رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 186471

گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی

ساعت24-دغدغه‌های کی روش، زمین تمرین و حضور تماشاگران

تیم ملی در غیاب لژیونرهای اروپایی برای بازی با قطر و چین تمرین می کند و البته به زودی تمرینات با حضور این بازیکنان شکل جدی تر و نهایی به خود می گیرد.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی ایتالیا اگر چه کی روش از لغو اردوهای ارمنستان و اتریش ناراحت شده بود اما در اردوی ایتالیا اصلا اشاره ای به این موضوع نداشت و بعد از تست آمادگی جسمانی که در روز اول از بازیکنان بعمل آمد مشخص شد که بدن بازیکنان شرایط نرمالی دارد و قرار است اشکالات با تدوین تمرینات اختصاصی برای بازیکنان تا پیش از بازی با قطر برطرف شود.


آنطور که از تمرینات تاکتیکی برداشت می شود تاکتیک کی روش برای بازی با قطر 1-3-2-4 خواهد بود . با این حال او خوشحال از حضور بازیکنان با کیفیت در اردوی تیم ملی مانده که کدام بازیکنان را برای اردوی نهایی خط بزند و به نظر می رسد این بار هم از آن دفعاتی باشد که برای تعیین لیست نهایی تیم ملی باید چند ساعت بادستیاران خود در یکی از هتل های تهران جلسه بگذارد.


کی روش پیش تر گفته بود منوی فوتبال ایران برای ده سال آینده باز است.


از بازیکنان داخلی دیگر بازیکنان جدیدی به اردوی تیم ملی دعوت نخواهند شد. نفرات نهایی را بازیکنان حاضر در اردوی ایتالیا و هم چنین لژیونرهای اروپایی تشکیل خواهند داد و قرار است لیست نهایی برای اردوی تهران با بازگشت تیم اعلام شود.


تمرینات تاکتیکی در ایتالیا در تدوام فاز دفاع به حمله است. بر خلاف جام جهانی و جام ملت های آسیا تیم ملی تهاجمی تر شده و این به خاطر حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی است.


کی روش از حضور سروش رفیعی هم در اردوی تیم ملی خوشحال است و این را حتما در مصاحبه های آتی خود مطرح خواهد کرد و چه بسا رسانه ای هم از مهدی تاج تشکر کند. البته این تعجب برای کی روش هنوز هم وجود دارد که بازیکنان سرباز که تخلف کرده بودند چطور می توانستند برای تیم های باشگاهی بازی کنند اما تیم ملی نه! در حالی که تیم ملی ارجح تر از تیم های باشگاهی است و اگر ایمانی به تخلف بازیکن وجود دارد و قرار به محرومیت وی از نظر قانونی است باید هم از بازی در تیم های باشگاهی محروم شود و هم تیم ملی.


دغدغه های کی روش این روزها بیشتر زمین تمرین در تهران و هم چنین حضور پرشور تماشاگران در استادیوم آزادی به هنگام بازی با قطر است. به باور وی اگر برای بازی با قطر یکصدهزار تماشاگر به استادیوم آزادی بیایند حریف قافیه را خواهد باخت. آیا این امکان پذیر است؟ تنها کاری که از دست کی روش بر می آید اشاره به این مسئله در مصاحبه های پیش از بازی است.


اما دغدغه زمین. با اینکه در ماه های اخیر زمین شماره یک مورد استفاده قرار نگرفته اما کی روش می گوید کیفیت خوبی ندارد و خیلی مایل به تمرین در این زمین نیست. زمین شماره دو هم ماه ها ست در دست بازسازی است و هنوز هیچ اتفاقی خاصی در این زمین رخ نداده است! می ماند زمین پژوهشگاه و همان داستان های همیشگی و تمرین در استادیوم آزادی که دور از ذهن است بیش از یک جلسه در اختیار تیم ملی قرار گیرد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها