رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488745

کشف بیش از ۲۸۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

ساعت24-رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۸۹ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سردار "محمدرضا مقیمی" در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به صورت نامحسوس، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران در بازرسی از انبارها بیش از ۲۰۴ هزار عدد انواع ماسک و دستکش، ۵۴ هزار و ۵۷۲ لیتر انواع مواد ضد عفونی کننده و ۳۰ هزارو ۵۲۵ تیوپ انواع ژل ضد عفونی کشف کردند.

به گفته سردار مقیمی، در این رابطه از ۱۰۳۶ باب انبار و داروخانه بازدید و ۷۷ باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شد گفت: در این رابطه، ۴۹ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است که ان شاء الله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان در این خصوص هستند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها