رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457161

برای کسب نمره 7 در آزمون آیلتس به چه نکاتی توجه کنید؟

رپورتاژ تبلیغی / آمادگی برای شرکت در آزمون بین المللی آیلتس (IELTS) می تواند برای برخی از زبان آموزان کار بسیار دشواری باشد. برای اینکه بتوانید در مدت زمان مشخصی حداقل نمره 7 را در این آزمون سنجش سطح زبان انگلیسی دریافت کنید، لازم است که به انجام تمرینات موثری بپردازید و از دانش و تجربیات متخصصین بهره مند شوید.

dir="RTL" style="text-align:right">یکی از کار های مهمی که لازم است انجام دهید، برنامه ریزی برای موفق شدن در آزمون بین المللی آیلتس است. به همین جهت انتخاب بهترین کلاس آموزش آیلتس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد که در اینجا دوره های آیلتس آموزش زبان دایلو را به شما توصیه می کنیم که در آن برنامه ریزی مناسب با نیاز های آموزشی زبان آموزان صورت می گیرد. در نتیجه زبان آموزان می توانند پس از انجام تمرینات و مطالعاتی که داشته اند، به راحتی نمره مورد نظر خود را در آزمون آیلتس کسب کنند.

بهتر است قبل از شروع کلاس های خود و برنامه ریزی، به انجام یک آزمون آزمایشی (ماک) آیلتس بپردازید. ضرورت انجام این کار به این دلیل است که اگر شما با انواع سوالات آزمون آیلتس و نحوه پاسخ دهی به آن ها به طور کامل آشنا شوید، شما بهتر خواهید توانست به سوال ها پاسخ دهید تا بیشترین امتیاز را دریافت کنید. برای دریافت تمرینات و نمونه سوالات آیلتس آکادمیک و جنرال، به سایت آموزش زبان دایلو مراجعه کنید.

همچنین با متوجه شدن نمره فعلی آیلتس خود در هر یک از 4 مهارت اصلی زبان انگلیسی، برنامه ریزی بهتری برای شما صورت خواهد گرفت. برای این کار کافیست که با دریافت نمونه سوالات آیلتس و انجام آن ها و بررسی ساختار ازمون آیلتس، خود را با فرمت این آزمون آشنا کنید.

مدیریت زمان در آزمون آیلتس نقش مهمی در موفقیت شما خواهد داشت:

به خاطر داشته باشید که تست مهارت های لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ آیلتس، همگی در یک جلسه برگزار می شود و در میان آن ها فرصتی برای استراحت در نظر گرفته نشده است. به همین جهت توصیه می شود که در هنگام انجام تست ها و تمرینات آیلتس، آن ها را در شرایط مشابه با وضعیت آزمون اصلی که در پیش رو دارید انجام دهید.

در چنین شرایطی شما بهتر می توانید سرعت گذر زمان را در بخش های مختلف این آزمون درک کنید و موجب خواهد شد که در جلسه آزمون رسمی آیلتس دچار خستگی بیش از حد نشوید. همچنین یکی از دلایلی که آزمون دهندگان امتیاز کمی در ازمون ایلتس دریافت می کنند، صرف کردن بیش از حد زمان برای برخی سوالات است که موجب می شود زمان کافی برای بررسی و مطالعه سوالات دیگر نداشته باشند. پس سعی کنید پس از شروع مطالعات خود و هنگامی که درک خوبی از بخش های مختلف آیلتس بدست آوردید، برای انجام تمرینات زمان بگیرید.

در بسیاری از کتاب های تمرین آیلتس، یک پاسخ نامه وجود دارد. سعی کنید که پس از انجام تست های آیلتس، پاسخ های خود را با پاسخ های صحیح کتاب مقایسه کنید و به بررسی اشتباهات خود بپردازید. البته به خاطر داشته باشید که در بخش مقاله نویسی نمی توان گفت که تنها یک پاسخ صحیح می باشد. اما به طور کلی ساختار های مقاله نویسی مطلوبی وجود دارد که می توانید با رعایت آن ها، امتیاز بالا تری در آزمون آیلتس کسب کنید.

لیسنینگ آیلتس:

سعی کنید در هنگام انجام تست های لیسنینگ آیلتس، قبل از گوش دادن به فایل های صوتی سوال ها را به خوبی بخوانید. زیرا شما سپس درک بهتری از آن چه که گوش می دهید خواهید داشت و به سوالات بیشتری پاسخ صحیح خواهید داد. تمرین کردن "خواندن قبل از گوش دادن"، به شما این امکان را می دهد که بتوانید در هنگام گوش دادن بهتر تمرکز کنید.

ریدینگ آیلتس:

راز موفقیت در این مهارت، تمرین است. شما با انجام تمرینات بهتر است سعی کنید که نه تنها متن های گوناگون را با سرعت بالا بخوانید، بلکه مطالب بیان شده را به خوبی متوجه شوید. به خاطر داشته باشید که کلیه پاسخ هایی که لازم است به سوالات بدهید، در متن ریدینگ وجود دارد و نیاز به داشتن دانش قبلی درباره موضوعات ریدینگ نمی باشد. اگر که نتوانستید برخی از سوال ها را به طور کامل متوجه شوید، سعی کنید که با خواندن مجدد بخش های مرتبطی از متن، پاسخ صحیح را پیدا کنید.

رایتینگ آیلتس:

همانطور که می دانید، رایتینگ آیلتس به دو نوع آکادمیک و جنرال تقسیم می شود. در رایتینگ آیلتس آکادمیک و جنرال، سعی کنید که از عبارت ها و کلمات خود سوال استفاده نکنید، زیرا موجب می شود که امتیاز و کیفیت رایتینگ شما کاهش پیدا کند. بهتر است سعی کنید برای بیان منظور خود، از عبارت هایی که مترادف هستند و آموخته اید استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که دیدگاه خود را به طور واضح بیان کنید و نوشته شما به صورت خوانا و کاملا قابل درک باشد.

در هنگامی که رایتینگ آیلتس آکادمیک را می نویسید، به خاطر بسپارید که لازم است در انتهای متن خود یک پاراگرفت "نتیجه گیری" بنویسید. نتیجه گیری موجب می شود که مقاله شما به صورت مناسبی پایان یابد.

اسپیکینگ آیلتس:

در کلاس های آیلتس آموزش زبان دایلو شما می توانید با مدرسین با تجربه این آزمون مکالمه کنید و به بهترین شکل، جملاتی که در هنگام صحبت کردن به طور اشتباه بیان می کنید را اصلاح کنید تا موجب کسر امتیاز در آزمون اصلی نشود و بتوانید نمره خود را افزایش دهید. هر چه که بیشتر مهارت اسپیکینگ را تمرین کنید، اعتماد به نفس شما در استفاده کردن از عبارت های جدید و رساندن بهتر منظور خود بیشتر می گردد.

همچنین شما می توانید با گوش دادن به صحبت های خود متوجه کیفیت تلفظ ، سرعت صحبت کردن و اشتباهات گرامری و لغوی خود شوید. این کار موجب می شود که بتوانید مهارت های زبان انگلیسی و اعتماد به نفس خود را توسعه دهید.

به خاطر داشته باشید که در هنگام پاسخ دهی به سوالات اسپیکینگ آزمون آیلتس، تنها یک پاسخ صحیح وجود ندارد. برای کسب امتیاز 7 لازم است که ممتحنین آیلتس متوجه شوند که شما قادر هستید منظور خود را به صورت واضح و با استفاده از عبارت ها و ساختار های مناسب زبان انگلیسی بیان کنید.

مطلب فوق تبلیغی است و ساعت 24 آن را محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند و مسولیتی در قبال آن ندارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها