رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 127736

چای سبز، نرم کننده و براق کننده طبیعی لب!

ساعت 24- تحقیقات نشان داده است که کشیدن چای کیسه‌ای روی لب باعث نرمی لب و برطرف کردن خشکی‌ و ترک‌های روی آن می‌شود.

در زمستان لب‌های خشک و ترک‌خورده مشکلی است که بسیاری از افراد از آن شکایت می‌کنند و راه‌حلی سریع برای برطرف کردن آن پیدا نمی‌کنند. خشکی لب بر زیبایی صورت تاثیراتی منفی می‌گذارد و گاهی اوقات موجب خجالت فرد می‌شود. در بیشتر موارد برای برطرف کردن این مشکل افراد به محصولات بهداشتی آرایشی و مواد مرطوب و نرم‌کننده لب روی می‌آورند که این محصولات به علت داشتن مواد شیمیایی مضر هستند.

در اینجا به روشی بسیار ساده برای از بین بردن خشکی و ترک‌های لب به خصوص در فصل زمستان اشاره می‌کنیم.

چای سبز علاوه بر فواید فراوانی که برای بدن دارد، در نرم و لطیف‌تر کردن لب‌ها معجزه می‌کند. برای این کار کافی است تا یک چای سبز کیسه‌ای را بردارید و آن را به مدت 5 دقیقه روی لبتان بکشید و آن را همان‌طور روی لب‌هایتان نگه دارید. برای اینکه بهترین نتیجه را از این کار بگیرید بهتر است این کار را به طور منظم تکرار کنید.

از این طریق در مدتی بسیار کوتاه لب‌های شما نرم و لطیف می‌شود سلول‌های لب‌های شما بازسازی می‌شوند.

چای سبز هم برای استفاده داخلی و هم خارجی بسیار مفید و موثر است و خواص ضدپیری دارد. علاوه بر این،‌ مطالعه‌ای نشان داده است که این چای مقاومت بدن به اشعه ماوراءبنفش را افزایش می‌دهد و خواص ضد التهاب دارد و از حساسیت و تورم پوست جلوگیری می‌کند.

گفتنی است که چای سبز حاوی مقادیر بالایی کافئین است که سیستم گردش خون و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و موجب سم‌زدایی بدن می‌شود. چای سبز سلول‌های مرده پوست را که اغلب به علت زیاد قرار گرفتن در مقابل نور خورشید بوجود آمده است از بین می‌برد. این چای حاوی مقادیر بسیار بالایی آنتی‌اکسیدان است که از پیری جلوگیری می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها