رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470554

اگر زودتر از ساعت ورود به هتل رسیدیم؛ چکار کنیم؟

رپورتاژ تبلیغی / تا کنون برایتان پیش آمده که به هتل رسیده، به ساعت خود نگاهی انداخته باشید و ببینید که هنوز یکی دو ساعتی تا زمان پذیرش وقت دارید؟

div>

شاید در یک شهر غریب دچار استرس شوید و ندانید که در این مدت باقیمانده چه باید کنید. اما واقعیت این است که شما تنها نیستید و این موضوع هم یک معضل لاینحل نیست. پیشنهاد جااینجاس به شما این است که در مرحله اول آرامش خود را حفظ کرده و سپس به سراغ یکی از کارهایی بروید که در ادامه مطلب از آنها خواهیم گفت.

یک اتاق بهتر درخواست کنید یا برعکس با یک اتاق درجه پایین تر کنار بیاید

فرض کنید هتل یا هتل آپارتمانی رزرو کرده‌اید که از پیش یک اتاق خاص برای شما در نظر گرفته است. حالا زودتر از زمان پذیرش که در بیشتر هتل‌های ایران 2 بعدظهر است، به هتل می‌رسید و از آن اتاق خبری نیست. چه باید کرد؟ به احتمال زیاد اتاق‌های دیگری که تمیز و البته خالی باشند، وجود دارند. در اینصورت می‌توانید شانس خود را امتحان کرده و از هتل درخواست یک اتاق بهتر و گران‌تر(بدون پرداخت هزینه اضافی) کنید. اگر این روش جواب نداد، چاره‌ای جز این ندارید که به یک اتاق با درجه و کیفیت پایین‌تر رضایت دهید.

چمدان خود را به هتل بسپارید

صرف نظر از اینکه اتاق‌تان آماده باشد یا نه، می‌توانید از پذیرش یا کانسیرج هتل(در برخی هتل های لوکس ایران وجود دارد) بخواهید که چمدان شما را در اتاق چمدان نگاه دارد. قبل از اینکار به شما توصیه می‌کنیم که حتما تمام اقلام ارزشمند خود را از چمدان خارج کرده و رسید دریافت کنید. به هرحال اینکه مجبور نباشید چمدانی پر از لباس را به دنبال خود بکشید، خاطرتان را آسوده می‌کند. پیش از اینکه از هتل خارج شوید، سری به سرویس بهداشتی داخل لابی زده، آبی به صورتتان بزنید تا سرحال شوید. اگر هم لباس زیادی به تن دارید، کمی خود را سبک کنید.

در هنگام رزرو هتل درخواست چک این زودتر از موعد بدهید

مطلب چگونه چک‌اوت هتل را به تأخیر بیندازیم را به خاطر دارید؟ در آن مقاله به شما گفتیم که می‌توانید هنگام رزرو آنلاین هتل درخواست تأخیر در چک‌اوت بدهید. حالا همین تکنیک را می‌توانید برای چک این یا پذیرش پیاده کنید. هر چند در این مورد هم هیچ تضمینی وجود ندارد که هتل مورد نظر با درخواست ‌تان موافقت کند. اما اگر خواسته خود را زودتر مطرح کنید، در سیستم ثبت شده و با رسیدن به هتل می‌توانید آن را با پذیرش در میان بگذارید.

امکانات تفریحی هتل را از قلم نیندازید

قبل از هر چیز باید به شما بگوییم که این کار در صورتی ممکن است که هتلی که رزرو کرده اید، واقعا امکانات تفریحی داشته باشد. تصور کنید به مشهد سفر کرده اید و قرار است در یکی از هتل‌های این شهر اقامت کنید. ساعت پذیرش 14 است و شما 12 جلوی درب هتل پیاده شده‌اید. اینکه محل اقامت شما هتل درویشی یا هتل قصر طلایی مشهد باشد؛ تفاوت زیادی دارد تا اینکه یک هتل دوستاره. در آنصورت شما می‌توانید از پذیرش اجازه استفاده از یکی از خدمات لوکس هتل مثل استخر، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، حمام ترکی و غیره را بگیرید.

از بیزینس سنتر هتل استفاده کنید

متأسفانه در این مورد دست شما چندان باز نیست. به این معنا که همه هتل ها مثل ترنج کیش بیزینس سنتر ندارند. اما خوب حتما همه آنها حتی هتل های ارزان قیمت لابی دارند و بیشتر آنها هم در لابی؛ تلفن، تلویزیون، اینترنت و کافی شاپ در اختیار مهمانان قرار داده اند. پس جای نگرانی نیست. در لابی یا بیزینس سنتر بنشینید و خود را با گشت و گذار در دنیای مجازی یا تلویزیون یا حتی صرف یک فنجان نوشیدنی سرگرم کنید. زمان خیلی سریع می گذرد!

گشتی در شهر بزنید و چیزی میل کنید

حالا که خیالتان از بابت چمدان راحت شده، از هتل بیرون بزنید. می توانید از پذیرش اطلاعاتی در مورد همان حوالی بگیرید و آن اطراف چرخی بزنید. اگر هم دلتان خواست به یک کافی شاپ یا رستوران بروید و چیزی میل کنید. پارک هم گزینه خوبی به نظر می رسد؛ اگر خسته باشید می توانید روی نیمکت بنشینید و از تماشای اطراف لذت ببرید.

دنبال یک صرافی یا دستگاه خودپرداز باشید

اگر در یک کشور دیگر هستید و هنوز پول آن کشور را دریافت نکرده اید، کافیست دنبال یک صرافی در آن حوالی بگردید. البته حواستان باشد که خیلی از هتل دور نشوید یا اینکه در صرافی سرتان کلاه نرود. در مورد یک هتل داخلی که به صرافی نیازی نیست، می توانید یک خودپرداز پیدا کرده و اندکی پول نقد در جیبتان بگذارید.

بسیاری از ما می دانیم که اگر زودتر از ساعت ورود به هتل برسیم؛ چه کنیم؟ اما خوب بهترین کار این است که طوری برنامه ریزی کنید که چندان معطل نشوید. بد نیست کمی هم با قوانین و مقررات هتل ها آشنا شوید. برای مثال اگر رزرو اینترنتی هتل را انتخاب کرده اید؛ قوانین، امکانات، موقعیت مکانی، ساعت پذیرش و تسویه و مواردی از این دست را خوب از نظر بگذرانید.

سایت های رزرو آنلاین هتل مانند جااینجاس این مزیت را دارند که هتل را به صورت کامل به شما معرفی می کنند. حتی اگر سئوالی برایتان پیش آمد، یک تیم پشتیبانی 24 ساعته به کمک شما خواهد آمد. برای مثال وقتی وارد سایت می شوید، نام هتل را مستقیم در بخش مقصد وارد کنید. در اینصورت زودتر به همه چیز از جزئیات قیمت اتاق های هتل تا موقعیت مکانی و غیره دسترسی پیدا خواهید کرد. اما اگر هتل خاصی مدنظرتان نیست، به پایین صفحه که هتل های شهرها از هتل های مشهد تا هتل های یزد دسته بندی شده اند؛ مراجعه کنید.

برگرفته شده از:
https://jainjas.com/mashhad
https://jainjas.com/Blog/107/اگر-زودتر-از-ساعت-ورود-به-هتل-رسیدیم؛-چه-کنیم؟

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها