رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 535446

اجرایی قانون درج قیمت روی تخم مرغ / تخم مرغ دانه ای ۱۱۰۰ تومان شد

ساعت24-مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از اجرای قانون الزامی شدن درج قیمت بر روی هر دانه تخم‌مرغ خبر داد.

به نقل از صدا و سیما، رضا سالمی افزود: درج قیمت به روی هر دانه تخم‌مرغ مصوب شده و به صورت دستورالعمل به واحدهای تولیدی ابلاغ گشته که می‌بایست از مبادی تولید قیمت هر دانه تخم‌مرغ روی آن درج شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: اگر تخم مرغ به صورت فله‌ای عرضه شود، باید قیمت هزار و ۱۰۰ تومان بر روی هر دانه آن درج شود و اگر عرضه به صورت بسته‌بندی است، حک قیمت هزار و ۲۰۰ تومان به روی تک تک تخم‌مرغ‌ها الزامی است.

وی گفت: تولیدکنندگان ملزم به رعایت دستورالعمل درج قیمت به روی تخم‌مرغ‌ها هستند و اگر این امکان برای خودشان وجود نداشت باید از طریق واحدهای بسته بندی این اقدام را انجام دهند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: فروش تخم مرغ با قیمت بالاتر از آن چه روی آن درج شده تخلف است و بازرسان صنعت و معدن با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد می‌کنند.

سالمی با اشاره به اینکه در خصوص تخم‌مرغ با مازاد تولید مواجهیم، گفت: همه صنوف می‌توانند با مراجعه به سردخانه تهرانپارس تخم‌مرغ مورد نیاز خود را با نرخ مصوب شانه‌ای ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان عمده و ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان باری خرده فروشی تحویل بگیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه در ایام نزدیک به عید هستیم نیاز صنایع را نیز با پودر تخم مرغ تأمین کرده‌ایم و همه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام نیاز صنایع به پودر تخم مرغ را برطرف کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها