رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 514272

چگونه لباس بپوشیم زمانی که چاق هستیم

رپورتاژ تبلیغی / امروزه بیشتر افراد جهان با معضل چاقی دست و پنجه نرم می کنند که عوامل ژنتیکی، عدم تحرک، رژیم غذایی نامناسب و ... در بروز چاقی نقش مهمی را ایفا می کنند. افراد چاق در هنگام خرید لباس با یک سری مشکلات مواجه می شوند و به دنبال لباس هایی هستند که علاوه بر ظاهر مناسب در لاغر نشان دادن آن ها نیز نقش مهمی داشته باشد.

dir="RTL" style="text-align:justify">چاقی به عنوان یکی از مهم ترین عواملی که امروزه سلامت انسان ها را تهدید می کند گریبان گیر بیشتر افراد شده است امروزه به دلیل ماشینی شدن زندگی انسان ها روز به روز بر تعداد افراد چاق افزوده می شود دلایل بسیار زیادی برای چاقی ذکر شده است که در این جا به چند مورد اشاره می کنیم، عوامل ژنتیکی، استفاده بیش از حد از غذاهای فرآوری شده و فست فودی، عدم تحرک، ورزش نامنظم و ... که تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند و چاقی را به وجود می آورند. امروزه افراد چاق علاوه بر اینکه مشکلات جسمی فراوانی نیز دارند با مشکلات روحی نیز مواجه می شوند از جمله اینکه این افراد اعتماد به نفس پایینی پیدا می کنند و به راحتی نمی توانند در جمع های اجتماعی و حتی خانوادگی حاضر شوند و علاوه بر این در انتخاب شریک زندگی و حتی شغل و لباس مناسب مورد علاقه نیز با مشکلات زیادی روبه رو می شوند

افراد چاق برای اینکه در محیط اجتماعی مرتب تر به نظر برسند باید یک سری لباس هایی را بپوشند که شیک تر و لاغرتر به نظر برسند. مهمترین دغدغه هایی که افراد چاق هر روزه با آن درگیر هستند انتخاب نوعی لباس مناسب است که افراد را لاغرتر نشان دهد . افراد چاق باید از پوشیدن لباس هایی که راه راه افقی و الگوهای زیادی دارد اجتناب کنند چون لباس هایی با راه راه افقی باعث می شود که فرد چاق تر به نظر برسد و بر عکس راه راه عمودی باریک چون طول بدن را نشان می دهند افراد لاغرتر و کشیده تر به نظر می رسد. در انتخاب رنگ لباس هم این افراد باید دقت بسیار زیاد داشته باشند که به هیچ وجه از رنگ های ترکیبی استفاده نکنند و از رنگ های جامد برای لاغرتر به نظر رسیدن استفاده کنند رنگ های تیره بخصوص رنگ سیاه افراد را لاغرتر نشان می دهد هر چه لباس یک رنگ تر باشد بهتر است و نکته دیگر اینکه رنگ لباس ها نزدیک هم باشد یعنی رنگ بلوز با شلوار یا دامن خیلی تفاوت نداشته باشد که یک قسمت از بدن بیشتر به چشم بیاید .

استفاده از لباس راه راه عمودی

جنس لباس خانم های چاق باید بسیار نازک و ظریف باشد و لباس های با بافت ضخیم را انتخاب نکنند. دامن های کوتاه، قد افراد را کوتاه تر نشان می دهند و استفاده از دامن های بلند افراد را کشیده تر و بلندتر و لاغرتر نشان می دهد و در هنگام انتخاب دامن خانم های چاق باید این گزینه را در نظر داشته باشند. یقه لباس نیز در لاغر نشان دادن افراد سهم خاصی دارد لباس هایی با یقه هفت گردن را کشیده تر نشان می دهند که بر روی لاغر دیده شدن بالا تنه تاثیر دارد ولی لباس هایی با یقه اسکی و یقه های بلند افراد را چاق و پهن تر نشان می دهند. استفاده از یک سری shapewear همانند گن در زیر لباس که به لاغر تر شدن و صاف شدن و حالت بهتر بدن کمک می کند.

از یک سری لوازم جانبی همچون کمربند به درستی استفاده کنند برای خانم های چاقی که لباس بلند می پوشند بهتر است از کمربندهای پهن استفاده کنند تا چاقی شکم را پنهان کند و همچنین از یک سری اکسسوری جذاب که توجه افراد را به بدن کم کنند همانند انتخاب گوشواره و گردنبندهای ظریف و بلند، شال گردن های نازک و بلند که از دو طرف رها شده و باعث می شود افراد چاق لاغرتر به چشم بیایند. در انتخاب کفش هم باید این افراد دقت کافی را داشته باشند که از بوت های بلند استفاده کنند و پا حالت کشیده داشته باشد علاوه بر این کفش های پاشنه بلند نیز در لاغر نشان دادن بدن نقش مهمی دارند. افراد چاق فکر می کنند که پوشیدن لباس های گشاد به پنهان کردن چاقی آن ها کمک می کند در حالی که این یک باور غلط است و پیشنهاد می شود که به هیچ وجه از لباس های بزرگ استفاده نکنند.

در خرید شلوار هم باید دقت لازم را داشت بهتر است افراد چاق از شلوار جین به خصوص جین سورمه ای و رنگ تیره استفاده کنند و از شلوارهای گشاد استفاده نکنند. شلوارهایی که در قسمت بالا تنگ هستند و در پایین کمی پهن می شوند به علت اینکه باعث می شوند که ران متناسب به نظر برسد گزینه مناسبی برای افراد چاق می باشد. مردان چاق هم در هنگام خرید باید یک سری نکات را مد نظر داشته باشند از جمله اینکه پیراهن متناسب با سایز خود انتخاب کنند و از لباس و تی شرت های گشاد در انتخاب خود خودداری کنند و سعی کنند که از لباس های ضخیم تا می توانند استفاده نکنند که علاوه بر چاق تر نشان دادن باعث افزایش تعریق نیز می شوند. استفاده از کت و شلوار نسبت به تی شرت و شلوار جین گشاد گزینه مناسب تری برای مردان چاق است در انتخاب کت باید این نکته را در نظر گرفت که باید از کت های سه دکمه استفاده کنند و بهتر است که از بستن دکمه های کت نیز خود داری کنند این کت ها در لاغر نشان دادن افراد چاق خوب عمل می کنند. البته شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این مقاله، در سایت wikihow ببنید

استفاده از شلوار مناسب

هر چه لباس ساده تر باشد بهتر است، در موقع استفاده از کمربند در صورتی که شکم بزرگ باشد نباید کمربند را پایین تر از شکم ببندند که باعث برجسته شدن شکم می شود و بیشتر به چشم می خورد. استفاده از لباس های زنانه بدون آستین چه برای افراد لاغر و چه برای افراد چاق بسیار مناسب است و افراد را لاغرتر و دست ها را کشیده تر نشان می دهد. در انتخاب نوع تاپ و کاپشن ها هرچه کوتاه تر و بالای باسن باشند بدن را کشیده و لاغرتر نشان می دهند. در انتخاب کیف هم باید توجه داشت که کیفی انتخاب کرد که متناسب با بدن باشد کیف های بزرگتر مناسب تر هستند نسبت به کیف های کوچکتر چون این کیف ها برای تعادل بدن مناسب تر هستند. شلوار راسته و بدون پلیسه مناسب برای افراد چاق می باشد زیرا اندازه شلوار در قسمت بالا و پاچه متناسب با بدن است این شلوارها افراد چاق را صاف تر نشان می دهند.

نحوه صحیح بستن کمربند

برای آقایان بهتر است لباسی انتخاب کنند که تا پایین باسن باشد زیرا لباس های کوتاه فقط گردی و چاقی شکم را بیشتر نمایان می کنند. همچنین لباس های فری سایز و کشی هم می تواند گزینه خوبی برای آنها باشند که تعدادی از این لباس ها را می توانید از اینجا مشاهده کنید. علاوه بر لباس یک سری کارهای دیگر باعث لاغرتر به نظر رسیدن افراد چاق می شود که عبارتند از رنگ کردن مو به رنگ های سرد و اینکه موها بخصوص برای خانم ها هر چه بلندتر باشند لاغرتر به نظر می رسند. اما در نهایت چیزی که مهم است داشتن رژیم غذایی مناسب همراه با ورزش منظم است که به داشتن بدن با وزن متناسب و سالم کمک شایانی می کند و در بالا بردن اعتماد به نفس نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها