رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566820

میلیاردرهای حوزه فناوری از چه موبایلی استفاده میکنند؟

ساعت24-هر کدام از میلیاردرهای فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنند و هر چند وقت یکبار جزئیاتی درباره مارک تلفن‌های هوشمندی که استفاده می‌کنند، به اشتراک گذاشته‌اند.

گوشی
html>

تا به حال فکر کرده‌اید که افراد مشهور از چه برندهایی که مورد تأیید آنهاست، استفاده می‌کنند؟ آیا کنجکاو هستید که بدانید کسانی که مسئولان تمام فناوری‌ها در جهان هستند، خودشان از چه محصولاتی استفاده می‌کنند؟ اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا چه خودرویی سوار می‌شود؛ آیا جف بزوس برای اطلاع از آب و هوا به الکسا وابسته است؛ سیستم عامل مورد علاقه بیل گیتس چیست و مارک زاکربرگ چگونه حریم خصوصی داده‌ها را حفظ می‌کند؟

همه ما دوست داریم نگاهی به زندگی شخصی اشخاص فناوری بیندازیم، هرچند همه اطلاعات در حوزه عمومی در دسترس نیست. میلیاردرهای فناوری هر چند وقت یکبار جزئیات کوچکی در مورد مارک تلفن‌های هوشمندی که استفاده می‌کنند به اشتراک گذاشته‌اند و احتمالا شما کنجکاو هستید که بدانید که آیا از این برندها استفاده می‌کنید یا خیر و وب‌سایت فایننس‌یاهو، اطلاعاتی درباره گوشی میلیاردهای فناوری منتشر کرده است.

بیل گیتس

با توجه به ادغام بین اندروید و نرم‌افزار مایکروسافت، اکثر دستگاه‌های گیتس در درجه اول دستگاه‌های اندرویدی هستند. با وجود این، موسس مایکروسافت در صورت لزوم و در شرایطی که نیاز باشد، از آیفونی که همراه دارد هم استفاده می کند. اما در زمان‌های دیگر، او یک دستگاه اندرویدی دارد. گفته می‌شود دستگاه آیفون مورد استفاده او قدیمی است (تا همین اواخر آیفون 5S بوده) و او از آن فقط برای آگاهی از تفاوت استفاده از آیفون در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کند.

جف بزوس

مالک و بنیانگذار آمازون در سال ۲۰۱۲ از تلفن بلک‌بری استفاده کرد و آخرین بار هنگام استفاده از گوشی سامسونگ قبل از راه‌اندازی Fire Phone آمازون دیده شد، با وجود این،اینکه او در حال حاضر از کدام برند تلفن استفاده می‌کند، یک راز است.

ایلان ماسک

اگرچه مدیرعامل تسلا هرگز آشکارا به استفاده از مارک خاصی از تلفن اعتراف نکرده است، اما اغلب اوقات در مصاحبه‌های خود چندین بار از آیفون یا آیپد نام برده است. از اینجا فقط می‌توان دریافت که او در واقع طرفدار آیفون است، از هر نسخه‌ای که باشد.

ایوان اشپیگل

ایوان اشپیگل، بنیانگذار اسنپ‌چت، هم از کاربران آیفون است. در حالی که دستگاه فعلی وی مشخص نیست ، چندی پیش او فاش کرد که از قاب برای آیفون خود استفاده نمی‌کند و بسیار مراقب دستگاه‌های خود است.

مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، از آیفون استفاده می‌کند و گمان می رود که هر از گاهی به دلیل ارتباط شخصی با بسیاری از مدیران اپل، آیفون رایگان از اپل دریافت می‌کند. هرچند مایه تعجب است که آیا رئیس ثروتمندترین شبکه‌های اجتماعی جهان واقعاً به آیفون‌های رایگان نیاز داشته باشد.

تیم کوک

حدس زدن اینکه تیم کوک از چه برندی استفاده می‌کند، کار دشوار نیست. مدیرعامل اپل از هیچ برندی جز آیفون و به طور کلی محصولات اپل استفاده نمی‌کند. او چندین بار در حال استفاده از جدیدترین آیفون‌ها در ملاء عام دیده شده است. این یک آزمایش واقعی ایمان است که شخص به محصولات خود دارد! اما اینکه بدانیم تیم کوک چه نظری درباره گوشی‌های اندرویدی دارد، هم جالب است.

لری پیج و سرگئی برین

بنیان‌گذاران گوگل از انواع تلفن‌های اندروید استفاده می‌کنند. سرگئی برین قبلاً تلفن همراه نکسوس داشت، اما اکنون به احتمال زیاد گوگل پیکسل استفاده می‌کند. همچنین اولین گوشی که لری پیج با خود حمل کرد، بلک‌بری و احتمالاً نسخه استنفورد EE380 بود. البته باید دید که نظر آنها در مورد آیفون چیست.

تراویس کالانیک

موسس ۴۵ ساله و مدیرعامل سابق اوبر اغلب در حال استفاده از آیفون خود هنگام حضور در ملا عام دیده شده است.

ساندار پیچای

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، اولین تلفن هوشمند خود را در سال ۲۰۰۶ خرید و اولین گوشی خود را در سال ۱۹۹۵ خرید که یک موتورولا StarTAC بود. پیچای در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵ گفته بود که حدود ۲۰ تا ۳۰ تلفن در خانه‌اش دارد. می‌توان حدس زد اکثر این تلفن‌ها توسط گوگل ساخته شده‌اند، به ویژه اینکه او گاهی اوقات نگرانی خود را در مورد حریم خصوصی در مورد برندهای دیگر ابراز کرده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها