رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479678

قبل از هاشور ابرو و فیبروز ابرو بدانید

رپورتاژ تبلیغی / با توجه به افزایش مشتریان فیبروز ابرو و همچنین رشد قارچ گونه آرایشگاه ها و آرایشگرهای بدون جواز یا بی تجربه و ضررهای جانی و مالی که متوجه همشهریان عزیز می شود امروز خدمت خانم شیخی رسیدیم تا سوالاتی که سوال اکثر خانم ها در مورد هاشور ابرو است را بپرسیم.

dir="RTL" style="text-align:justify">قبل از مصاحبه توضیح بدم که خانم شیخی مدیر مجتمع بزرگ زیبایی آرامیس مد هستند که سابقه طولانی در امر سالن داری دارند و پذیرای مشتریان زیادی از کشورهای مختلف برای خدمات زیبایی بخصوص فیروز ابرو هستند.

سوال اول ما این بود که اکثرا توی معانی کلمات موندن و اینکه تاتو ابرو چی هست میکروبلیدینگ چیه و فیبروز چی هست آیا همشون یکیه یا با هم فرق دارند؟

تفاوت فیبرو ابرو با میکروبلیدینگ و تاتو

خوب باید عرض کنم که تفاوت بر میگرده به نوع تکنیک. تاتو ابرو از روشهای بسیار قدیمی است که سوزن به جوهر آغشته میشه و در عمق پوست فرو برده میشه تا رنگدانه ها وارد پوست شوند. با توجه به عمق زیاد سوزن و عدم تسلط در فرو بردن سوزن، همیشه سوزن از پوست عبور می کنه و وارد گوشت میشه و باعث میشه خود گوشت هم رنگ بگیره که پاک کردن آن مشکل و در خیلی مواقع غیر ممکن میشه.

میکروبلیدینگ ابرو تکنیک بعد از تاتو است که در این روش عمق سوزن کنترل شده است که با ابزار مخصوص انجام میشود. رنگدانه در لایه بالایی پوست تزریق میشه و ابرو قابل طراحی به شکل دلخواه است و همچنین قابلیت پاک شوندگی با تکنیک های روز است.

فیبروز ابرو متد پیشرفته میکروبلیدینگ است که توسط آقای برانکو بابیک ابداع شده. اصلی ترین بحث ما در فیبروز اول نحوه طراحی ابرو است که از نسبت طلایی فی استفاده می کنیم که برابر با 1.618 است. دوم نحوه هاشور زدن است.

سئوال بعدیم اینه که یکی از همکاران من جایی رفته بود و سالنشون مجوز دار هم بود بعد از مدتی ابروهاش قرمز شد. علتش چی هست؟

علت تغییر رنگ ابرو بعد از هاشور چیست؟

ببینید یه مثلی است که میگه هر گردی گردو نیست؛ مجوز دار بودن سالن نشان دهنده سالم بودن کار نیست. اینجوری بگم که سالن دار زحمت میشکه هفت خوان رستم را پشت سر میزاره تا جواز کسب بگیره ولی فراموش می کنه که حالا که جواز گرفته کارش سخت تر شده باید بیش از پیش مواد آرایشگر را کنترل کنه. خیلی وقت ها برخی از آرایشگرها به خاطر یه مبلغ ناچیز میرن مواد نامرغوب و تقلبی میخرند. این باعث میشه کار خراب بشه و با دست خودش آبروی خودش را ببره. ما نظارت کامل و مداوم روی مواد، کیفیت مواد و برند مواد داریم و این باعث شده تا آرامیس مد تبدیل بشه به بخش بزرگی از اعتماد مشتریان خارجی و داخلی.

علت قرینه نبودن ابرو ها چیست؟

قرینه نبودن ابرو ها بعد از فیبروز ابرو علت های زیادی دارد. اول هاشور زدن بلافاصله بعد از بوتاکس یا بوتاکس بلافاصله بعد از فیبروز کردن. بعد یا قبل از بوتاکس باید صبر کرد تا ورم اولیه بوتاکس بخوابه بعد هاشور کرد. دوم استرس مشتری هنگام طراحی ابرو و عدم قرینه بودن ناحیه ابرو ها به علت فشار وارده به پیشانی به خاطر داشتن استرس. سوم عدم مهارت تکنسین (پیگمنتر) در امر طراحی و نداشتن تجربه و مهارت.

در صورت قرینه نشدن ابروها چیکار باید کرد؟

یکی از ویژگی های بارز فیبروز ابرو همینجا خودشو نشون میده و اون هم قابلیت پاک شدن و طراحی مجدد است که اصطلاحا ترمیم فیبروز گفته میشه.

ترمیم فیبروز ابرو چیست؟

بعد از انجام هاشور ابرو به علت پس زدگی رنگ و همینطور پوسته پوسته شدن ابرو بخشی از رنگ ها میریزند (به همین خاطر ما کمی پر رنگ تر و یه مقدار هم پهن تر می زنیم) که شخص باید سه هفته صبر کنه تا این ریزش تموم بشه. بعد از سه هفته اگر به طرح مورد نظر نرسید دوباره به سالن مراجعه می کنه تا اصلاحات لازم انجام بگیره که به این مرحله ترمیم فیبروز ابرو گفته میشود.

چه توصیه هایی برای قبل از هاشور زدن دارید؟

1- از دو هفته قبل برونزه نکنید

2- از دو هفته قبل اصلاح ابرو انجام ندید

3- از دو هفته قبل بوتاکس نکنید

4- قبل از هاشور ابرو آسپرین مصرف نکنید

5- کلا از خوردن الکل خودداری کنید

6- اگر کمبود آهن دارید از مکمل های آهن استفاده کنید

مراقبت های بعد از فیبرزو ابرو چیست؟

1- تا دو روز از پماد های آنتی بیوتیک استفاده شود

2- تا 10 روز دوش آب گرم نگیرید و با آب گرم ابروها را نشویید

3- تا یک ماه بعد جراحی صورت انجام ندید

4- بالشتون نرم باشه

5- تا 10 روز استخر نروید

6- تا یک هفته ورزش یا فعالیت سنگین نکنید

7- از هر گونه مواد آلوده دوری کنید

اگر بخواهید فقط یک مزیت برای فیبروز ابرو در سالن خوتون بگید اون چی هست؟

کلا مزیت اصلی که ما را معروف کرده و باعث شده شما هم برای مصاحبه اینجا تشریف بیارید طبیعی بودن ابروهایی هست که تو آرامیس مد زده میشه.

خانم شیخی مشکلی که ما و اکثر خانم هایی که می خواهند به مجتمع شما مراجعه کنند رزرو وقت است آیا شما از این موضوع مطلع هستید؟

تا حدودی بله. چون ما فقط فوق حرفه ای ها و جوان ها که هنر طراحی بالایی دارند و همینطور مدرک فنی حرفه ای داشته باشند را برای هاشور ابرو استخدام می کنیم از این جهت از نظر تعداد تکنسین نسبت به تعداد مشتری دچار مشکل میشیم ولی بجاش کار خوب و حرفه ای تحویل میدیم.

بیشتر منظور من از لحاظ اشغال بودن خط ها و نوبت دهی های طولانی مدت است؟

برای نوبت دهی باید زودتر اقدام کنید بخصوص در ایام عید ایام عروسی ها و تابستان ها. مساله اشغال بودن خط ها بیشتر به خاطر تعداد زیاد تماس ها و طولانی بودن مشاوره ها است که ما برای رفع این مشکل خط ویژه 5 رقمی راه اندازی کردیم که مشتریان عزیز می توانند علاوه بر خطوط مجتمع از خط ویژه هم استفاده کنند.

خطوط ارتباطی مجتمع بزرگ آرامیس مد: خط ویژه 62896 22380473 22380436

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها