رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 555539

جنیفر لارنس | زندگینامه جنیفر لارنس | فیلمهای جنیفر لارنس

ساعت24-جنیفر لارنس کیست؟ | جنیفر لارنس از موفق ترین بازیگران زن سینمای هالیوود است که در دهه اخیر فیلم های شاخص زیادی را بازی کرده است در این مطلب به مغرفی او میپردازیم.

جنیفر لارنس
h2>
بیوگرافی جنیفر لارنس
جنیفر لارنس

بیوگرافی جنیفر لارنس


مادر جنیفر لارنس ، کارن لارنس ، در یک اردوگاه کودکان کار می کرد و پدرش ، گری لارنس ، در یک شرکت ساختمانی Lawrence & Associated خدمت می کرد. جنیفر کوچولو علاقه زیادی به تئاتر داشت و در نمایش های مدرسه شرکت می کرد. علاوه بر این ، در تعطیلات تابستانی ، او با مادرش به اردوگاه کودکان رفت و در آنجا به عنوان دستیار پرستار کار کرد و آخر هفته ها در تئاتر اردو بازی می کرد. در چهارده سالگی ، جنیفر لارنس بازیگر کوچک آماتور به پدر و مادرش گفت که او فقط می خواهد بازیگر شود. گری و کارن در خواست دخترشان پذیرفتند ، اما دو ماه بعد او را به ممیزی در نیویورک بردند. در آنجا ، در نیویورک ، آژانس های متعددی که ممیزی های جنیفر در آنها برگزار می شد ، عوامل برجسته و برجسته ای از استعداد دختر قدردانی می کردند. آنها با او قرارداد بستند و به همین دلیل ، او مجبور شد که به عنوان دانشجوی خارجی از مدرسه فارغ التحصیل شود.

فیلمهای جنیفر لارنس
فیلم جنیفر لارنس

فیلمهای جنیفر لارنس

جنیفر در مجموعه تلویزیونی TBS در مورد مشاور خانواده بیل پیرسون "نمایش بیل انگوال" شروع به کار کرد ، جایی که او در نقش فرزند بزرگتر او ، دختر لورن پیرسون بازی کرد. این نمایش به چندین کشور در اروپا و اقیانوسیه پخش شد و با موفقیت همراه بود. جنیفر برای کار در این مجموعه جایزه هنرمند جوان را دریافت کرد. در سال 2007 ، جنیفر در یک قسمت از مجموعه فوق العاده "چهارشنبه" بازی کرد (قسمت: "یاور کوچک مادر"). در سال 2008 ، لارنس در نقش تیفانی در درام Garden Party به کارگردانی جیسون فری لند بازی کرد. در همان 2008 ، جنیفر در کارگردان فیلم و فیلمنامه نویس لوری پتی "پوکر در خانه" کار کرد ، جایی که لورنس نقش خواهرش اگنس را بازی کرد. این بازیگر جوان مورد توجه منتقدانی قرار گرفت که با تعارف در رسانه های چاپی به او بازیگری می دادند. ستاره کار در حال ظهور فیلم برای کار در Poker at Home در یک جشنواره بزرگ هالیوود در لس آنجلس مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین در سال 2008 ، جنیفر در اولین فیلم نویسنده مکزیکی "دشت سوخته" بازی کرد ، جایی که گیلرمو آریاگا برای اولین بار نه تنها به عنوان یک فیلمنامه نویس ، بلکه به عنوان یک کارگردان نیز فعالیت کرد. در حین فیلمبرداری این تصویر ، جنیفر موفق شد در همان صحنه با ستارگانی چون چارلیز ترون و کیم بازینگر کار کند ، خود لارنس نقش ماریانا را بازی کرد. این فیلم نامزد دریافت شیر ​​طلایی از جشنواره فیلم ونیز شد. لورنس خودش نقش ماریانا را بازی می کرد. این فیلم نامزد دریافت شیر ​​طلایی از جشنواره فیلم ونیز شد. لورنس خودش نقش ماریانا را بازی می کرد. این فیلم نامزد دریافت شیر ​​طلایی از جشنواره فیلم ونیز شد.

زندگی  جنیفر لارنس
زندگی جنیفر لارنس

در سال 2010 ، لارنس با جان هاوکس در فیلم مستقل استخوان زمستان به کارگردانی و نویسندگی دبرا گرانیک همبازی شد که این فیلم برای او دومین فیلم بود. این فیلم جوایز جشنواره سیاتل را به دست آورد: بهترین کارگردانی (دبرا گرانیک) و بهترین بازیگر زن (جنیفر لارنس).

در سال 2011 ، این بازیگر زن نامزد جایزه گلدن گلوب (نامزد بهترین بازیگر زن درام) شد و به عنوان نامزد اسکار دعوت شد.

در سال 2011 ، جنیفر در فیلم عاشقانه مثل دیوانه بازی کرد ، جایی که در آن نقش سامانتا را بازی می کرد. در همان سال او در فیلم "بیور" بازیگر زن جودی فاستر کار کرد ، جایی که در کنار فاستر معروف و گیبسون بازی کرد. این سومین تلاش جودی فاستر برای کارگردانی خوب بود ، اما منتقدان درمورد آزمایش های برنده دو جایزه اسکار دوپهلو بودند و در بررسی ها خاطرنشان کردند که بهتر است او فقط یک بازیگر باشد.

با این وجود ، لارنس در فیلم "مردان ایکس: کلاس اول" را به کارگردانی متیو وون ساخت که جنیفر در آن نقش "راستی دارکولم" عارف را بازی کرد. سال 2012 برای جنیفر لارنس یک سال تکان دهنده بود.

لارنس در فیلم ترسناک House at the End of Street به کارگردانی مارک تندری ، نقش الیسا را ​​بازی کرد. علاوه بر این ، نسخه صفحه نمایش رمان سوزان کالینز "بازی های گرسنگی" منتشر شد ، جایی که وی در آن نقش کاتنیس Everdeen را بازی کرد و فیلم را گری راس کارگردانی کرد. استیون کینگ متذکر شد که به محض دیدن کتنیس توسط جنیفر ، بلافاصله عاشق او شد. یک واقعیت جالب این است که حدود چهل بازیگر زن برای این نقش اقدام کرده اند ، اما به گفته سوزان کالینز ، فقط جنی شخصیت و ماهیت آن را درک کرده است.

همچنین در سال 2012 ، لارنس در تراژیکدی بر اساس رمان متیو کوئیک دوست پسر من دیوانه است به کارگردانی دیوید او راسل بازی کرد. مخاطبان و منتقدان این فیلم را دوست داشتند و بازیگرانی که در آن بازی کرده بودند نامزد تمام گروه های اسکار شدند. با این حال ، لارنس یک گلدن گلوب دریافت کرد ، اما هنوز بازیگر زن جوایز و نامزدهای زیادی را در پیش دارد.

از زندگی شخصی این بازیگر جوان و با استعداد اطلاعات کمی در دست است ؛ آخرین روایط عاشقانه او با بازیگر انگلیسی نیکلاس کارادوک هولت بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها