رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 580819

چرا توصیه میشود از اسنپ مارکت پوشک بخرید؟

پوشک یکی از اقلام پرمصرف کودکان و نوزادان است که از بدو تولد تا نزدیک به دو الی سه سالگی به‌صورت مدوام و هر روزه از آن استفاده می‌کنند. والدین از همان روزهای اول تولد، متوجه اهمیت جنس پوشک و طراحی خوب آن در راحتی نوزاد می‌شوند؛ بنابراین هنگام خرید پوشک توجه زیادی به هر دو مورد نشان می‌دهند.

html>

از طرف دیگر، قیمت پوشک اهمیت زیادی در اقتصاد خانواده دارد؛ زیرا هم کالایی‌ست که نمی‌توان از خرید آن چشم‌پوشی کرد و هم مقدار مصرف نوزاد و کودک بسیار بالاست. والدین در تمام طول فرآیند رشد کودک به دنبال پوشکی هستند که هم جنس خوبی داشته باشد، هم با آناتومی ‌منحصربه‌فرد کودکشان در ماه‌ها و سنین ابتدایی زندگی هماهنگی کامل داشته باشد و هم مقرون‌به‌صرفه‌ترین و کمترین قیمت را داشته باشد.

چرا توصیه می‌شود از اسنپ مارکت پوشک بخرید؟

پوشک ارزان از کجا بخریم؟

اسنپ مارکت از بزرگ‌ترین ‌هایپرمارکت‌های آنلاین ایران است که انواع پوشک را از برندهای گوناگون و سایزهای متنوع با بهترین قیمت عرضه می‌کند. شما می‌توانید هر نوع پوشکی را که می‌خواهید، با تخفیف‌های استثنایی ازهایپر مارکت اسنپ بخرید و آن را درست در منزل خود تحویل بگیرید.

همان‌طور که گفته شد، قیمت پوشک تاثیر زیادی بر اقتصاد خانواده و برآورد هزینه‌های آن دارد. اسنپ مارکت مکانی‌ست که برخلاف فروشگاه‌های سطح شهر، هر زمان بخواهید از آن پوشک بخرید، می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العاده‌اش بهره‎مند شوید.

تخفیف‌های اسنپ مارکت محدود به یک روز ویژه یا ایام خاص نیست. این تخفیف‌ها به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌شوند؛ بنابراین هر زمان تصمیم بگیرید خریدی انجام دهید، مطمئنا یکی از تخفیف‌های ویژه هایپر استار اسنپ شامل حال شما می‌شود. حتی در بعضی روزهای خاص هفته مانند سه‌شنبه‌ها یا آخر هفته‌ها، این تخفیف‌ها بسیار داغ و هیجان‌انگیز هستند و اگر قصد خرید کلی دارید، بهترین زمان ممکن است.

اما خرید از اسنپ مارکت مزیت دیگری هم دارد و آن دریافت سریع و آسان محصولات خریداری‌شده است. اگر نوزاد شما در منزل خواب است و ناگهان متوجه می‌شوید که پوشک ندارد، کافی‌ست وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت شوید و با چند کلیک ساده، پوشک مورد نظر خود را از هر برند و سایزی که می‌خواهید، انتخاب کنید. اسنپ مارکت در سریع‌ترین حالت ممکن، محصول درخواست‌شده را در منزل به شما تحویل می‌دهد.

چه پوشک‌هایی را می‌توانید از اسنپ مارکت بخرید؟

از اسنپ مارکت می‌توانید پوشک‌های سایز 1، 2، 3، 4، 5 و 6 را از برندهای محبوب و معتبر خریداری کنید. بسیاری از والدین تمایل دارند که پوشک نوزاد یا کودکشان را به‌صورت عمده بخرند تا دچار مشکل نشوند و خیالشان از هر جهت راحت باشد؛ اما نمی‌دانند که نوزاد یا کودک آن‌ها در هر مرحله از رشد به چه تعداد پوشک نیاز دارد. بخش بعد را به این موضوع اختصاص می‌دهیم. شما میتوانید پوشک مولیفکس سایز ۳ بسته ۸۴ عددی را با بیشترین تخفیف از اسنپ مارکت خرید کنید.

کودک شما به چند پوشک نیاز دارد؟

نوزادان با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف به دنیا می‌آیند و با سرعت خاص خود رشد می‌کنند؛ بنابراین تعیین اینکه یک کودک خاص از چند پوشک استفاده خواهد کرد، دشوار است. با این حال، با استفاده از توصیه‌های والدین باتجربه، میانگین وزن نوزاد و سایر عوامل می‌توان تا حدودی تخمینی از تعداد پوشک‌های مصرفی به دست آورد.

نوزادان در ماه اول زندگی، به‌طور متوسط 8 تا 10 بار در روز نیاز به تعویض پوشک پیدا می‌کنند. در طول سه ماه اول، نوزادان به حدود 700 پوشک نیاز دارند. خبر خوب این است که مثانه کودک با افزایش سن رشد می‌کند؛ بنابراین با بزرگ‌شدن کودک، نیاز به تعویض پوشک کمتر خواهد شد. بعد از 6 ماهگی ممکن است نیاز باشد که در طول روز تنها 5 الی 6 پوشک برای کودک خود مصرف کنید.

به‌طور متوسط، یک پوشک نوزاد (سایز صفر یا 1، بسته به برند) برای نوزادان 2 تا 4 کیلوگرم مناسب است. توجه داشته باشید که یک نوزاد تازه‌متولدشده اغلب در ماه اول زندگی خود تا 1.5 کیلوگرم وزن اضافه می‌کند؛ بنابراین احتمالا نیازی به خرید زیاد پوشک نوزاد نخواهید داشت. این امکان وجود دارد که کودک شما بیشتر از چند هفته یا حتی هیچ وقت از این پوشک‌ها استفاده نکند و بعد از تولد، مستقیما به سایز بعدی برود.

اگر فضای محدودی دارید، قسمت اعظم مجموعه پوشک شما باید مخصوص سایزهای 2 (3 تا 6 کیلوگرم) و 3 (4 تا 9 کیلوگرم) باشد. اگر وزن کودک شما با دو سایز مختلف پوشک هم‌پوشانی دارد، به‌طور کلی بهتر است از پوشک سایز بزرگ‌تر استفاده کنید.

وقتی می‌بینید که پوست کودک تحریک شده است، حالت قرمزی دارد یا به دلیل فرورفتن دهانه‌های کشی پوشک در پاها یا کمر کودک مشکل‌ساز شده، زمان خرید سایز بزرگ‌تر فرا رسیده است.

در حالت ایده‌آل، دو انگشت باید بین کمربند پوشک و شکم کودک و یک انگشت بین پای کودک و کش ساق پوشک قرار گیرد. قسمت بالای کمر پوشک باید حداقل 5 سانتی‌متر زیر ناف کودک باشد.

توجه داشته باشید که وقتی برندی را که محصولاتش مناسب کودک شماست و با آناتومی خاص او تطابق کامل دارد، پیدا کردید، اقدام به خرید عمده پوشک کنید. هنگام برنامه‌ریزی برای خرید پوشک، میزان رشد و افزایش وزن کودک خود را هم در نظر داشته باشید.

چرا توصیه می‌شود از اسنپ مارکت پوشک بخرید؟

چرا از اسنپ مارکت پوشک بخریم؟

از اسنپ مارکت می‌توانید خرید عمده پوشک انجام دهید. اگر در روزهای پرتخفیف اقدام به خرید پوشک کنید، از نظر اقتصادی بسیار به نفع شما خواهد بود. شما نه‌تنها می‌توانید از خرید خود سود ببرید، بلکه با عدم نیاز به حضور فیزیکی در محل خرید، سودهای دیگری هم نصیب خود خواهید کرد.

دیگر لازم نیست مبلغ زیادی بابت هزینه بنزین بپردازید، وقت خود را پشت ترافیک تلف کنید و اعصاب خود را در خیابان‌های شلوغ و پر رفت‌وآمد ضعیف کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در منزل استراحت کنید و اجازه دهید اسنپ مارکت تمام خریدهای شما را در کمترین زمان ممکن در منزل تحویلتان دهد. به این ترتیب، از هر جهت سود سرشاری نصیب خود کرده‌اید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها