رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 560304

مارتین شین | زندگینامه مارتین شین | فیلمهای مارتین شین

ساعت24-مارتین شین کیست؟ | مارتین شین یکی از بازیگران با سابقه سینمای هالیوود است که در فیلمهای متعددی نقش آفرینی کرده است در این مطلب به مغرفی او میپردازیم.

مارتین شین
figure class="image">بیوگرافی مارتین شین
مارتین شین

بیوگرافی مارتین شین


رامون جراردو آنتونیو استوز در 3 آگوست 1940 در یک خانواده فقیر بزرگ در شهر دیتون ، اوهایو ، آمریکا متولد شد. او یکی از ده فرزند یک زن مهاجر اسپانیایی و ایرلندی بود. این خانواده کاتولیک بودند ، سخت گیر ، شاید به همین دلیل بود که رامون استوز بعدها نام هنری مارتین شین را به افتخار اسقف اعظم و الهیات کاتولیک فولتون جی شین پذیرفت. و نام مارتین به افتخار روبرت دیل مارتین ، مدیر بازیگری بی بی سی است که بازیگر آینده را تست کرد و دوست او شد.

این بازیگر از کودکی به سینما علاقه مند شد ، اما پدرش به شدت مخالف آن بود و اصرار داشت که وارد دانشگاه دیتون شود. اما مرد جوان نظر پاپ را نادیده گرفت و عازم نیویورک شد. یک دوست خانوادگی ، کشیش کاتولیک ، با این پول کمک کرد.

فیلمهای مارتین شین
فیلم مارتین شین

فیلمهای مارتین شین

آثار متعدد وی در تخصص های مختلف به "دانشگاه" بازیگر آینده تبدیل شد: او سرایدار ، پیام رسان ، ماشین لباسشویی ، فروشنده نوشابه ، حمل کننده بود. و رامون فقط وظایف خود را انجام نداد ، او متوجه شخصیت ها شد ، روانشناسی را مشاهده کرد ، و سرنوشت های انسانی را که باید با آن روبرو می شد برای خود بازگو کرد. تمام این دانش دانش بعدها در حرفه بازیگری مفید واقع شد.

مارتین شین کار خود را روی صحنه تئاتر ، در برادوی آغاز کرد و در سال 1964 نامزد دریافت جایزه معتبر تئاتر تونی برای بازی در نقش تیمی کلیری در فیلم If Not For Roses شد ، که بعداً اولین فیلم با همین نام شد. فیلم قابل توجه شین کار و سپس پیشنهادات: "Catch 22" ، "Chase" ، "Wrath" ، "Catholics" ، "Crime Crime" ، "Wasteland" آمد. در اواخر دهه هفتاد ، عجیب ترین پیشنهاد بازی در فیلم برای مارتین شین ، پیشنهاد فرانسیس فورد کاپولا بود. نقش کاپیتان بنیامین ویلارد در Apocalypse Now. بسیاری از منتقدان سینمایی این نقش را بهترین نقش در فیلم شناسی مارتین شین می دانند ، که باعث به رسمیت شناخته شدن جهانی او شد. تعداد کمی می دانند که کوپولا ، در جستجوی حداکثر باورپذیری ، بدش نمی آمد که با بازی مست ، بازیگر مست شود و خود را به افسردگی برساند. در نتیجه چنین آزمایش هایی ، شین دچار حمله قلبی شد و این مربوط به پایان فیلمبرداری بود. اما هیچ اتفاقی نیفتاد و فیلم تبدیل به یک فیلم کلاسیک سینمایی شد ، یکی از بهترین فیلم های مربوط به جنگ ویتنام.

زندگی مارتین شین
مارتین شین در گذر زمان

و مارتین شین آزمایشات بازیگری خود را ادامه داد و در شخصیت های مختلف ظاهر شد. این بازیگر متمایز و منحصر به فرد ، که تحصیلات خاصی دریافت نکرده است ، در حال حاضر بیش از 170 نقش در فیلم و تلویزیون دارد. در سال 2002 ، مارتین شین در سریال تلویزیونی تحسین شده The West Wing در نقش رئیس جمهور جوسیا بارتلت بازی کرد. در سال 2006 ، شین نقش مأمور پلیس را در فیلم های The Departed (جایزه اسکار بهترین فیلم) مارتین اسکورسیزی و بابی بازی کرد که شین برای آن نامزد گلدن گلوب شد. مارتین شین در طول دوران حرفه ای خود دارای بیش از 10 نامزدی امی است که از این میان سه نامزد و هشت نامزدی گلدن گلوب را به خود اختصاص داده است. همه فرزندان او (سه پسر و یک دختر) نیز بازیگر هستند ، معروف ترین آنها چارلی شین و امیلیو استوز هستند. مارتین شین علاوه بر فعالیت های سینمایی اشغال می کند

موقعیت مدنی مشخص یک اقدام خیریه یا لیبرال بدون مشارکت او کامل نمی شود ؛ او بارها به دلیل شرکت در انواع تظاهرات دستگیر شد. "ما بازیگران واقعاً جهان را تغییر نمی دهیم ، بلکه آن را منعکس می کنیم. این بازیگر گفت که واقعاً جهان را تغییر می دهد واشنگتن است.

مارتین شین می گوید که در 11 سالگی بسیار تحت تأثیر مرگ مادرش قرار گرفت. این از دست دادن او را قوی تر کرد ، اما در عین حال روشن کرد که از دست دادن عزیزان یعنی چه ، و به او آموخت که برای عشق آنها ارزش بیشتری قائل شود. او از پدر و خانواده اش سپاسگزار است که از او حمایت کردند و او را به نام مارتین شین معروف ساختند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها