رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 399913

فواید کابین دوش شیشه ای حمام

رپورتاژ / هنگامی که درباره حمام های رویایی خود می اندیشید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، دوش آب گیری است.

کابین دوش شیشه ای حمام : هنگامی که درباره حمام های رویایی خود می اندیشید، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند، دوش آب گیری است. این خود شما هستید که دقیقا با فضای کابین دوش حمام خود آشنا بوده و دقیقا می دانید نمای حمام تان به چه صورت بهتر است. در واقع می توان گفت حمام، قلب هر خانه است. مکانی که هر روز صبح برای رویارویی با یک روز کاری طاقت فرسا ابتدا وارد کابین دوش شیشه ای شده، یک دوش سرپایی می گیرید و سپس راهی کار خود می شوید.

از طرفی به علت کوچک بودن فضای داخلی برخی از آپارتمان ها و یا به دلیل دیزاین های خاص خانه ها در حمام هایی که سرویس بهداشتی و حمام در یک فضای کاملا مشترک قرار گرفته ‌اند از کابین دوش حمام برای جداسازی دو فضا از یک دیگر استفاده می کنند و در حقیقت کابین حمام شیشه ای بهترین انتخاب برای جدا کردن حمام از سرویس بهداشتی می باشد.

شرکت قیمت کابین دوش دارای تجربه ی زیادی در زمینه تولید کابین دوش و کابین حمام و پارتیشین شیشه ای حمام می باشد و محصولات خلاق و زیبایی را به شما ارائه می دهد . محصولات لاریس در طرح ها و مدل های بی نظیری و با توجه به تکنولوژی روز جهان تولید می شوند و دارای کیفیت و دوام بالایی می باشند و از لحاظ شکل ظاهری و قیمت بسیار مناسب بوده و آسایش و زیبایی را برای شما به همراه دارند.

هدف اصلی و اساسی شرکت لاریس که در زمینه تولید کابین دوش شیشه ای و کابین دوش حمام و دور دوشی فعالیت دارد ،جلب رضایت مشتریان می باشد و سعی دارد با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب و استفاده از تکنولوژی های جدید محصولات با کیفیتی را تولید و در بازار عرضه کند و با ارائه خدمات پس از فروش محصولاتش را تضمین می کند.

کابین دوش شیشه ای های کوچک

کابین های دوش که از شیشه در قسمت دیواره آنها استفاده شده، انتخابی ایده آل برای حمام های کوچک می باشند. به راحتی می توان این کابین ها را در گوشه ای از حمام تعبیه نمود و از درب های شیشه ای منحنی شکل در آن ها استفاده شده است. درب های کشویی این کابین ها می تواند تا حدودی در فضای حمام صرفه جویی نماید.

چه نوع کابین دوشی مناسب من است؟

این پرسشی است که کارشناسان لاریس بیش از هر پرسش دیگری از سمت مشتریان می شنوند و اکنون بهترین راهکار را به شما ارائه خواهیم کرد:

همزمان با افزایش تنوع مدل های کابین شیشه ای ، انتخاب نوع متناسب با دکوراسیون تا حدودی چالش برانگیز می باشد. برای شروع بهتر است درباره نیازها و میزان فضای ممکن با خود فکر کنید.

البته، فقط رنگ و طرح کابین دوش را در نظر نگیرید بلکه فکری هم به حال میزان تاثیر درب های کابین بر میزان فضای لازم و سایر مقتضات حمام کنید. ما کابین های اسلایدی را برای فضاهای کوچک پیشنهاد می کنیم. همچنین در خانه هایی که قسمتی برای حمام در نظر گرفته شده که دارای کوریدورهای باریک هستند، بهتر است از درب های کشویی استفاده شود. اگر می خواهید نمایی فوق العاده و بی نظیر در فضای اتاق ایجاد کنید، از کابین های قاب خالی یا فاقد فریم استفاده کنید.

یکی از مزایای اصلی کابین دوش حمام ، این است که بخار دوش در محوطه کابین جمع شده و محیطی نسبتا گرم در طول دوش گیری برای شما مهیا می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای

گروه درب های اتوماتیک ماندگار با بیش از 20 سال سابقه ، در زمینه اجرای دربهای اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک کرکره ای صنعتی و فروشگاهی، دربهای سریع بالا رونده(HIGH SPEED DOOR) ، تجهیزات حمل و بارگیری ، انواع مختلف دربهای اتوماتیک پارکینگی ، راه بند ، سیستمهای حفاظتی و مدار بسته فعال می باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران ، پرسنل فنی و مدیران گروه دربهای اتوماتیک ماندگار را بر آن داشت تا با بهره گیری از تجربیات سالیان اخیر خود و آموزه های خود در زمینه مدیریت استراتژیک ، اقدام به طراحی و تولید اولین برند ایرانی دربهای اتوماتیک شیشه ای و بیمارستانی از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه با نام تجاری MIG با 4 سال گارانتی تعویض قطعات، نماید .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها