رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 544889

از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟

رپورتاژ تبلیغی / چندسالی است که اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین بسترهای ارتباط بین انسان‌ها تبدیل شده است. در این فضا افراد بدون توجه به موقعیت جغرافیایی به یکدیگر متصل شده و تصاویر، ویدئوها و ... را به اشتراک می‌گذارند.

چگونه فالوور اینستاگرام بخریم؟

چندسالی است که اینستاگرام به یکی از مهم‌ترین بسترهای ارتباط بین انسان‌ها تبدیل شده است. در این فضا افراد بدون توجه به موقعیت جغرافیایی به یکدیگر متصل شده و تصاویر، ویدئوها و ... را به اشتراک می‌گذارند. از طرفی دیگر خرید و فروش و به طور کلی بیزنس هم در این فضا رونق خوبی پیدا کرده است. آمارها نشان داده است که حدود 25 میلیون کسب ‌وکار در اینستاگرام وجود دارند و این عدد در حال افزایش است. یکی از دغدغه‌های مهم این افراد خرید فالوور و در واقع افزایش فالوور واقعی حسابشان است. در این نوشته بررسی خواهیم کرد که خرید فالوور چگونه اتفاق می‌افتد و بهترین راه خرید فالوور چیست ؟

چگونه فالوور واقعی بخریم؟

فالوور واقعی و فعال بهترین نوع فالوور اینستاگرام است که تقریبا همه‌ی مردم به دنبال داشتن آن هستند. این نوع از فالوورها فقط نمایشی نیستند و از آنجایی که به صورت روزانه در اینستاگرام آنلاین می‌شوند، در نتیجه می‌توانند پست‌های شما را دیده، لایک کرده و حتی برای شما کامنت بگذارند. این اتفاق سبب خواهد شد که به صورت خود به خود میزان تعامل پیج شما هم افزایش پیدا کند. خرید فالوور واقعی بدون ریزش اینستاگرام باید با صبر و دقت زیادی انجام شود. به این خاطر که ممکن است در دام سودجویان افتاده و به جای این نوع از فالوورها به شما فالوور تقلبی تحویل دهند. توجه داشته باشید که فالوورهای واقعی از قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع برخوردارند.

چگونه فالوور فیک بخریم؟

برای خرید فالوور فیک کافی است که به سایت‌های فروشنده فالوورهای این چنینی سر بزنید و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. فالوورهای فیک نوعی از فالوور ارزان قیمت هستند که به شما کمک می‌کنند تا وجهه پیج اینستاگرام خود را خصوصا در ابتدای راه اندازی مثبت جلوه دهید. هنگامی که تعداد فالوورهای خود را با استفاده از فالوور فیک افزایش دهید، توسط افراد جدی‌تر گرفته خواهید شد و از سویی دیگر هزینه‌ی چندان زیادی هم در بر نخواهد داشت. نکته‌ی اصلی اینجاست که این نوع از فالوورها با شما تعامل ندارند در نتیجه در ادامه‌ی روند کار بایستی با استفاده از روش‌های دیگر میزان تعامل پیج خود را افزایش دهید.

از کدام سایت فالوور بخریم؟

خریدن فالوور همیشه موانع زیادی در سر راه دارند. قبل از همه چیز باید موارد بسیاری را شناسایی کنید و این ممکن است کار را برای شما کمی سخت کند. سایت‌های متفاوتی برای خرید فالوور وجود داشته و هر کدام مزایا و معایب خود را به همراه دارند. پیش از هر کاری باید به این نکته توجه داشته باشید که بتوانید به صورت قطعی اعتبار سایت را تشخیص دهید. همچنین مطمئن شوید محصولاتی که به فروش می‌رسانند از کیفیت خوبی برخودار باشند. در حین خرید حتما به ویژگی‌هایی مانند ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی توجه لازم و کافی داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از این خدمات استفاده کنید.

چگونه فالوور رایگان بخریم؟

برای دریافت فالوور رایگان راه‌های زیادی وجود دارد. برخی از سایت‌های معتبر در اینترنت برای ایجاد اطمینان و نشان دادن کیفیت فالوور اینستاگرام به شما تعدادی فالوور به صورت رایگان هدیه می‌دهند. اصولا در سایت خود اعلام می‌کنند که با کد تخفیف فلان می‌توانید به صورت رایگان از ما فالوور دریافت کنید. البته راه‌های دیگری هم برای خرید فالوور رایگان وجود دارد. برای مثال برخی از سایت‌ها اعلام می‌کنند که با استوری کردن برند آن‌ها و تگ کردن می‌توانید n تعداد فالوور دریافت کنید. همچنین با استفاده از معرفی آن برند از طریق پست یا قرار دادن نام کاربری یا آدرس سایت در بخش بیوگرافی پیج خود نیز خواهید توانست تعدادی فالوور صد در صد رایگان دریافت کنید.

تفاوت فالوور فیک با فالوور واقعی

پیشنهاد ما همواره این است که فالوور واقعی بخرید. چرا که فالوورهای واقعی با خود تعامل را به همراه دارند در صورتی که در فالوور فیک چنین نیست. با این حال هر کسی طبق بودجه و استراتژی خود جهت پیشرفت در اینستاگرام باید فکر کند که کدام یک از این گزینه‌ها برای وی مناسب‌تر است.

فرق اساسی فالوور واقعی و فیک در میزان فعال بودن آن‌هاست. فالوورهای واقعی افرادی مانند من و شما هستند که یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده و اقدام به فعالیت در آن می‌کنند. این فعالیت عموما به صورت روزانه و دائمی است. اما فالوورهای فیک فقط ساخته می‌شوند و دیگر فعالیت خاصی در اینستاگرام ندارند یا فعالیت آن‌ها بسیار محدود است. چرا که این نوع از فالوورها فقط برای فالو کردن به وجود آمده‌اند.

آیا با استفاده از خرید فالوور اینستاگرام می‌توانیم موفقیت خود در اینستاگرام را تضمین کنیم؟

حقیقتا خیر. خرید فالوور و جذب مخاطب تنها نصف ماجراست. حال که شما توانستید با این روش‌ها تعداد فالوور واقعی پیج خود را افزایش دهید، نیاز دارید که اولا آن‌ها را حفظ کرده و دوما با استفاده از تولید محتوا نظر آن‌ها را به سوی خود جلب کنید. همچنین برای کسب بازدهی بیشتر در پیج خود، خرید فالوور اینستاگرام تاثیر بسزایی در موفقیت شما دارد. همانطور که می‌دانید روزانه میلیون‌ها پست در اینستاگرام منتشر می‌شود. لذا شما باید کاری کنید که فالوورتان با دیدن پست شما مکث کرده و ترغیب شود تا آن را ببیند. تولید محتوای ویدئویی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن شما داشته باشد. در کنار آن تنوع به خرج دهید و پست به صورت عکس هم داشته باشید. همچنین برای پیج خود یک تم ظاهری در نظر گرفته و همواره از آن پیروی کنید تا استایل خاص خود را داشته باشید.

آیا فالوورهای خریداری شده می‌توانند از ما خرید کنند؟

این که فالوورهای خریداری شده از شما خرید می‌کنند یا نه بستگی بسیار زیادی به محتوایی است که تولید می‌کنید و البته سایر عوامل وابسته به پیج شما. اولا شما باید بتوانید توجه‌ها را به خود جلب کنید. این کار باید بدون هیچ گونه کلک خاصی انجام شود. آن چیزی که پست می‌کنید باید برای شخص بیننده مفید واقع شود و چیزی به آن‌ها اضافه کند. از سویی دیگر پست‌های شما باید از تعداد قابل قبولی کامنت، لایک و ... برخودار باشد تا میزان تعامل بالا رفته و در رتبه‌های بالاتری را در فید افراد به خود اختصاص دهید.

چه مقدار ریزش فالوور وجود دارد؟

توجه داشته باشید که اگر سایتی ادعا می‌کند که میزان ریزش فالوورهای آن صفر است به احتمال زیاد سایت قابل اعتمادی نیست. فقط فالوور فیک است که میزان ریزش آن صفر است. فالوور واقعی هر چند اگر در دسته‌ی فالوور ارزان باشد باز هم ریزش خواهد داشت. چرا که این‌ها حساب‌های کاربری واقعی بوده و ممکن است بعد از مدتی شما را آنفالو کنند و این موضوع به صورت طبیعی هم اتفاق می‌افتد. میزان ریزش برای فالوور اینستاگرام حدود پنج تا بیست درصد در نظر گرفته می‌شود که البته بستگی بسیار زیادی به موضوع پیج شما و محتوایی است که تولید می‌کنید. اگر میزان ریزش از این مقدار بیشتر شد حتما به سایتی که از آن‌ها خرید فالوور انجام داده‌اید اطلاع دهید.

نکته‌ی پایانی

در این نوشته سعی کردیم تا توضیح دهیم که چطور می‌تون فالوور واقعی اینستاگرام خرید و چگونه می‌توان از میان این همه سایت ارائه کننده‌ی خدمات اینستاگرامی بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. همچنین متوجه شدیم که فرق فالوورهای واقعی با فالوور فیک در چیست و چگونه می‌توان فالوور رایگان خریداری کرد. در انتها لازم است دوباره به این نکته اشاره کنیم که حتما و حتما برای چنین کار مهمی وقت کافی گذاشته و جنبه‌های متفاوت آن را بررسی کنید. هرگز ندیده و نشناخته اقدام به خرید فالوور از سایتی نکنید. نکته‌ی دیگر این که برای خریدن فالوور هیچ نیازی به ارائه‌ی پسورد پیج نیست.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها