رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 581352

روایت یک نماینده از متن پیش نویس توافق احیای برجام

ساعت 24 - انتخاب : نماینده اصولگرای مجلس گفت: آنچه در متن ۲۷ صفحه‌ای پیش‌نویس توافق احیای برجام حاصل شده است، حاکی از عدم تحقق خطوط قرمز نظام و برخلاف قانون مجلس و تحمیل خسارت جدید به منافع ملی است.

html>

علی خضریان، نماینده اصولگرای مجلس در یک پست اینستاگرامی نوشت: ‌با عنایت به ضرورت رعایت سیاست قطعی نظام که نباید از آن عدول کرد و همچنین قانون اقدام راهبردی که مسئولیت بررسی رفع کامل تحریم‌ها را جهت تعیین تکلیف به مجلس واگذار کرده است؛ به همراه جمعی از کارشناسان و نمایندگان، پیش‌نویس متن تهیه شده در مذاکرات وین بررسی شد.

او ادامه ادامه است: واقعیت این است آنچه تاکنون در متن ۲۷ صفحه‌ای پیش‌نویس توافق حاصل شده است، حاکی از عدم تحقق خطوط قرمز نظام و برخلاف قانون مجلس و تحمیل خسارت جدید به منافع ملی است. به طوری که در این متن شاهد عدم تضامین عملی و واقعی برای رفع تحریم‌ها است. او نوشته است: لذا در حالی که طبق پیش‌نویس تهیه شده، فروش نفت و بازگشت پول نفت دچار مشکل است و آمریکا تضمینی برای رفع تحریم‌ها و وضع تحریم جدید علیه ایران نداده و ایران حق دخالت در راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها را ندارد؛ امکان تامین منافع ملی در ⁧انتفاع اقتصادی⁩ مردم از این توافق فراهم نشده است

وب سایت انتخاب و اقتصاد نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها