رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 476339

چرا بلیط قطار رجا انقدر معروف است؟

ساعت24-بلیط قطار رجا را همه‌ی ما استفاده کرده‌ایم. «رجا» فقط یک برند است، مثل خیلی برندهای دیگر. اما همه‌ی ما زمانی که نام رجا را می‌شنویم، اولین چیزی که به ذهنمان میرسد تصویر قطار و ریل راه‌آهن است. به نظر شما چطور می‌شود نام یک برند پس از گذشت تنها دو دهه، اینقدر محبوب شده؟ پاسخ ساده است؛ رجا اولین و بزرگترین است. اما هیچ برندی بی‌دلیل بزرگ نمی‌شود و قطعا باید اصولی را رعایت کرده باشد تا بدین‌جا رسیده باشد.

1
style="text-align:justify">امروزه رجا با قطارهای خود سهم عمده‌ای از حمل و نقل ناوگان ریلی را بر عهده دارد؛ امری که مسئولیت این برند را همواره سخت‌تر از قبل خواهد کرد. زمانی که قطارهای شما 65 درصد کل خطوط ریلی را تشکیل دهد، کسب رضایت مشتری باید در اولویت قرار گیرد. چرا که بدون آن ممکن نیست در چنین جایگاهی باقی بمانید. شرکت مسافربری رجا در تمام این سالها، سعی داشته بهترین خدمات و سرویس‌دهی را به مسافران ارائه دهد. امری که منجر به درخشش، دریافت جوایز و افتخارات زیادی رجا شده است. علاوه بر این، پوشش تمام نقاط ایران و ایجاد مسیر ارتباطی بین اکثر شهرهای ایران باعث شده تا دورترین مسیرها در دسترش شما قرار گیرند.

شما یک بلیط قطار رجا از علی باباخریده‌اید. بلیط قطار رجا از مبدا تهران به یکی از شهرهای ایران. قطعا برای شما اهمیت دارد که در طول مسیر و زمانی که در قطار به سر می‌برید، چه خدماتی به شما ارائه می‌شود. خرید بلیط اینترنتی این روزها به شدت باب شده، اما کمتر پیش می‌آید تا در هنگام خرید به امکانات و خدماتی که به ما ارائه می‌شود توجه کنیم. قطار رجا از علی بابا می‌خواهد باشد یا سایت‌های دیگر، نکته مهم و اساسی شناخت قطار و امکاناتی‌ست که در طول سفر ارائه می‌شود. در ادامه مطلب شما را با انواع قطارهای رجا و امکانات و خدمات آنها آشنا می‌کنیم؛

قطار پلور سبز رجا

قطاری است با 10 کوپه 4 نفره. یک قطار لوکس با امکانات رفاهی بسیار مناسب

تمامی واگن‌های این قطار سیستم هوای مطبوعی دارند. درون هر کوپه 4 صندلی قرار داده شده به همراه دو مانیتور که برای تماشای فیلم سینمایی و... تعبیه شده. در هر واگن نیز دو سرویس بهداشتی (ایرانی و فرنگی) وجود دارد.

مسیرهای این قطار: شیراز ـ مشهد / تهران ـ شیراز / تهران ـ اهواز / تهران ـ مشهد

قطار لوکس 4 نفره

یکی از قطارهای جذاب و لوکس رجا محسوب می‌شود که از دو واگن آلمان غربی و آلمان شرقی تشکیل شده است. هر کوپه این قطار 4 تخت دارد و کوپه به سیستم تهویه هوای مطبوع، سیستم صوتی تصویری و سرویس خواب کامل تجهیز شده است.

مسیرها این قطار: قزوین ـ مشهد/ زنجان ـ مشهد/ تهران ـ مراغه/ قم ـ مشهد/ سمنان ـ مشهد/ مسیر بین‌المللی ترکیه و سوریه

قطار سیمرغ رجا

مجموع ظرفیت این قطار 32 نفر است که در کوپه‌های 4 نفره تقسیم شده است. بلیط این قطار با دو قیمت ارائه می‌شود؛ قیمت بدون پذیرایی / قیمت با پذیرایی. کوپه‌های این قطار از امکاناتی همچون ؛ پریز برق، تهویه، سیستم صوتی تصویری و... تشکیل شده است.

مسیر این قطار فقط تهران مشهد است.

قطار سبز رجا

این قطار در مجموع 8 کوپه بیشتر ندارد. آن هم کوپه‌های 4 نفره. یکی از کوپه‌های این قطار مخصوص به مهماندار است و خدماتی که می‌توانید از آن استفاده کنید. هر واگن این قطار 2 سرویس بهداشتی دارد. کوپه‌ها نیز از عایق حرارتی و صدا، پریز برق، سیستم صوتی تصویری، تهویه و... بهره می‌برند. در صورت علاقه می‌توانید بلیط این قطار را همراه با شام یا بدون شام خریداری کنید.

مسیر این قطار: تهران ـ تبریز/ تهران ـ مشهد

قطار طوس رجا

کوپه‌های این قطار مجهز به عایق صوتی حرارتی هستند. علاوه بر امکاناتی که در کوپه‌های 4 نفره این قطار وجود دارد، یک وعده غذای سبک به مسافر داده می‌شود. البته این بسته غذایی هزینه جداگانه‌ای ندارد.

مسیرهای این قطار: تهران ـ تبریز / تهران ـ مشهد / تهران ـ آنکارا

قطار پردیس رجا

ویژگی اول و بارز این قطار سرعت آن است. 160 کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند و شما را زودتر از سایر قطارها به مقصد می‌رساند. واگن و صندلی‌های این قطار شبیه به هواپیما هستند. در پردیس سیستم صوتی تصویری به گونه‌ای تعبیه شده که 4 کانال خروجی دارد و شما می‌توانید انتخاب کنید چه برنامه‌ای را مشاهده کنید.

مسیرها: تهران ـ مشهد/ تهران ـ قم/ تهران ـ میانه/ تهران ـ یزد/ تهران ـ زنجان

قطار خلیج فارس رجا

یک قطار شلوغ، اما پر طرفدار. هر واگن از این قطار از 11 کوپه چهار نفره تشکیل شده. کوپه‌ها عایق صوتی حرارتی‌اند و درون کوپه سیستم صوتی تصویری مداربسته وجود دارد.

مسیر: ملایر ـ اراک ـ مشهد

قطار ریل‌باس ارم رجا

مسیر قطار: مشهد ـ سرخس/ خرمشهر ـ اهواز/ اندیمشک ـ اهواز/ گرگان ـ پل سفید، تهران ـ جمکران/ تهران ـ قم/ تهران ـ پیشوا/ تبریز ـ تربیت معلم/ کارون ـ سربندر/ کارون بندر ماهشهر/ تهران ـ شهر پرند/ تهران ـ سمنان

قطار دوطبقه‌ی جدید رجا

این قطار لوکس و دو طبقه را کشور چین ساخته است. این قطار از امکانات استاندارد و به روزی استفاده می‌کند. در انتهای هر واگن سرویس بهداشتی قرار دارد و مسافرین در طبقه زیرین و بالایی جای داده می‌شوند.

مسیرهای این قطار: تهران ـ یزد/ شاهرود ـ مشهد/ تهران ـ شاهرود/ تهران ـ مشهد

قطار دلیجان رجا

هر کوپه از این قطار 4 نفر ظرفیت دارد. مجهز به تهویه، سیستم صوت و تصویر

ساری ـ مشهد / تهران ـ مشهد

قطار درجه‌ دو رجا

مسیرهای قطار: هران ـ نیشابور ـ تربت حیدریه/ تهران ـ خواف/ تبریز مشهد/ تهران ـ مراغه

قطار اتوبوسی رجا

مسیرهای این قطار: تهران ـ میانه/ تهران ـ مشهد

قطار برای بسیاری از ما یک نوستالژی‌ست. از همان اول که روی صندلی می‌نشینی تا لحظه‌ای که پیاده می‌شوی یک صدا، یک ملودی و یک ریتم به منظم‌ترین شکل ممکن گوش تو را می‌نوازد و جوری تو را تکان می‌دهد که حقیقتا گویی که در گهواره تو را تاب می‌دهند. جدا کردن رجا از این تصویر فانتزی امری غیر ممکن است. خوب به گذشته برگردید، هرچه فکر می‌کنیم رجا از قدیم بوده است. بلیط قطار رجا همانطور که گفته شد بنا به مسیرهای بسیار زیاد، تنوع قیمتی، امکانات قطارها و... محبوبیت زیادی دارد. خرید اینترنتی بلیط قطار نیز امری در دسترس است که قبل از خرید می‌توانید بررسی لازم را داشته باشید تا بهترین قطار را انتخاب کنید. قطار رجا از علی بابا نیز قابل تهیه است. کافی‌ست یک کارت بانکی داشته باشید تا از علی بابا یا سایت‌های فروش بلیط خرید خود را تکمیل، و سفری هیجان انگیز را شروع کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها