رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 567042

سخنگوی شورای شهر تهران: محدودیت تردد شبانه کارکردی ندارد

ساعت24-سخنگوی شورای شهر تهران گفت: محدودیت تردد شبانه عملاً هیچ کارکردی ندارد و تنها محدودیت‌هایی را برای مردم اعمال کرده‌ایم که نتیجه آن فشار روانی در این شرایط کرونایی است.

html>

نادعلی با رد این ادعا که منع تردد شبانه تبدیل به یک منبع درآمد برای راهنمایی‌ورانندگی است، تصریح کرد: این محدودیت تردد زحمات زیادی برای مأموران راهنمایی و به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله محدودیت‌های تردد شبانه در شورا مطرح نشده است زیرا اساساً در حدود اختیارات شورا این موضوع نیست، اظهار کرد: شخصاً معتقد هستم آنچه به‌عنوان شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند از همه‌گیری کرونا جلوگیری کند باید محکم اجرا کرد و آن بخشی‌هایی از پروتکل‌ها که تأثیری ندارند بدون هیچ تعارفی حذف شود و به مردم فشار نیاوریم.

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه برای مسئله افسردگی و فشار روانی که به مردم وارد می شود، باید به‌اندازه همه‌گیری کرونا اهمیت قائل شویم، عنوان کرد: خیلی از افراد ممکن است بخواهند به خانواده خودسر بزنند و یا بعضی افراد کسب‌وکارهای شبانه‌ دارند و با اعمال محدودیت شبانه فشار زیادی از نظر اقتصادی و روانی به این افراد وارد می‌شود.

وی از غیرکارشناسی بودن محدودیت‌های شبانه گفت و بیان کرد: برداشت کارشناسی ستاد ملی مقابله با کرونا این است که محدودیت‌های تردد شبانه توفیقی در کاهش بیماری نداشته است؛ بنابراین وقتی از نظر علمی به عدم کارکرد یک موضوع می‌رسیم نباید آن را ادامه دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها