رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 568649

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

در این مطلب قصد داریم علت اهمیت افزایش بازدید سایت در گوگل و نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل را به طور کامل بررسی کنیم.

html>

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

در این مقاله از وبسایت ساعت 24 می خواهیم به یکی از مهمترین مفاهیم در بهبود سئو سایت، افزایش بازدید سایت از طریق گوگل است. امروزه اصلیترین دغدغه مدیران سایتها، افزایش ترافیک بازدیدکننده سایت میباشد. گوگل به عنوان موتور اصلی جستجو برای بازدید سایتها است و بهترین ترافیکی که یک سایت میتواند داشته باشد، ترافیک طبیعی از طریق بازدید از گوگل است. در این مطلب قصد داریم علت اهمیت افزایش بازدید سایت در گوگل و نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل را به طور کامل بررسی کنیم.

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

چرا افزایش بازدید سایت از طریق گوگل مهم است؟

اغلب صاحبان سایت به دنبال افزایش ترافیک ورودی سایت هستند و دلیل اصلی این امر جذب مشتری و فروش بیشتر است. از این رو رقابت بین سایتهایی که در این حوزه فعالیت میکنند افزایش یافته و همگی خواستار جایگاه نخست در صفحه اول موتور جستجوی گوگل هستند.

از طرفی افزایش بازدید سایت از طریق گوگل روشی رایگان و تاثیرگذار است. اما به این نکته توجه داشته باشید که تنها تمرکز بر افزایش بازدید سایت، ممکن است تاثیر مخربی روی سئو سایت بگذارد. بنابراین میبایست مطابق با جدیدترین الگوریتمهای گوگل و بروزرسانیهای مستمر، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

چگونه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل را افزایش دهیم؟

روشهای زیادی برای افزایش ورودی سایت از طریق گوگل وجود دارد. از مهمترین روشها میتوان به سئو سایت و تبلیغات در گوگل اشاره کرد. تبلیغات در گوگل ممکن است برای شما هزینههایی در بر داشته باشد. بنابراین یکی از بهترین اقدامات برای بهبود سئو سایت، استفاده از روش سئو کلاه سفید است. استفاده از این روشها میتواند تاثیر بسزایی در افزایش سرعت سایت و جذب کاربر و افزایش ترافیک ورودی سایت داشته باشد.

در ادامه روشهای رایگان و موثر افزایش بازدید و ورودی سایت را به شما معرفی خواهیم کرد:

سئو داخلی سایت

بهترین و تضمینیترین راه برای افزایش بازدیدکننده در موتور جستجوی گوگل، بهینهسازی سایت از طریق خدمات سئو است. در صورت بهینهسازی مداوم سایت و انجام فعالیتهای مرتبط با سئو، بی شک صفحه اول جستجوی گوگل به سایت شما اختصاص خواهد یافت. زمانی که سایت شما در صفحه اول جستجو قرار گیرد، ترافیک ورودی آن به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت. اگر با سئو داخلی سایت آشنایی ندارید میتوانید با مراجعه به سایت Seoedu ، راهکارهای سئو را به طور رایگان بیاموزید و از خدمات سئو سایت بهرهمند شوید.

از جمله روشهایی که میتوان جهت سئو داخلی سایت انجام داد عبارت است از:

· تولید محتوا سایت با کیفیت بالا، به روز و مناسب؛ مهمترین قسمت هر سایت محتوای آن است. در صورتی که از محتوای جذاب و کامل استفاده نمایید، امتیاز ویژهای در جذب کاربران بیشتر و افزایش سئو سایت خواهد داشت.

· استفاده از روشهای مختلف برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایت مانند: کاهش حجم تصاویر و ویدیوها، بهینهسازی کدها، استفاده از سیستم توزیع محتوا و ...

· مناسبسازی سایت برای تلفنهای همراه

· استفاده از ترفندهای Call to action

· استفاده از کلمات کلیدی مناسب و استفاده از آن در متن

· استفاده از عناوین جذاب و مرتبط برای محتواهای سایت

· بهینه سازی آدرس URL صفحات

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

اهمیت بالای استفاده از کلمات کلیدی طولانی

استفاده از کلمات کلیدی طولانی (Long-tail Keywords) تاثیر بسیار زیادی در افزایش بازدید سایت از طریق گوگل دارد. بکار بردن کلمات کلیدی طولانی در مدت کوتاهی میتواند سایت شما را در صفحات نخست گوگل قرار دهد. این روش علاوه بر ارتقا رتبه سایت، باعث جذب کاربران برای یافتن یک محتوای کامل در مورد موضوع موردنظر میشود.

انجام بروز رسانیهای مداوم سایت

اگر سایت شما مشکل خاصی نداشته باشد، هیچکاری به اندازه بروزرسانیهای مداوم محتوای سایت نمیتواند به افزایش بازدید در گوگل کمک کند. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در رتبهبندی گوگل، بروزرسانی منظم محتوای سایت است. بی توجهی شما به این قضیه میتواند باعث عقب افتادن سایت شما از سایر رقبا شود.

بهتر است در هر بروزرسانی محتواهای سایت، 300 الی 500 کلمه به متن محتوای موردنظر خود اضافه کنید. علاوه بر این میتوانید با تحقیق در مورد کلمه کلیدی محتوا، بهترین کلمات کلیدی مطابق با عباراتی که کاربران جستجو میکنند را بیابید. پیشنهاد میشود این کار را با کمک متخصصین سئو در سایت Seoedu انجام دهید.

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

تحلیل سایت در گوگل آنالیتیکس

تجزیه و تحلیل سایت به وسیله Google Analytics بسیار مهم است و در واقع ابزاری است که تمامی اطلاعات و مشکلات سایتتان را در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین سعی کنید همیشه از نتایج آن در جهت رفع ایرادات و بهبود سایت خود استفاده کنید. در گوگل آنالیتیکس به این نکته توجه داشته باشید که کدام یک از صفحات شما دارای بازدید بیشتری است و سعی کنید از همان استراتژیها برای صفحات کم بازدید خود استفاده نمایید.

انجام لینکسازیهای داخلی

لینکهای داخلی پل ارتباطی بین صفحات سایت محسوب میشوند و در واقع پیشنهادی برای مطالعه صفحات دیگر به کاربر است. انجام لینک سازی داخلی میتواند کاربران را ترغیب به مطالعه صفحات دیگر سایت کند و با این کار، بازدید سایر صفحات وبسایت شما را افزایش مییابد. لینکسازی داخلی علاوه بر اینکه باعث دستیابی آسان کاربران به مطالب سایت را فراهم میکند، باعث افزایش سئو سایت و بهبود رتبه سایت در رتبهبندی گوگل است.

مسئله مهمتر این است که بک لینکهای شما در صورتی میتوانند بهترین تاثیر را داشته باشند که بتوانید بهترین ساختار را برای لینکسازی داخلی پیاده کنید.

افزایش سرعت سایت

سرعت پایین سایت یکی از عوامل کاهش بازدید سایت توسط کاربران است. مهمترین عوامل در رتبهبندی گوگل، ارائه بهترین سایت از نظر محتوا، ارتباط موضوعی با کلمه کلیدی جستجو شده و سرعت بارگزاری سایت است. در نتیجه سرعت بالای سایت یکی از موضوعات مهم در افزایش بازدید سایت از طریق گوگل است.

کم کردن حجم تصاویر و ویدیوهای اشتراکی، بهینهسازی کدهای html، استفاده از سیستم توزیع محتوا و .. میتواند باعث بالا بردن سرعت سایت شود.

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

فعالسازی بخش نظرات و دیدگاه کاربران

با فعالسازی بخش نظرات و دیدگاههای کاربران، میتوانید ترافیک ورودی سایت را افزایش دهید. این موضوع به افزایش ارتباط مدیر یا نویسنده سایت با کاربران میانجامد و در صورت پاسخ شما به نظرات، ارتباط موثر و مثبتی بین شما و کاربران ایجاد میشود. همچنین کسانی که سوالات مشابه دارند نیز میتوانند با مراجعه به بخش نظرات کاربران از این بخش استفاده نمایند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

افزایش آگاهی کاربران از برند سایت

سایتهای شناخته شده و معروف در زمینههای تجاری، معمولا توسط نام برند سایت یا محصول خود توسط کاربران جستجو میشوند و یا با وارد کردن آدرس مستقیم سایت در گوگل وارد سایت مورد نظر خود میشوند. شما میتوانید با افزایش آگاهی و شناخت کاربران از برند سایت خود از طریق انجام تبلیغات، بالا بردن کیفیت خدمات محصولات و خدمات، داشتن ارتباط موثر با مشتری، فعالیت در شبکههای اجتماعی و... بازدید سایت خود را افزایش دهید و گام بلندی در بهبود کسب و کار خود داشته باشید.

ایجاد بک لینک در سایتهای معتبر و پربازدید

ایجاد بک لینک علاوه بر اینکه باعث افزایش بازدید سایت شما از طریق گوگل میشود، به دلیل تعداد بالای کاربران سایتهای پرطرفدار احتمال کلیک کاربران روی محتوا یا تبلیغات شما نیز بیشتر خواهد کرد. البته ایجاد بک لینک قوانین خاص خود را دارد و فرایندی دشوار است و پیدا کردن سایتهای پربازدیدی که مرتبط با سایت شما باشند کاری وقتگیر میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ایجاد بک لینک میتوانید از مقالات آموزش سئو در سایت Seoedu استفاده کنید.

استفاده از ترفندهای Call To Action

استفاده از این ترفند یکی از فاکتورهای مهم سئو و جزو راههای تبلیغاتی به حساب میآید و میتواند باعث جذب کاربران و افزایش بازدید سایت شما شود. اگر این کار را به درستی انجام دهید میتوانید کاربر را مجاب کنید تا آدرس ایمیل خود را در سایت شما ثبت نماید و از این طریق خبرنامه و یا محتواهای سایت خود را برای آنها ارسال کنید. با انجام این کار کاربر به طور مداوم با سایت شما در ارتباط است و تعداد بازدید سایت شما بالا میرود. البته در این کار نباید زیاده روی شود.

نحوه افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

طراحی اپلیکیشن سایت

در صورتی که در وب سایت خود محصولاتی را به صورت آنلاین به فروش میرسانید، بهتر است اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص سایت خود کنید. این کار میتواند به طور شگفتانگیزی آمار بازدید از سایت شما را بالا ببرد. قابلیت اپلیکیشن از این رو مهم است که کاربران آن را روی گوشی همراه خود نصب میکنند و به علت در دسترس بودن آن، به طور ناخواسته وارد سایت شما میشوند.

استفاده از شبکههای اجتماعی

اشتراکگذاری محتواهای سایت در شبکههای اجتماعی یکی از عوامل مهم در افزایش سئو سایت است. امروزه به علت گسترش شبکههای اجتماعی، تعداد کاربران فعال در این شبکهها رو به افزایش است. شما نیز میتوانید با ایجاد حساب کاربری در این شبکه ها به تبلیغ سایت و کسب و کار خود بپردازید و مطالب سایت خود را با کاربران شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین میتوانید در کامنتگذاریها شرکت کنید و به کامنتهایی که در صفحه شما گذاشته میشود با لحنی مناسب پاسخ دهید. در این صورت تعامل شما با کاربران زیاد شده و میتوانید به افزایش تعداد بازدید رایگان در گوگل دست یابید.

استفاده از محتواهای ویدیویی

استفاده از محتواهای متنی لازمه هر سایتی است اما در برخی موارد استفاده از محتواهای ویدیویی میتواند افزایش بازدید سایت شما را افزایش دهد. بسیاری از کاربران برای برخی از مسائل آموزشی، به محتوای متنی اکتفا نکرده و محتواهای ویدیویی مناسب را جستجو میکنند. بنابراین ویدیو مارکتینگ یک روش عالی برای جذب مخاطب و تعاملات کسب و کار شما است.

آموزش رایگان سئو سایت در Seoedu

همانطور که در این مقاله اشاره شد، بهینهسازی موتور جستجو از طریق سئو سایت از مهمترین راههای افزایش بازدید سایت از طریق گوگل میباشد. آموزش سئو میتواند نقش بسیار مهمی در آینده شغلی و تبلیغ برند شما و بهبود کسب وکار داشته باشد. شما میتوانید برای آموزش رایگان سئو سایت و همچنین استفاده از خدمات سئو سایت به وبسایت Seoedu مراجعه کرده و با فراگیری روشهای موثر سئو، بازدید سایت و فروش محصولات خود را چندبرابر کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها