رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 560121

بهترین روش برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر

رپورتاژتبلیغی/اسباب کشی یکی از کارهای سخت برای خانواده های مستاجر است که معمولا سالی یکبار نیاز به انجام آن دارند، همچنین افرادی که خانه نو میخرند یا قصد جابجایی در دفاتر اداری را دارند نیز حداقل یکبار در زندگی خود با آن روبرو شده اند. انجام اسباب کشی نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می باشد و معمولا پروسه دشواریست، اما با پیروی از یک سری قواعد خاص می توان یک اسباب کشی آسان را تجربه کرد.

image-20210825140253-1.jpeg
html>

اسباب کشی یکی از کارهای سخت برای خانواده های مستاجر است که معمولا سالی یکبار نیاز به انجام آن دارند، همچنین افرادی که خانه نو میخرند یا قصد جابجایی در دفاتر اداری را دارند نیز حداقل یکبار در زندگی خود با آن روبرو شده اند. انجام اسباب کشی نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه می باشد و معمولا پروسه دشواریست، اما با پیروی از یک سری قواعد خاص می توان یک اسباب کشی آسان را تجربه کرد. اسباب کشی به چند مرحله مرتب کردن و دسته بندی لوازم، بسته بندی آنها، حمل بار به منزل یا شرکت جدید و چیدن آنها تقسیم می شود. دو بخش بسته بندی و حمل بار نیاز به لوازم مخصوص و تجربه و تخصص دارند که معمولا افراد این بخش ها را به یک شرکت باربری معتبر می سپارند. در شهری به وسعت و شلوغی تهران نیاز گرفتن کمک از اتوبارها بیشتر احساس می شود و حتی در ابتدای کار نیاز به دریافت مشاوره برای انتخاب زمان مناسب، خودروی مناسب و لوازم مورد نیاز برای بسته بندی از شرکت های اتوبار تهران می باشد.

بسته بندی اثاثیه

برای اقدام به یک بسته بندی اصولی و صحیح، اولین کار تفکیک لوازم می باشد؛ چه لوازم شرکتی و چه اثاثیه منزل نیاز به بررسی برای دسته بندی دارند. به این معنی که در ابتدا باید لوازمی که استفاده نمی شود یا جزء دورریختنی ها هستند جدا شده، سپس بین لوازم باقی مانده آنهایی که شکستنی یا گران قیمت هستند جدا شوند و همچنین لوازم هر قسمت از خانه نیز باید جداگانه بسته بندی شوند تا در زمان باز کردن کارتن ها سردرگمی و بی نظمی ایجاد نشود. پس از آن با تهیه لوازمی مانند کارتن مخصوص بسته بندی، چسب قوی، روزنامه باطله، فوم و ... می توانید بسته بندی لوازمتان را شروع کنید یا از یک شرکت معتبر باربری تهران برای اینکار کمک بگیرید. شرکت های باربری به دلیل در اختیار داشتن تمام لوازم اولیه مورد نیاز و همچنین کارگران مسط و باتجربه، بسته بندی اثاث منزل شما را به بهترین شکل انجام می دهند و علاوه بر صرفه جویی در زمان، فضای اشغالی لوازم نیز کاهش می یابد.

بهترین روش برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر

برای بسته بندی لوازم منزل ابتدا از لوازم تزئینی و مواردی که کمتر استفاده می شوند شروع کنید و در روز آخر لوازم ضروری و مورد استفاده روزانه را بسته بندی کنید. در صورتی که به صورت شخصی اقدام به بسته بندی لوازمتان کردید، بهتر است روی کارتن ها برچسبی از محتویات آنها بزنید یا توسط یک ماژیک روی کارتن نوع محتویات و محل قرارگیری آن را بنویسید. سپردن بسته بندی اثاثیه منزل به باربری تهران علاوه بر فراهم کردن یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر، مزایایی را برای شما به همراه دارد که عبارتند از:

· افزایش سرعت بسته بندی توسط تکنسین حرفه ای

· کاهش احتمال صدمه به لوازم و در نتیجه کاهش هزینه ها

· جلوگیری از بی نظمی و گم شدن لوازم با لیست کردن تمام لوازم

· بسته بندی تمامی لوازم، حتی لوازم بزرگ و محافظت از سلامت آنها

· بسته بندی ویژه لوازم باارزش و شکستنی و تضمین سلامت آنها در حین اسباب کشی

· کاهش استرس، فشار جسمی و زمان صرف شده

بهترین روش برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر

همانطور که گفته شد اولین قدم برای اسباب کشی بدون دردسر داشتن برنامه می باشد و عمل به آن باعث می شود به مساله غیرقابل پیش بینی برنخورید و در زمان مشخص شده جابجاییتان انجام شود. پس از مرحله بسته بندی باید تمامی اثاثیه را به خودروی حمل بار انتقال دهید که این امر حتما نیاز به کارگران قوی، آموزش دیده و ماهر دارد، مخصوصاٌ برای جابجایی لوازم سنگین. خودروی مناسب باید با توجه به حجم بارها انتخاب شود به طوریکه نه خیلی کوچک باشد که لوازم با فشار روی هم قرار گیرند نه خیلی بزرگ باشد که هزینه اضافی پرداخت کنید. بعد از رسیدن به مقصد باید در زمان تخلیه بار در منزل جدید حضور داشته باشید و از کارگران بخواهید هر وسیله یا کارتن را در جای مناسب قرار دهند تا باز کردن و چیدن آنها برایتان راحت تر شود.

بهترین روش برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر

به طور کلی مراحل اسباب کشی ذکر شد اما بهترین روش برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر نیاز به رعایت نکاتی دارد که در ادامه گفته می شوند:

اثاثیه منزل خود اعم از لوازم کوچک آشپزخانه تا لوازم بزرگی مانند مبلمان را پیش از بسته بندی تمیز کنید، اینکار علاوه بر اینکه از ورود مجدد خاک و آلودگی به منزل جدید جلوگیری می کند باعث می شود تا بعد از اسباب کشی که خسته هستید، نیاز به تمیز کردن لوازم و صرف وقت اضافی نداشته باشید.

درصورتی که قصد بسته بندی لوازم به صورت شخصی را دارید، از چند روز قبل به فکر تهیه لوازم مورد نیاز برای اینکار باشید و درصورتی که می توانید از کسی کمک بگیرید. حتما در حین فرآیند بسته بندی لوازم شکستنی را به خوبی در روزنامه یا پارچه بپیچید و در فضای خالی بین لوازم نیز از روزنامه یا فوم استفاده کنید؛ اینکار فشار وارد شده بر لوازم را کاهش می دهد.

برخی لوازم با ارزش خود مانند جواهرات، اسناد و لوازم تزئینی گران قیمت یا عتیقه را خودتان با خودروی شخصی جابجا کنید تا ریسک گم شدن آنها را به صفر برسانید.

در انتخاب شرکت باربری دقت کنید، عواملی مانند داشتن مجوز و تجربه، در اختیار داشتن کارگران و لوازم حرفه ای، خودروی خوب و رانندگان مسلط را در نظر داشته باشید. همچنین بهتر است از باربری در نزدیکی خود استفاده کنید تا کارگران و خودرو در زمان مقرر به منزل شما برسند و همچنین راننده به کوچه ها و خیابانها آشنا باشد و در زمان بارگیری یا تخلیه مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکند. برای مثال انتخاب اتوبار شمال تهران برای ساکنین این منطقه بهترین گزینه است چرا که به دلیل شلوغی بیش از حد خیابانها و یکطرفه بودن برخی مسیرها تسلط راننده به منطقه می تواند بسیار مفید واقع شود.

برای باز کردن لوازم و چیدن آنها عجله نکنید، می توانید لوازم ضروری را ابتدا باز کنید و باز کردن لوازم غیر ضروری را به بعد از استراحت خود موکول کنید. همچنین لوازمی که استفاده نمی کنید را در انبار قرار دهید تا سر فرصت درمورد نگهداری یا دور ریختن آنها یا محل قرارگیریشان تصمیم بگیرید.

همانطور که گفته شد در زمان انتخاب یک باربری خوب عوامل زیادی تاثیرگذارند که تمامی آنها به یک اسباب کشی آسان و بدون دردسر با هزینه مناسب ختم می شوند. اتوبار شمال بار با سابقه ای طولانی در ارائه خدمات باربری در تهران، پرسنل و کارگران با تجربه و حرفه ای را در اختیار دارد که در زمان بسته بندی یا حمل بار سلامت لوازم شما را تضمین می کنند. همچنین این مجموعه بیمه نامه باربری، انواع خودروها برای حجم های متنوع بار و رانندگان مسلط به مسیرهای شهری و بین شهری را ارائه می کند. برای انتخاب نوع خودرو یا برآورد هزینه دقیق می توانید با پرسنل باربری شمال بار در ارتباط باشید، امکان دریافت مشاوره تلفنی یا اینترنتی از روش های زیر نیز وجود دارد:

شماره های تماس: 1717 (بدون پیش شماره)

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

وب سایت مجموعه شمال بار: www.shomalbar.ir

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها