رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347167

برترین تبلت های هیبریدی سال 2018

ساعت 24-اگر به دنبال خرید یک تبلت هیبریدی بوده باشید، می دانید که تعدد مدل های موجود در بازار انتخاب نهایی را برای شما دشوار خواهد کرد؛ در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین تبلت های هیبریدی سال 2018 را به شما معرفی نماییم.

ms_surface_por_2017_review49.jpg
بعضی از افراد بسته به نوع کاربری و شغل خود نیاز به حمل همیشگی و همزمان یک لپ تاپ و یک تبلت را دارند؛ همانطور که می توانید حدس بزنید همراه داشتن همیشگی این دو گجت می تواند مشکلاتی را برای کاربر به وجود آورد؛ مشکلاتی که با خرید یک تبلت هیبریدی حل خواهند شد.

اکثر تبلت های هیبریدی موجود در بازار علاوه بر قابلیت انجام وظیفه به عنوان یک لپ تاپ و نیز یک تبلت، در بحث اقتصادی نیز با صرفه همراه خواهند بود به طوری که هزینه ای که صرف خرید یک تبلت هیبریدی می کنید به مراتب پایین تر از هزینه لازم برای خرید یک لپ تاپ و یک تبلت خواهد بود؛ البته استثنا هایی نیز در این میان وجود دارد؛ برای مثال با صرف هزینه مورد نیاز برای خرید یک تبلت هیبریدی Microsoft Surface Book می توانید یک لپ تاپ و یک تبلت جداگانه خریده و علاوه بر آن مبلغی را نیز پس انداز کنید.

از لحاظ سیستم عامل هم انواع مختلفی از تبلت های هیبردی در بازار موجود هستند؛ به طوری که علاوه بر تبلت های ویندوزی می توان نمونه هایی با سیستم عامل اندروید و حتی سیستم عامل iOS را یافت که هر کدام علاقه مندانی را به خود اختصاص داده اند.

1- Microsoft Surface Pro (2017)

حدود قیمت: از پنج میلیون و پانصد هزار تومان.

Surface Pro سال 2017 بی شک یکی از بهترین گجت های موجود در دسته بندی تبلت های هیبریدی است؛ کارکرد سریع و روان و کیفیت ساخت بالا تنها دو مورد از جذاب ترین ویژگی های این گجت هستند و از جمله دیگر نقاط قوت آن می توان به کیفیت بالای صفحه نمایش و صدای شفاف و رسای بلندگو های به کار رفته در تولید آن اشاره کرد.

البته قیمت بسیار بالای آن بزرگترین نقطه ضعف این گجت است به طوری که بسیاری از کاربران عطای آن را با لقایش بخشیده و به سراغ خرید دیگر مدل های موجود در بازار تبلت های هیبریدی خواهند رفت.

قیمت مدل پایه این گجت در مقایسه با تقریبا همه رقبا گران تر است؛ البته قیمت اشاره شده فقط مربوط به یک دستگاه تبلت Surface Pro است و در صورت تمایل به در اختیار داشتن Type Cover و قلم نوری هوشمند Surface Pen باید هزینه های جداگانه ای را برای خرید آنها در نظر بگیرید.

در پایان باید بگوییم که تنها دلیل قانع کننده برای انتخاب نکردن این تبلت قیمت گران آن است و اگر مشکلی از بابت بودجه ندارید؛ نباید در خرید Microsoft Surface Pro تردید کنید.

2- Lenovo Yoga 920

حدود قیمت: 11 میلیون تومان

Yoga 920 شرکت Lenovo در رده دوم لیست برترین تبلت های هیبریدی سال 2018 قرار گرفته است و از جمله نقاط قوت آن می توان به عمر طولانی باتری، کیفیت ساخت بالا، زیبایی ظاهری، قدرت سخت افزاری باور نکردنی و کیفیت بالای صفحه نمایش آن اشاره کرد.

البته با توجه به عدم وجود یک کارت گرافیکی مجزا در مجموعه سخت افزاری آن، خرید آن را به علاقه مندان به انجام بازی های کامپیوتری پیشنهاد نمی کنیم؛ از جمله دیگر ایراداتی که به این مدل وارد است می توان به روشنایی نسبتا پایین صفحه نمایش اشاره کرد.

3- Microsoft Surface Book 2

حدود قیمت: از هشت میلیون و پانصد هزار تومان

Surface Book 2 نیز یکی دیگر از شاهکار های شرکت مایکروسافت است؛ این مدل به لحاظ طراحی بیشتر به یک لپ تاپ نزدیک است و این در حالی است که Surface Pro در نگاه اول جلوه و ظاهری شبیه به یک تبلت دارد.

تنها نقطه ضعفی که بار ها و بار ها در نقد و بررسی Surface Book 2 به آن اشاره شده عدم پشتیبانی این مدل از درگاه Thunderbolt است.

البته مشکل دیگری نیز بر سر راه خرید این گجت فوق العاده وجود دارد و آن قیمت بالای Surface Book 2 است؛ این مدل حتی در مقایسه با برادر کوچک تر خود و یا Surface Pro نیز گران تر بوده و به همین دلیل اکثر کاربران سعی می کنند مدل هایی ارزان تر را به عنوان گزینه های نهایی خرید خود در نظر بگیرند.

4- Asus ZenBook Flip S UX370UA

حدود قیمت: از 9 میلیون تومان

این مدل نیز طراحی ای نزدیک به لپ تاپ دارد و مناسب آن دسته از کاربرانی است که می خواهند لپ تاپی را در اختیار داشته باشند که در صورت نیاز بتوان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد.

یکی از جذاب ترین نکاتی که به هنگام بررسی این مدل بدان بر می خوریم ظرافت حداکثری ظاهری در کنار قدرت سخت افزاری باور نکردنی آن است، به طوری که کمتر مدلی می تواند هر دوی این ویژگی ها را به طور همزمان به کاربر ارائه کند.

البته کاربرانی که علاقه ای به استفاده از صفحه کلید هایی با عمق کم ندارند و یا عمر باتری گجت از اهمیت زیادی برایشان برخوردار است از خرید این مدل رضایت نخواهند داشت، پس حتما پیش از خرید اولویت های خود را دسته بندی کرده و با دید باز نسبت به خرید یک تبلت هیبریدی اقدام نمایید.

5- iPad Pro 10.5 Inch

حدود قیمت: از چهار میلیون تومان

iPad Pro 10 اینچی نیز یکی از برترین تبلت های هیبردی موجود در بازار است، این مدل یک تبلت هیبریدی همه فن حریف است که به لطف قدرت بالای سخت افزاری، طراحی هوشمند و کیفیت بالای صفحه نمایشش می توان از آن در موقعیت های مختلف و برای به انجام رسانیدن کار های مختلف استفاده کرد.

نکته قابل توجه در مورد قیمت ذکر شده برای این مدل آن است که با پرداخت این مبلغ شما تنها یک دستگاه iPad Pro 10 اینچی در اختیار خواهید داشت؛ این در حالی است که کاربر بدون در اختیار داشتن صفحه کلید و نیز قلم هوشمند مخصوص این تبلت نخواهد توانست تا به بسیاری از کاربرد های آن دسترسی داشته باشد؛ از طرف دیگر با بودجه لازم برای در اختیار گرفتن لوازم جانبی ذکر شده و نیز یک iPad Pro 10 اینچی، می توان یکی از لپ تاپ های زیبا و قدرتمند شرکت اپل را خریداری کرد که در بحث قدرت سخت افزاری به هیچ وجه با یک iPad قابل مقایسه نیستند.

در نهایت باید بگوییم که iPad Pro 10 اینچی برای طراحان گرافیک و هنرمندان انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود و در صورتی که نیازی به ویژگی های منحصر به فرد آن در حوزه طراحی گرافیکی ندارید؛ خرید آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

Source Link : https://www.techadvisor.co.uk/test-centre/laptop/best-2-in-1-laptops-for-2018-3636288/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها