رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468573

سفر به جزیره زیبای کیش با تور

رپورتاژ تبلیغی / جزیره کیش با داشتن طبیعتی خیره کننده و رویایی توانسته است به عنوان قطب اصلی گردشگری در ایران شناخته شود و در حال حاضر تور کیش به عنوان محبوب ترین تورهای برگزاری در کشورمان می باشد با توجه به شرایط اقلیمی این جزیره گردشگران در هر فصلی می توانند در تور مسافرتی شرکت داشته باشند

dir="RTL" style="text-align:right">این جزیره با بهره مندی از طبیعتی خیره کننده و چشم اندازهای رویایی مورد پسند هر فردی قرار گرفته است و در حال حاضر سفر به این جزیره در مقایسه با دیگر نقاط گردشگری کشورمان به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. تور کیش از جمله پرتقاضاترین تورهای مسافرتی در ایران بوده و مسافران داخلی و خارجی انبوهی به قصد لذت بردن از فضای متفاوت و جذاب این جزیره و بازدید از زیباترین و فوق العاده ترین جاذبه های تاریخی و جاذبه های تفریحی در این تورهای برگزاری شرکت می کنند. جزیره کیش از جمله زیباترین و دیدنی ترین مناطق در کشورمان می باشد که با داشتن تاریخچه ای دور و دراز از جاذبه های تاریخی بسیاری برخوردار می باشد که اکثر مسافران و گردشگران به منظور بازدید از این جاذبه ها به این منطقه سفر می کنند. اگر شما عاشق ماجراجویی هستید می توانید در سفر به کیش با اجاره دوچرخه در ساحل زیبای خلیج فارس به دوچرخه سواری مشغول شوید و یا با پیاده روی بر روی مروارید خلیج فارس لحظات ناب و بی نظیری را تجربه کنید بی شک گشت و گذار در این جزیره به تنهایی از زیباترین فعالیت های شما در سفر به کیش خواهد بود.

دلیل شرکت در تور کیش

https://safarbato.co/%DA%A9%DB%8C%D8%B4

جزیره کیش برای بسیاری از گردشگران از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و سفر به این منطقه را هر ساله به صورت متداول در اولویت خود قرار می دهند که این امر نشان دهنده اهمیت توریستی این جزیره در کشورمان می باشد به گونه ای می توان گفت کیش با داشتن جاذبه های بسیار، تاریخ و قدمت طولانی، فرهنگی متفاوت و غنی، مردمانی خونگرم و اصیل و ... توانسته است به عنوان قطب گردشگری در ایران شناخته شود. با توجه به این موضوع مسئولین مربوطه تمامی خدمات و امکانات رفاهی را در این جزیره مهیا و فراهم نموده و سالانه به صورت متعدد شاهد ساخت و تاسیس سازه های بسیاری برای راحتی و آسایش مسافران و گردشگران در این منطقه می باشیم که این امر خود در جذب توریستها به این جزیره سهم بسیاری را داشته است. هتل های لوکس و گران قیمت، رستوران های مدرن و لاکچری، پارک های آبی متعدد، دریاچه های مصنوعی، باغ وحش های بی نظیر و غیره از جمله این سازه ها بوده و در زیبایی و جذابیت این جزیره تاثیر گذار می باشند. گردشگران با اشتیاق و علاقه بازدید از این جاذبه های دست ساز انسان و بسیاری از جاذبه های طبیعی در تور کیش ثبت نام و به این جزیره سفر می کنند.

آب و هوای کیش

آب و هوای معتدل و گرم جزیره کیش این منطقه را به یکی از پرطرفدارترین .و محبوب ترین مناطق گردشگری تبدیل کرده است گردشگران در سفر به این جزیره می توانند در شرایط اقلیمی بسیار مناسب از غواصی در دل دریای زیبای خلیج فارس، بازدید از صخره های مرجانی، جت اسکی و بنانا نهایت لذت را ببرند. هم چنین شما در سفر با تور مسافرتی کیش می توانید با دوستان و همشهریان خود در زاویه های مختلف از این جزیره دیدنی به گرفتن سلفی های دسته جمعی مشغول شوید و در کنار کشتی یونان در هنگام طلوع و غروب خورشید عکس های تک نفره جذاب و به یادماندنی را به ثبت برسانید. همانطور که میدانید کشتی یونان از قدیمی ترین جاذبه های جزیره کیش بوده و در سال 1966 میلادی آتش گرفته و در ساحل خلیج فارس لنگر انداخته است. علاوه بر آن می توانید از پارک دلفین ها بازدید کرده و از گونه های مختلف ماهی ها، پرندگان، خزندگان و... دیدن کنید.

در مورد تور استانبول بیشتر بخوانید

https://safarbato.co/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84

حمل و نقل در تور کیش

از دیگر موضوعاتی که در سفر با تور کیش به این جزیره برای گردشگران و مسافران جای سوال می باشد هزینه های حمل و نقل و جا به جایی می باشد که در این خصوص می توان گفت جزیره کیش به مجهز به انواع سیستم حمل و نقل بوده و جای نگرانی نمی باشد شما می توانید با استفاده از اتوبوس ها و تاکسی ها به کوتاه ترین مدت زمان به منطقه مدنظر دسترسی داشته باشید. مجریان برگزاری تور مسافرتی کیش با برنامه ریزی دقیق اقامتگاه های نزدیک به جاذبه های گردشگری نیاز به وسیله حمل و نقل را کاهش داده و در نتیجه هزینه های جا به جایی به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. هم چنین مجریان با رزرو ون ها و اتوبوس های توریستی مسافران خود را به راحتی به هر نقطه مدنظر هدایت کرده و بدون اتلاف وقت به گشت و گذار در سطح جزیره کیش می پردازند. در حالت کلی می توان گفت سفر با تورهای مسافرتی به این جزیره می تواند مزیت های بسیاری را به دنبال داشته باشد و گردشگران به دور از دغدغه ها ونگرانی های سفر می توانند لذت داشتن سفری رویایی و پر از شور و هیجان را چشیده و لحظاتی تکرار نشدنی را سپری کنند

تور لحظه آخری سفر باتو را از دست ندهید

https://safarbato.co/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها