رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 593154

تاثیر سرور اختصاصی بر روی رشد کسب و کارها

ساعت24-اگر شما کسب و کاری داشته باشید، برای چیزی که سودی برایتان ندارد، آیا هزینه می کنید؟ قطعا پاسختان منفی است. این طبیعی است که بخواهیم زمانی که چیزی میخریم و هزینه می کنیم، انتظار داشته باشیم که برایمان آورده ای داشته باشد. زمانی که تبلیغات سرور اختصاصی را هم می شنوید، احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که خرید سرور اختصاصی چه تاثیری روی کسب و کارم دارد که ارزش هزینه کردن داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله همراهمان باشید تا ببینم سرور اختصاصی چه تاثیراتی می تواند روی کسب و کارها داشته باشد؟

html>

تاثیر سرور اختصاصی بر روی رشد کسب و کارها

اگر شما کسب و کاری داشته باشید، برای چیزی که سودی برایتان ندارد، آیا هزینه می کنید؟ قطعا پاسختان منفی است. این طبیعی است که بخواهیم زمانی که چیزی میخریم و هزینه می کنیم، انتظار داشته باشیم که برایمان آورده ای داشته باشد. زمانی که تبلیغات سرور اختصاصی را هم می شنوید، احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که خرید سرور اختصاصی چه تاثیری روی کسب و کارم دارد که ارزش هزینه کردن داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال در این مقاله همراهمان باشید تا ببینم سرور اختصاصی چه تاثیراتی می تواند روی کسب و کارها داشته باشد؟

سرور اختصاصی چیست؟

برای آن که بتوانید تاثیر سرور اختصاصی را روی کسب و کارها بدانید، بهتر است ابتدا با مفهوم سرور اختصاصی به صورت کامل آشنا شوید.

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است که در دیتاسنتر نگهداری می شود و به صورت 24 ساعته روشن است و دارای اینترنت پرسرعت است. در سرور اختصاصی تمامی امکانات و منابع در اختیار شماست و هیچ چیز بین شما و کاربر دیگری، مشترک نخواهد بود.

تاثیر سرور اختصاصی بر روی کسب و کارها

در این بخش می خواهیم از تاثیرات سرور اختصاصی روی کسب و کارها بگوییم که تا به حال گفته نشده است!

سرور اختصاصی درامد شما را تا چندین برابر افزایش می دهد

از آن جایی که سرور اختصاصی سرعت سایت شما را افزایش می دهد، به همین دلیل کاربران را به سایت شما علاقه مند می کند و می تواند کاربران را به مشتری و مشتری را به مشتری دائمی سایت شما تبدیل کند. در صورتی که سرعت سایت شما پایین باشد، کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند، منتظر نخواهند ماند و سایت شما را ترک خواهند کرد و مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

امنیت سایتتان افزایش خواهد یافت

از آن جایی که در سرور اختصاصی منابع و امکانات به صورت انحصاری و اختصاصی در اختیار شماست، به همین دلیل امنیت بالا خواهد بود. در هاست های اشتراکی، به علت اشتراکی بودن منابع، امنیت زیاد نیست و اگر یکی از هاست ها در امنیت دچار مشکل شود، همه هاست ها با تهدید مواجه خواهند بود.

داده های شما در هر شرایطی حفظ خواهند شد

در سرور اختصاصی امکان بکاپ گرفتن برایتان فراهم است و شما دیگر نگران از دست رفتن داده هایتان نخواهید بود.

سرور اختصاصی قطعی کمتری دارد

در سرور اختصاصی میزان قطعی کم است. در زمان استفاده از هاست اشتراکی، زمانی که یکی از کاربران با ترافیک بالایی مواجه می شود، تمامی امکانات در اختیار آن سایت خواهد بود تا جوابگو باشد و این موضوع سبب افت سرعت کاربران دیگر خواهد شد؛ اما در سرور اختصاصی با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید بود.

اینترنت پرسرعت

زمانی که شما سرور اختصاصی خریداری می کنید، می توانید از اینترنت پرسرعتی که در اختیارتان قرار می گیرد، استفاده کنید. می توانید با سرعت بالایی آپلود کنید، دانلود کنید و از سرعت بالای سرور اختصاصی خودتان لذت ببرید.

پهنای باند بالا

یکی از فاکتورهایی که در هزینه سرور اختصاصی تاثیر گذار است، فاکتور پهنای باند است. هر اندازه که پهنای باند شما بیشتر باشد، سرعت بالاتری را هم تجربه خواهید کرد. در سرور اختصاصی پهنای باندی بیشتری در اختیار دارید؛ چرا که به صورت اختصاصی در اختیار شماست.

افزایش سرعت پرداخت های مالی

اگر سایت فروشگاهی دارید و درگاه پرداخت را در سایتتان فعال کرده اید، این اطمینان را به شما می دهیم که سرور اختصاصی شما می تواند تمامی نیازهای شبکه پرداخت را پاسخ دهد و شما بدون هیچ دردسری، پرداختی دقیق و بدون وقفه را داشته باشید.

می توانید در سایت هایی که IP های ایران را مسدود کرده اند، ثبت نام کنید

در صورتی که از سرور اختصاصی خارج استفاده کنید، یک آی پی خارجی هم در اختیار شما قرار می گیرد که شما می توانید درست مانند فردی که در آن کشور است، از سایت های مختلف استفاده کنید.

سئو سایت شما را بهبود می دهد

از آن جایی که سرور اختصاصی می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد، به همین دلیل می تواند به راحتی در سئو سایت شما هم موثر باشد. احتمالا می پرسید چگونه؟ یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل، سرعت سایت است. زمانی که سرعت سایت شما بهتر باشد، کاربران بیشتر در سایت شما می مانند و تجربه کاربری خوبی را از سایت شما کسب خواهند کرد و به سایت های دیگر مراجعه نخواهند کرد.

رتبه سایت شما در موتور جستجویی مانند گوگل بالاتر می رود و مشتریان بیشتری وارد سایت شما می شوند و به همین راحتی می توانید درآمد خودتان را بیشتر کنید.

نکاتی در مورد خرید سرور اختصاصی

نکاتی در مورد خرید سرور اختصاصی

اگر با خواندن مزایای سرور اختصاصی روی کسب و کارها به این فکر افتادید که یک سرور اختصاصی برای کسب و کارتان تهیه کنید، بهتر است نکاتی که در رابطه با خرید سرور اختصاصی بیان می کنیم را به خوبی در ذهن داشته باشید.

پشتیبانی را به عنوان یک فاکتور در انتخاب سرور در نظر بگیرید

از آن جایی که مدیریت سرور اختصاصی به دانش فنی بیشتری نیاز دارد، به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما از ارائه دهنده ای سرور تهیه کنید که به خوبی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشند. در صورتی که مشکلی برای سرور پیش بیاید و شرکت ارائه دهنده در سریع ترین زمان پاسخگو نباشد، در این صورت می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای کسب و کار شما به وجود آید.

نماد الکترونیک را بررسی کنید

اگر می خواهید از یک شرکت ارائه دهنده، سرور اختصاصی تهیه کنید، حتما به ای نماد و تاییدیه های دیگر توجه داشته باشید و اگر متوجه شدید که هیچ کدام از این موارد در سایتشان وجود ندارد، هرگز برای خرید ریسک نکنید.

فاکتور سخت افزار را فراموش نکنید

یکی از فاکتورهایی که همیشه توصیه می کنیم در خرید سرور اختصاصی در نظر داشته باشید، فاکتور سخت افزار است. هر اندازه که سخت افزار سرور شما به روز تر باشد، امنیت و سرعت بیشتری را در اختیار شما خواهد گذاشت.

لوکیشن خودتان را با دقت انتخاب کنید

نیاز و بودجه شما تعیین می کند که سرور اختصاصی از چه لوکیشینی خریداری کنید. سرور اختصاصی های خارجی از سرور اختصاصی ایران گران تر هستند، اما تفاوتی که وجود دارد، این است که با کمک سرور اختصاصی می توانید در سایت هایی که آی پی ایران را فیلتر کرده اند، ثبت نام کنید و استفاده کنید.

سخن آخر

در این مقاله در مورد مزایایی که سرور اختصاصی دارد، صحبت کردیم. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که سایت هایی ترافیک زیادی دارند و کسب و کارهای بزرگ تر، گزینه مناسب تری برای خرید سرور اختصاصی هستند. در صورتی که شما کسب و کارتان کوچک است و نیازی به منابع زیاد ندارید، نیاز به سرور اختصاصی هم ندارید، اما اگر کسب و کارتان در حال رشد است و می دانید که ورودی های سایتتان قرار است افزایش یابد، توصیه ما این است که حتما برای خرید سرور اختصاصی هزینه را کنار بگذارید.

در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید، خوشحال می شویم که تجربه خودتان را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها