رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 211071

قربانی جدید فضای مجازی؛ شایعات زشت درباره مهاجم پرسپولیس/عکس

ساعت24-اخیرا شایعات زشتی در خصوص بازیکن جوان پرسپولیس پخش شده تا ضربات روحی سنگینی به او وارد کنند.

متأسفانه فضای مجازی هر روز آلوده تر و محتوای آن شرم آورتر می شود. علی علیپور جدیدترین سوژه همین بی اخلاقی های اسفناک مجازی است.

مهاجم جوان پرسپولیس روز گذشته برای اولین بار طعم شیرین پدر شدن را چشید. لذتی که بی شک برای او و همسر محترمش فراموش نشدنی است. اما عده ای بی وجدان در فضای مجازی تمام تلاش شان را به کار بسته اند تا کام این پدر و مادر جوان را تلخ کنند. آن هم با بهانه ای زشت و زننده.

آنها مدعی شده اند که علیپور با یک نگاه عاشق خانم ثروتمند همسایه که 20 سال از خودش بزرگتر بوده و یک پسر 18 ساله داشته، می شود و پس از گذشت دو سال از ازدواج ناکام خود از وی جدا می شود.

در این داستان ساختگی ماجرای جالبی هم اتفاق می افتد که در آن علیپور با پسر آن زن درگیر مجبور می شود با سری بانداژ شده به تمرین پرسپولیس برود.

شاهد دروغین بودن این داستان، پستی است که چند روز قبل همسر واقعی علیپور در اینستاگراممنتشر کرده و در آن نوشته: «بعد از ۴ سال زندگی مشترک به شیرین ترین لحظه زندگیمان نزدیک می شویم.»

در این مطلب شروع زندگی متأهلی علیپور 4 سال پیش عنوان شده در حالی که بر اساس داستان خیالی دروغ پردازان از زندگی جدید علیپور یک سال بیشتر نمی گذرد.

عبدالصمد ابراهیمی مدیربرنامه چند بازیکن پرسپولیس برای اینکه هر گونه شائبه در این زمینه را رفع کند، علت عقب افتادن ازدواج این زوج را اینگونه شرح داده است:

«درآمد پایین علیپور در راه آهن باعث شده بود وی خانه اجاره ای اش را تخلیه کند و حتی مجبور شد پژو پارس خود را نیز بفروشد. آنها دو سال قبل زندگی مشترکشان را بدون سروصدا آغاز کرده و در اوایل سال 95 شرایطی فراهم شد تا علی بتواند مراسم هم برگزار کند. مراسمی که هم جشن سالگرد ازدواج بود و هم جشنی برای خوشایند خانواده.»

مطلبی که همسر علیپور 4 روز قبل منتشر کرده

توضیحات کامل عبدالصمد ابراهیمی درباره وضعیت علیپور

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها