتی یاد بگیرم. بعد از اتمام این دوره، توانستم شغلی خوب در یکی از معتبرترین مجموعه‌های ایرانی پیدا کنم.

این دانش آموخته بوت کمپ برنامه نویسی پایتون در ادامه توضیح داد: این که بگوییم بهترین حوزه برنامه ‌نویسی در ایران کدام است، کار چندان ساده‌ای نیست اما بهتر است بگوییم که همه چیز به علاق به و اهداف افراد بستگی دارد. علاقه‌مندان به مهارت برنامه‌نویسی می‌توانند بر اساس این دو فاکتور، حوزه مورد علاقه خود را پیدا کرده و با حضور در بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی برنامه‌ نویسی، طی مدت کوتاهی آموزش دیده و خیلی زود وارد بازار کار شوند.

وی همچنیی ادامه داد: در بوت‎‌کمپ‌های برنامه‌نویسی، علاوه بر مهارت‌های تخصصی، مهارت‌های نرم نظیر تعامل صحیح و کار گروهی هم به افراد آموزش داده می‌شود، تا فارغ‌التحصیلان، پس از اتمام دوره و ورود به بازار کار، با چالش‌های دشواری مواجه نشوند. در کنار همه این‌ها یادگیری صحیح اصول و فنون مذاره در طی دوره، کمک کرد که بتوانم حضوری صحیح در جلسات مصاحبه و استخدام داشته باشم و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنم

نقش بوت کمپ‌های برنامه نویسی در تربیت نسل آینده برنامه نویسان

بوت کمپ‌های آموزش برنامه نویسی، نقش مهمی در تربیت نسل آینده برنامه نویسان ایران دارند. این بوت کمپ ها با ارائه برنامه‌های آموزشی فشرده و کاربردی، به شما کمک می‌کنند تا در مدت زمانی کوتاه مهارت‌های لازم برای برنامه نویسی را کسب کنید و وارد بازار کار شوید. اگر به دنبال شروعی قدرتمند در زمینه برنامه نویسی هستید، شرکت در بوت کمپ‌های برنامه نویسی می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد.

جمع بندی

گردهمایی روز معلم فرصتی ارزشمند برای تقدیر از بهترین اساتید برنامه نویسی در بوت‌کمپ‌های آموزشی استخدامی و تجلیل از زحمات و تلاش‌های بی وقفه آن‌ها بود. این رویداد همچنین به دانشجویان و علاقه مندان به برنامه نویسی نشان داد که می‌توانند با کمک بهترین دوره‌های برنامه نویسی در ایران و استفاده از بهترین مدرسان برنامه نویسی در مسیر رسیدن به اهداف و رسیدن به آینده ایده‌آلشان قدم بردارند.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها