رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 560308

کلاوس کینسکی | زندگینامه کلاوس کینسکی | فیلمهای کلاوس کینسکی

ساعت24-کلاوس کینسکی کیست؟ | کلاوس کینسکی بازیگر آلمانی سینمای جهان است که در نقش های متعدد زیادی بازی کرده و شهرت ز یادی پیدا کرده است در این مطلب به مغرفی او میپردازیم.

کلاوس کینسکی
figure class="image"> بیوگرافی کلاوس کینسکی
کلاوس کینسکی

بیوگرافی کلاوس کینسکی

نیکلاس کارل گونتر ناکشینسکی (نام واقعی بازیگر) در خانواده داروساز لهستانی و دختر یک کشیش آلمانی در 18 اکتبر 1926 در زوپوت لهستان متولد شد.

و او چهارمین فرزند خانواده بود. خانواده بلافاصله پس از تولد او به برلین نقل مکان کردند. در مدرسه آلمانی ، نیکولایوس رفتار بسیار بدی داشت ، از کلاس ها صرف نظر کرد و نمی خواست به هر طریق ممکن درس بخواند. پسر کار را به گرانیت علم ترجیح می داد - او به عنوان پیام رسان ، سپس به عنوان براق کننده کفش ، و سپس به عنوان سرایدار کار می کرد. حتی اجساد را هم شست. در دوران جوانی ، سلطنت آدولف هیتلر و جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد. در سال 1943 ، ناکشینسکی 16 ساله مجبور شد به ارتش بپیوندد-پسر به هلند منتقل شد. درست است که روح سرکش کینسکی بر جنگ نیز تأثیر گذاشت - سرباز موفق به فرار شد ، به خاطر فرار از زندان گرفتار و به اعدام محکوم شد ، اما دوباره موفق شد از دادگاه نظامی فرار کند. با این حال ، با توجه به خاطرات منتشر شده از خود کینسکی ، این کار فداکاری های قابل توجهی را برای او به همراه داشت.

به زودی فراری توسط انگلیسی ها اسیر شد و سپس 1 سال و 4 ماه در آنجا گذراند. در انگلستان ، در یک زندانی جنگی ، بود که کلاوس برای اولین بار روی صحنه آماتور ظاهر شد. شرکت در اجراهای آماتور زندان پس از آزادی ، هنگامی که مرد جوان در آلمان غربی مستقر شد ، به او کمک کرد. او صدای بلندتری نسبت به نام واقعی خود ، نام مستعار کلاوس کینسکی به خود گرفت و کار خود را به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد. کینسکی با خواندن مونولوگ هایی از طرف نیچه ، ریمبو و دیگر فیلسوفان ، و همچنین بازی در نقش یک مسیح بسیار غیر متعارف ، به زودی به عنوان یک بازیگر با گرایش های تا حدودی روانی شهرت یافت.

فیلمهای کلاوس کینسکی
فیلم کلاوس کینسکی

فیلمهای کلاوس کینسکی

وی بازی در فیلم ها را در 22 سالگی آغاز کرد و ابتدا در نقش کوچک یک زندانی آلمانی در درام موریتوری (1948) ظاهر شد. متعاقباً ، کلاوس اغلب در فیلم های کم بود بازی می کرد ، زیرا سینما پول خوبی پرداخت. کینسکی به کار خود ادامه داد: خوب ، چه کسی دیگر از بازیگران می تواند از همکاری با فلینی یا اسپیلبرگ امتناع کند؟ و کلاوس توانست و نپذیرفت. برجسته ترین آثار کلاوس زیر 40 سال - کوستوید -آمورسکی در فیلم دکتر ژیواگو (1965) دیوید لین و وایلد در فیلم چند دلار دیگر سرجیو لئون (1965) بود.

زندگی  کلاوس کینسکی

اما شهرت جهانی ماندگار تنها پس از 45 سال به او دست یافت. با بازی در فیلم کلاسیک ورنر هرتزوگ. ورنر کینسکی را در نوجوانی می شناخت: خانواده اش در یک آپارتمان با یک بازیگر عجیب و غریب زندگی می کردند. هرتزوگ بعدها کارگردان شد ، کلاوس را تقریباً در تمام پروژه های خود برای نقش های اصلی دعوت کرد. فقط او موفق شد شخصیت جنجالی بازیگر را مهار کند و او را در مسیر درست بفرستد. کارگردانی استعداد بازیگری غیر متعارف هرتزوگ و کینسکی ، مانند یک پازل ، کاملاً با یکدیگر مطابقت داشت و باعث تشویق تماشاگران فهیم شد. "Aguirre، Wrath Wrath" (1972) ، "Nosferatu: Phantom of the Night" (1978) ، "Woyzeck" (1979) ، "Fitzcarraldo" (1982) و بسیاری از فیلم های دیگر برنده بالاترین جایزه فیلم هیئت داوران حرفه ای شدند. در سال 1999 ، ورنر حتی زندگی نامه "بهترین دشمن من - کلاوس کینسکی" را به بازیگر "خود" اختصاص داد.

او چهار بار به طور رسمی ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد. در 23 نوامبر 1991 ، این بازیگر 65 ساله بر اثر سکته قلبی درگذشت.

https://www.saat24.news/news/605135

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها