رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 567443

لوازم خانگی سامسونگ خوبه؟

ساعت24-تا زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را نداشته باشید نمی توانید متوجه این موضوع شوید که بررسی میفی لوازم مختلف از برند های مختلف چقدر حائز اهمیت است، کسی نیست که بتواند بگوید براند سامسونگ برند مطرحی نیست و کسی آن را نمی شناسد، اما آیا با شرایط موجود در بازار و فراوانی کالا های تقلبی، لوازم خانگی سامسونگ خوبه بخریم یا نه؟ اگر این پرسش برای شما هم مواجه است اصلا نگران باشید، در ادامه به کمک متخصصین آی پی امداد با ما همراه باشید.

html>

تا زمانی که قصد خرید لوازم خانگی را نداشته باشید نمی توانید متوجه این موضوع شوید که بررسی میفی لوازم مختلف از برند های مختلف چقدر حائز اهمیت است، کسی نیست که بتواند بگوید براند سامسونگ برند مطرحی نیست و کسی آن را نمی شناسد، اما آیا با شرایط موجود در بازار و فراوانی کالا های تقلبی، لوازم خانگی سامسونگ خوبه بخریم یا نه؟ اگر این پرسش برای شما هم مواجه است اصلا نگران باشید، در ادامه به کمک متخصصین آی پی امداد با ما همراه باشید.

لوازم خانگی سامسونگ خوبه؟

معرفی برند لوازم خانگی سامسونگ

چرا لوازم خانه سامسونگ بخریم؟

نکاتی که در هنگام خرید لوازم خانگی سامسونگ باید به آن ها توجه کرد

نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی سامسونگ

مزایا و معایب خرید لوازم خانگی سامسونگ

معرفی برند لوازم خانگی سامسونگ

شاید در نگاه اول آشنایی با برند برای بسیاری از مصرف کنندگان لوازم خانگی حائز اهمیت نباشید و صرفا این مزایا و معایب لوازم خانگی سامسونگ باشد که از نظر آن ها مهم است، اما به قطع افرادی نیز هستند که سوالاتی را در مورد این برند و تاریخچه آن داشته باشند، همین موضوع موجب شده تا در ادامه به معرفی برند لوازم خانگی سامسونگ بپردازیم.

  • این برند در سال 1938 تاسیس شد و کار خود را با تولید شیری جات و محصولاتی بر پایه آرد در کره آغاز کرد، اما پس از ک دهه پیشرف و ترقی برند سامسونگ آغاز شد به طوری که این برند تبدیل به یکی از 10 کارخانه بزرگ در کرده شد.
  • اسم این برند یا همان سامسونگ در زبان کرده ای به معنای 3 ستاره است، انتخاب این اسم به این دلیل بود که عدد 3 در فرهنگ کره به معنای قدرت می باشد.
  • بر خلاف چیزی که همه فکر می کنند در سال های 1960 تا 1980 غالب تمرکز برند سامسونگ روی تولید تلویزیون بود و نه موبایل و دیگر لوازم.
  • برند سامسونگ امروزه دارای 275 هزار کارمند در سراسر دنیا می باشد و تبدیل به یکی از قول های صنعت جهان شده است.
  • استفاده زیاد این برند از تکنولوژی در لوازم خانگی خود و طراحی زیبای این لوازم در کنار طول عمر بالا موجب شده تا این شرکت در میان مصرف کنندگان محبوبیت بسیار بالایی داشته باشد.

چرا لوازم خانه سامسونگ بخریم؟

همانطور که می دانید برند سامسونگ یکی از مطرح ترین برند های لوازم خانگی موجود در بازار ایران است، اما اینکه چه موضوعی موجب شده تا این برند اینقدر طرفدار داشته باشد شاید برای بسیار از مصرف کنندگانی که قصد خرید دارند اما تا به حال تحقیقی در مورد این برند نکرده اند این پرسش مطرح باشد که چرا لوازم خانگی سامسونگ بخریم؟ در ادامه با زیر ذره بین قرار دادن نقاط قوت این دستگاه به بررسی پاسخ این سوال می پردازیم:

  • برند سامسونگ با سابقه طولانی ای که در میان خانواده های ایرانی دارد خود را از لحاظ کیفیت ثابت کرده، علاوه بر این استفاده هوشندانه این برند از تکنولوزی های روز دنیا در محصولات اخیر موجب شده ا علاقه مصرف کنندگان به استفاده از این محصول دو چندان شود.
  • اغلب زوج های جوان زمانی که قصد خرید لوازم خانگی می کنند به ظاهر اهمین زیادی می دهند، برند سامسونگ توانسته با طراحی ظاهری زیبا و مدرن خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.
  • امروزه هم می توان محصولاتی از سامسونگ را دید که سال ها در خانه بسیار از اطرافیان ما در حال کار هستند و از سوی دیگر لوازم را دید که با تازگی با فناوری روز دنیا ساخته شده اند، این طول عمبر بالا در کنار پویایی این برند برگ برانده ای برای مصرف کنندگان سامسونگ است.

کاربران گرامی؛ در صورتی که از تلویزیون های سامسونگ استفاده می کنید و با برروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع مشکل دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خود استفاده نمایید.

نکاتی که در هنگام خرید لوازم خانگی سامسونگ باید به آن ها توجه کرد

به طبع زمانی که میزان زیادی هزینه را می خواهید برای کالایی به خصوص خرج کنید باید به برخی موارد توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی مطمئن را با خیال آسوده داشته باشید، علاوه بر این از آنجایی که کار با محکم کاری عیب نمی کند با این کار ها می توانید از به دام افراد سودجو افتادن هم جلوگیری نمایید؛ برای اینکه در هنگام انجام این خرید به شما کمک کرده باشیم در ادامه به بررسی نکاتی که در هنگم خرید لوازم خانگی سامسونگ باید به آن ها توجه کرد خواهیم پرداخت:

  • اولین موردی که باید به آن توجه کنید اصل بودن کالا می باشد، نبود نمایندگی های این برند به طور مستقیم در ایران موجب شده تا افراد سودجو با با تولید لوازم تقلبی به دنبال کسب سود باشند، در ادامه نحوه تشخیص لوازم خانگی اصل سامسونگ از تقلبی را به شما عزیزان آموزش می دهیم.
  • دومین موضوع این است که توجه داشته باید تا وسیله ای که قصد خریداری آن را دارید فابریک باشد و حتی یک ساعت هم به برق نزده شده باشد.
  • در هنگام خرید لوازم خانگی سامسونگ به شما گارانتی ارائه می شود برای اینکه بتوانید از گارانتی خود استفاده کنید به شما توصیه می کنیم تا نصب دستگاه را به خود نمایندگی بسپارید.

در صورتی که در منزل خود کولرگازی سامسونگ دارید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات کولرگازی سامسونگ استفاده نمایید.

نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی سامسونگ

اگر بگوییم که برند سامسونگ جزو 5 برندیست که بهترین لوازم خانگی را روانه بازار می سازد زیاده گویی نکرده ایم، اما در ایران به دلیل شرایط مختلفی که رقم خورده مصرف کننده علاوه بر اینکه باید از کیفیت برند لوازم خانگی مد نظر خود اطمینان حاصل نماید باید از اصل بودن آن ها هم مطمئن شود، برند سامسونگ به دلیل طرفداران زیادی که دارد این زمینه را فراهم کرده تا افراد سودجو برای کسب سود اقدام به تهیه کالای تقلبی نمایند ار می خواهید در دام افراد سودجو بیوفتید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با نحوه تشخیص لوازم خانگی اصل سامسونگ از تقلبی با ما همراه باشید.

  • اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که بارکد و شماره سریالی باید روی دستگاه شما حک شده باشد، با سرچ کردن آن می توانید از اصالت کالا مطمئن شوید.
  • راه دوم بررسی قطعات از جمله فیلتر هایی نظیر آب دستگاه است، از نصاب یا تکنسین اعزامی درخواست کنید تا اصالت فیلتر ابی که روی دستگاه قرار گرفته است را برای شما بررسی کند.
  • موضوع دوم بررسی تطابق مدل مورد نظر با مدل معرفی شده در خود سایت سامسونگ است.
  • علاوه بر این در صورتی که اقدام به خرید از فروشگاه های معتبر نمایید می توانید تا حدود زیادی خود را از خرید کالای اورجینال مطمئن کنید.

اگر در منزل خود یخچال سامسونگ دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع مشکل خود از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ بهره مند شوید.

مزایا و معایب خرید لوازم خانگی سامسونگ

شما نمی توانید برندی تولید کننده لوازم خانگی ای را بیابید که خرید از آن تماما ویژگی مثبت باشد، زمانی که شرایط کشور طوری رقم خورده که برند ها به طور مستقیم نمی توانند در ایران وجود داشته باشند نمی توان انتظار داشت که هیچ عیبی برای هیچ برندی وجود نداشته باشد، در ادامه با بررسی مزایا و معایب خرید لوازم خانگی سامسونگ به بررسی این مشئله می پردازیم که آیا خرید از این برند عقلانیست یا نه.

مزایای خرید لوازم خانگی سامسونگ

  • طراحی ظاهری بسیار زیبا و مدرن
  • استفاده از تکنولوژی و فناوری روز دنیا در این لوازم خانگی که احساس خوبی را به مصرف کننده منتقل خواهد کرد.
  • امکان تهیه قطعات آن به طور فابریک در صورت نیاز در ایران
  • طول عمر بالای لوازم خانگی برند سامسونگ

معایب خرید لوازم خانگی سامسونگ

  • فراوان بون نمونه های تقلبی این محصولات که ممکن است شما را به اشتباه بیاندازد.
  • عدم حضور مستقیم برند سامسونگ در ایران
  • قیمت به نسبت بالای لوازم خانگی سامسونگ به دلیل تحریم ها و شایط اقتصادی

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها