رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 558772

رایان رودنی رینولدز | زندگینامه رایان رودنی رینولدز | فیلمهای رایان رودنی رینولدز

ساعت24-رایان رودنی رینولدز کیست؟ رایان رودنی رینولدز از جمله بازیگران مشهور سینمای هالیوود است که فیلمهای شناخته شده زیادی را بازی کرده است در این مطلب به معرفی او میپردازیم.

رایان رودنی رینولدز
figure class="image">بیوگرافی رایان رودنی رینولدز
رایان رودنی رینولدز

بیوگرافی رایان رودنی رینولدز


رایان رودنی رینولدز اهل ونکوور کانادا است. او در 23 اکتبر 1976 متولد شدو چهارمین پسر یک افسر پلیس بود. از دوران کودکی ، او عاشق این بود که چهره مخاطب را بچرخاند و بخنداند. برای این اهداف ، پسر حتی یک تیم "برف زرد" ایجاد کرد ، که مردم را با اجرای کمدی خود سرگرم کرد. در مدرسه ، دختران رایان چشم قهوه ای را دوست داشتند ، که در کنار ظاهر زیبا ، شوخ طبعی کمیابی داشت. این نوجوان در ممیزی ها شرکت کرد و یکبار نقش کوچکی در مجموعه تلویزیونی پانزده کانادایی بازی کرد.

فیلمهای رایان رودنی رینولدز
فیلم رایان رودنی رینولدز

فیلمهای رایان رودنی رینولدز

رایان از بازیگری لذت برد و به جستجوی نقش ها ادامه داد. اولین فیلم با مجموعه های متعدد و فیلم های تلویزیونی دنبال شد: ادیسه ، پرونده های ایکس ، جادوی معمولی (1993) ، نام من کیت است (1994) ، مارشال ، خفه شو و خدمت کن (1995) ، کبوتر تنها "،" وقتی دوستی می کشد »(1996) ،« دو پسر ، یک دختر و یک پیتزا فروشی »،« کلینیک ». در یک زمان او تصمیم به تحصیل گرفت و حتی وارد دانشگاه شد ، اما به زودی به خاطر مجموعه فیلم هایش تحصیل را رها کرد. تا سن 26 سالگی ، رینولدز نقشهای نسبتاً نامحسوسی دریافت کرد و تا حدودی در میان انبوه بازیگران جوان خوش تیپ دیگر گم شد. سال 2002 برای او نقطه عطفی بود. کمدی جوانان "پادشاه مهمانی ها" در اکران فیلم منتشر شد ، جایی که رایان نقش اصلی یک مهمان پرحاشیه را بازی کرد که هنوز نمی خواهد بزرگ شود. این فیلم در گیشه موفق بود و حدود 38 میلیون دلار فروش داشت. کانال MTV جایزه پیشرفت مرد در سال را به این بازیگر اهدا کرد. و این واقعاً پیشرفت بزرگی برای رایان بود ، زیرا او برای مخاطبان جوان در سراسر جهان قهرمان شد. جایی که رایان نقش اصلی یک مهمان پرشور را بازی کرد که هنوز نمی خواهد بزرگ شود. این فیلم در گیشه موفق بود و حدود 38 میلیون دلار فروش داشت. کانال MTV جایزه پیشرفت مرد در سال را به این بازیگر اهدا کرد. و این واقعاً پیشرفت بزرگی برای رایان بود ، زیرا او برای مخاطبان جوان در سراسر جهان قهرمان شد. جایی که رایان نقش اصلی یک مهمان پرشور را بازی کرد که هنوز نمی خواهد بزرگ شود. این فیلم در گیشه موفق بود و حدود 38 میلیون دلار فروش داشت. کانال MTV جایزه پیشرفت مرد در سال را به این بازیگر اهدا کرد. و این واقعاً پیشرفت بزرگی برای رایان بود ، زیرا او برای مخاطبان جوان در سراسر جهان قهرمان شد.

زندگی  رایان رودنی رینولدز
رایان رودنی رینولدز و اسکارلت جوهانسون

این بازیگر 26 ساله به بازی کمدی های سرگرم کننده ادامه می دهد. و در سال 2004 او برای اولین بار در فیلم اکشن فوق العاده "تیغه 3: تثلیث" ظاهر شد ، جایی که او روی صفحه نمایش هانیبال کینگ ، رهبر شکارچیان خون آشام ، که در گذشته همچنین خونخوار بود ، ظاهر می شود. رایان اجازه نمی دهد خود را فراموش کند - هر سال چندین فیلم با مشارکت او اکران می شود. بنابراین ، در سال 2005 ، او نقش یک معلم غیرعادی را در کمدی معلم سال ، یک منتظر انتقامجو در کمدی Big Grub ، عاشق کمدی رمانتیک Just Friends ، و قربانی ارواح در تریلر عرفانی The Amityville بازی کرد. وحشت. یکی از آثار مشهور فیلم شناسی او در سال 2009 ظاهر شد ، رایان در فیلم اکشن باکس آفیس X-Men: The Beginning شرکت می کند. ولورین ". رایان تجسم قهرمان محبوب کمیک وید ویلسون ، یک شرور مزدور پر سر و صدا است که به خاطر شوخ طبعی و طنز خود مشهور است.

رایان رودنی رینولدز | زندگینامه رایان رودنی رینولدز | فیلمهای رایان رودنی رینولدز

در سال 2011 ، ملودرام کمدی "من آن را مثل تو می خواهم" منتشر شد ، جایی که شخصیت رایان به بدن دوست موفق تر او منتقل می شود. و در سال 2012 ، رینولدز در نقش اصلی مامور ویژه سیا در کارآگاه جنایی "کیپ تاون کد دسترسی" ظاهر شد که 200 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت. رایان همچنین در کمدی "The Extra One" در سال 2012 ظاهر کوتاهی کرد ، عمدتا برای خنداندن تماشاگران در یک ثانیه. با وجود این واقعیت که بازیگر نقش عوامل شجاع ، شرور ، شخصیت های فوق العاده و دراماتیک را بازی می کرد ، کمدی ها همچنان مسیر اصلی رینولدز "سرد" باقی می مانند. رایان همچنین به دلیل عاشقانه های متعددش با بازیگران زن ، اغلب در صفحات مجلات براق ظاهر می شود ، به ویژه ، او حدود یک سال با اسکارلت جوهانسون ازدواج کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها