رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 401689

خواص لیموترش اسپانیایی | ویژگی ضد سرطانی لیموترش اسپانیایی

لیموترش اسپانیایی حاوی ویتامین های است که بدن به آن نیاز دارد و به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است در این مطلب به برخی خواص لیموترش اسپانیایی اشاره میکنیم.

لیمو ترش اسپانیایی
html>

لیمو ترش اسپانیایی


لیمو ترش اسپانیایی از قسمت شمال آمریکای جنوبی آغاز می شود و به طور طبیعی در سواحل و همچنین در جنگل های خشک آمریکای مرکزی و همچنین در دریای کارائیب رشد می کند. لیمو ترش اسپانیایی دارای دو نوع است که شیرین است و گاهی نیز ترش است، اغلب در قسمت های جنوبی مکزیک، آنها همراه با پودر چیلی، نمک و همچنین آهک مصرف می شوند. نوع شیرین میوه ترجیح داده می شود چون بدون هیچ ماده ای استفاده می گردد.
در ایالات متحده آنها معمولا به عنوان لیمو اسپانیایی نامیده می شود، زیرا آنها شبیه به لیمویی های کوچک است که نابینا هستند ، پوست نرم است و بافت چرمی دارد، گوشت آنها معمولا به عنوان Aril شناخته می شود، ژل مانند، از درون درخشان و ظاهر یکنواخت Lychee، Aril با یک خمیر که حاوی دانه های میوه ای است به نظر می رسد بسیار رنگارنگ است. Aril در بسیاری از رنگ ها مانند نارنجی و زرد یافت می شود، طعم شیرین و ترش را دارد.
این Mamoncillo ها می تواند یا خام مصرف می شود و یا در تهیه نوشیدنی ها، دسرها و همچنین ژله ها استفاده می شود ، برای خوردن میوه باید بخشی از پوست نازک تر پوست برای به دست آوردن پالپ پر زرق و برق جدا کرد.

لیمو ترش اسپانیایی (میوه کینپا) در آب و هوای مرطوب و خشک رشد می کند.

خواص لیموترش اسپانیایی

خواص لیمو ترش اسپانیایی
این میوه یک درمانگر طبیعی است، زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی است که بدن انسان برای عملکرد صحیح به آنها نیاز دارد.

این میوه شامل:

اهن تیامین
الیاف ویتامین سی
نیاسین ریبوفلاوین
پروتئین تریپتوفان
کلسیم آمینو اسید
تانن ها ویتامین B1، B3، B6 و B12
مواد معدنی اولئیک
کاروتن لینولئیک


از جمله این ویتامین ها و مواد معدنی دیگر، تانن ها دارای مزایای سلامتی قابل توجهی هستند.

تانن ها در دسته ای بزرگ از ترکیبات هستند که به عنوان آنتی اکسیدان ها در بدن انسان عمل می کنند.

تانن های موجود در لیمو اسپانیایی به کاهش رادیکال های آزاد کمک می کند و به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند.
تانن ها اغلب در چای، قهوه، شراب قرمز، شکلات، برخی از گیاهان دارویی، تمشک، زغال اخته و انگور یافت می شوند.

خواص ضد سرطانی لیموترش اسپانیایی

لیمو ترش اسپانیایی غنی از فیبر است، بنابراین در کاهش کلسترول کمک می کند و در نتیجه از یبوست جلوگیری می شود. محتوای ویتامین A میوه در تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و تشکیل سنگ های ادراری را متوقف می کند؛ ویتامین C در میوه یک خاصیت برجسته است و مقدار خوبی از خواص آنتی اکسیدانی دارد؛ محتوای کلسیم در حفظ دندان ها و همچنین استخوان ها سالم تر و همچنین مبارزه با سرطان کمک می کند. محتوای فسفات به هضم و متعادل کردن سطح هورمون در بدن کمک می کند. کمک می کند تا در کاهش فشار خون و همچنان عوارض آسم را حل کند، زیرا میوه حاوی خواص آنتی اکسیدانی زیادی است که به عنوان ترکیبات فنل در پیشگیری از بیماری قلبی عروقی کمک می کند، بنابراین سیستم ایمنی را تقویت می کند و بنابراین سکته مغزی را از بین می برد.

لیمو ترش اسپانیایی سیستم ایمنی را تقویت می کند و از تولید مثل باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می کند.

این میوه برای درمان عفونت های ریه و عفونت های دستگاه ادراری به شدت توصیه می شود.

همچنین به درمان بی خوابی کمک می کند و سیستم عصبی را جوان سازی می کند.

این میوه از تولید مثل سلول های بدخیم جلوگیری می کند.

این بدان معنی است که بیماران مبتلا به سرطان قادر به افزودن این میوه به رژیم غذایی روزانه خود هستند تا بتوانند به کنترل سرطان خود کمک کنند و آن را در سراسر بدنشان پخش نکنند.

لیمو ترش اسپانیایی سیستم تولید مثل را بهبود می بخشد و آن را بهبود می بخشد، که به ویژه در زنان باردار توصیه می شود.

همچنین برای مبارزه با مشکلات کلیوی، بهبود هضم و کمک به درمان یبوست، کمک به زخم معده، افزایش تولید گلبول های قرمز که با آنمی مبارزه می کنند، کلسترول پایین تر را کاهش دهد، و باکتری ها و انگل های مضر بدن را از بین ببرد.

لیمو ترش اسپانیا همچنین با حمایت از پیشرفت استخوان و پیشگیری از زخم معده کمک می کند تا بدن انسان را قوی نگه دارد.

خواص ضد ویروسی لیموترش اسپانیایی

از نظر حفاظت از ویروس، این میوه نه تنها می تواند نشانه های سرماخوردگی را کاهش دهد، بلکه می تواند از برونشیت و آنفولانزا جلوگیری کند.

اگر این میوه بو داده و با عسل مخلوط شود، می تواند به کنترل اسهال کمک کند.

واضح است که این میوه قدرتمند، مطمئنا ارزشمند است که به رژیم روزمره خود بپیوندد زیرا بسیاری از مزایای سلامتی و خواص شفا دهنده را دارد.

دیگر کاربردهای لیمو ترش اسپانیایی

میوه ها هنگام رسیدن ، طعم شیرین و شیرینی مانند و خاصیت ملین ملایمی دارند. آنها بسیار غنی از آهن و فسفر هستند. میوه ها در فصل خشک یا تابستان رسیده می شوند.کاربرد اصلی این میوه های شیرین آن است که به صورت تازه یا کنسرو فرآوری می شوند و می توانند برای تهیه نوشابه و نوشیدنی ها نیز استفاده شوند. این میوه می تواند یک رنگ زرد قوی ایجاد کند ، اگرچه به ندرت برای این منظور استفاده می شود. تخم میوه نیز خوراکی است. وقتی بو داده ، شبیه آجیل بادام هندی است. مردم بومی اورینوکو آنها را به عنوان جایگزین کاساوا مصرف می کنند و در نیکاراگوئه آنها را آسیاب کرده و به عنوان داروی انگلی به هورچاتا تبدیل می کنند .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها