رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506160

نحوه انتخاب و خرید آنلاین میز ناهار خوری

رپورتاژ تبلیغی / انتخاب یک میز ناهار خوری با کیفیت و مناسب برای دکوراسیون شما کار دشواری است.

dir="RTL" style="text-align:justify"> انتخاب یک میز ناهار خوری با کیفیت و مناسب برای دکوراسیون شما کار دشواری است. یک میز مناسب باید دارای قیمتی مقرون به صرفه، سهولت در مراقبت و هماهنگ با دکوراسیون داخلی شما باشد. در این مقاله قصد داریم انواع جنس میز ناهار خوری و مزایا و معایب آنها را با شما در میان بگذاریم و در انتها یک سایت فروش آنلاین مبلمان منزل جهت خرید میز ناهار خوری به شما معرفی کنیم .

انتخاب جنس چوب برای میز ناهار خوری

چوب جامد یک ماده معمول است که از گذشته در ساخت میز و انواع مبلمان به کار گرفته شده است زیرا از دوام بالایی برخوردار است و به راحتی قابل ترمیم است. چوب از جنس کاج، اقاقیا، انبه و ساج گزینه های پر طرفدار و ارزان قیمت هستند. سهولت در کار کردن با چوب و ساخت انواع مبلمان و میز با آن به این خاطر است که جنس چوب با گرما و رطوبت منبسط می شود و می تواند خراش و سایش را نشان دهد و تعمیر آن بسیار راحت است.

اگر جنس میز از چوب نباشد می تواند با روکشی از جنس چوب پوشانده شود، یا اینکه جنس سطح آن از تخته چند لایه باشد و ام دی اف باشد.

انتخاب جنس سنگ برای میز ناهار خوری

سطح های سنگی که به عنوان سطح میز به کار گرفته می شوند می توانند از جنس سنگ مرمر، کامپوزیت کوارتز یا سنگ چدن (مانند سیمان) باشند. از مزایا و معایب به کار بردن سنگ در ساخت میز این است که سنگ با دوام است اما متخلخل و به راحتی لکه ها را جذب می کند و اگر این جنس دچار ترک خوردگی شود یا گوشه ای از آن بشکند، تعمیر آن دشوار یا غیرممکن خواهد بود. آنها همچنین می توانند وزن بسیار سنگین داشته باشند که حمل و نقل آن ها را دشوار می کند. قیمت سنگ های به کار برده شده در میز می تواند متغیر باشد ولی در کل قیمت آن نسبت به بقیه جنس های به کار گرفته شده در میز بالاست.

انتخاب جنس شیشه برای میز ناهار خوری

میز های شیشه ای می توانند شامل مدل های روشن، مات، یخ زده یا رنگ آمیزی شده باشند. از مزایا و معایب به کار بردن شیشه در ساخت میز این است که اگر چه شیشه مستعد رطوبت نیست اما می تواند به خاطر گرما ترک بخورد یا بشکند. همچنین هر اثر انگشتی روی شیشه نمایان می شود و این موجب زود کثیف شدن جنس میز شیشه ای می گردد.

انتخاب جنس فلز برای میز ناهار خوری

فلز، از جمله فولاد ضد زنگ، برنج، روی و نسخه های لاکچری یا رنگ شده از این موارد، می تواند برای میز استفاده شود. فلز با دوام است و به راحتی آسیب نمی بیند اما به دلیل درخشش بالا هر اثر انگشتی را نشان می دهد و به ابزار مخصوص برای تمیز کردن نیاز است.

انتخاب جنس پلاستیک و لمینیت برای میز ناهار خوری: این مواد گزینه ای ارزان قیمت هستند و می توانند مدت طولانی دوام بیاورند، اما بهترین کیفیت مواد محسوب نمی شوند. این مواد تمایل به مقاومت در برابر لکه دار شدن دارند و نیاز به نگهداری زیادی ندارند.

چند مدل میز ناهار خوری در سال 2020

اگر یک اتاق غذاخوری کوچک دارید اما هنوز هم دوست دارید میهمانان بیشتری را میزبانی کنید، میز ناهار خوری مستطیل شکل می تواند در فضای کمتری از منزل شما جای بگیرد زیرا صندلی های این میز شش نفره می توانند به طور کاملاً مناسب در اطراف آن قرار بگیرند.

میز نهارخوری تاشو که به راحتی چهار صندلی مقابل آن جای می گیرد. با پایین آمدن کناره های تاشو فضای اشغال شده توسط میز کاهش می یابد و برای دو صندلی کفایت می کند. مواد سطح میز از چوب لاستیکی آغشته به رنگ و پایه ها از جنس فلز است.

نمای جذاب میز ناهار خوری گرد برای خانه هایی که دارای طراحی داخلی مدرن هستند، ایده آل است.

خرید میز های ناهار خوری نقره ای مشابه از سایر خرده فروشان، ارزانتر است. میز غذا خوری نقره ای طیف گسترده ای از سبک های تزئینات داخلی را به لطف طراحی فوق العاده ساده تکمیل می کند.

برای سفارش آنلاین انواع مبلمان میتوانید به سایت دی ایران با آدرس اینترنتی dayiran.com بعنوان با سابقه ترین سایت آنلاین مبلمان در ایران مراجعه کنید . در این سایت ضمن خرید با قیمتهای مناسب با توجه به عرضه مستقیم کالا میتوانید از ارسال رایگان به سراسر کشور استفاده کنید .

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها