رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 595398

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر

ساعت24-در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل نرم افزار حسابداری شخصی را از تعریف آن ، ویژگی هایش و ...بررسی کنیم و در انتها به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر بپردازیم.با ما همراه باشید!

html>

در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل نرم افزار حسابداری شخصی را از تعریف آن ، ویژگی هایش و ...بررسی کنیم و در انتها به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر بپردازیم.با ما همراه باشید!
اما قبل از هرچیزی بهتر است سوالاتی که ممکن است برای کاربران مشتاق به استفاده از نرم افزار حسابدرای شخصی پیش بیاید را بررسی کنیم و به پاسخدهی آن ها بپردازیم!

نرم افزار حسابداری چیست؟

انواع نرم افزار حسابداری چیست؟

جدیدترین نوع نرم افزارهای حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری شخصی یا نرم افزار حسابداری دخل و خرج چیست؟

نرم افزار حسابداری شخصی رایگان چیست؟

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی چیست؟

کدام شرکت ها نرم افزار مدیریت پول ارائه میدهند؟

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی کدام است؟

نرم افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار حسابداری معاملات مالی روزانه یک سازمان یا شخص را مدیریت و ثبت می کند، از جمله مدیریت دارایی های ثابت، مدیریت هزینه، مدیریت درآمد، حساب های دریافتی، حساب های قابل پرداخت، حساب های فرعی، و ....

ثبت سیستماتیک این تراکنش های مالی امکان تولید صورت های مالی فصلی و سالانه شامل ترازنامه، صورت های درآمدی، صورت های جریان های نقدی و صورت های سهامداران را فراهم می کند. نرم افزار حسابداری جز کلیدی سیستم برنامه ریزی منابع شرکت است.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر

انواع نرم افزار حسابداری چیست؟

اشخاص، اصناف مختلف، شرکت ها و سازمان های مختلف با توجه به نوع کسب و کار خود و نیازهایشان، نیازمند نرم افزارهای حسابداری متفاوتی هستند که بتوانند نیازهای مالی و امور حسابداری آن ها را در سریع ترین حالت ممکن با کمترین احتمال خطای محاسباتی انجام دهند.به همین دلیل نرم افزارهای حسابداری در انواع مختلفی برای اقشار مختلف تولید و عرضه شده است.در ادامه به ذکر و معرفی مهمترین انواع نرم افزارهای حسابداری میپردازیم :

· نرم افزار حسابداری فروشگاهی

· نرم افزار حسابداری شرکتی

· نرم افزار حسابداری شخصی

البته لازم به ذکر است که نرم افزارهای حسابداری علاوه بر دسته بندی با توجه به نیاز کاربران، به بخش های مختلف دیگری از نظر برنامه نویسی و ساختاری نیز دسته بندی میشوند.در ادامه به ذکر اصلی ترین انوع نرم افزارهای حسابداری میپردازیم :

· نرم افزار حسابداری ویندوز یا آفلاین

· نرم افزار حسابداری آنلاین یا تحت وب

· نرم افزار حسابداری موبایل یا اندروید

جدیدترین نوع نرم افزارهای حسابداری چیست؟

جهان به سرعت در حال رشد و تغییر است و روزانه شاهد به وجود آمدن تکنولوژی های جدیدی هستیم.به همین دلیل در دنیای رقابت بین کسب و کارها برای حضور و عرض اندام در بازارها و مارکت های مختلف باید خود را بروز نگه داشته و با این تغییرات سازگار شویم. امور حسابداری و مالی نیز به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر در فعالیت های اقتصادی، از این تغییرات تکنولوژی مصون نمانده است.تغییرات بزرگی در دنیای حسابداری در جهت افزایش سرعت و کاهش خطاها، افزایش اثر بخشی اطلاعات مالی و حسابداری جمع آوری شده، ایجاد شده است.

جدیدترین تکنولوژی نرم افزارهای حسابداری، نرم افزار حسابداری آنلاین یا تحت وب است. نرم افزار حسابداری آنلاین یا نرم افزار حسابداری تحت وب که با نام نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر نیز شناخته می شود، نرم افزاری حسابداری است که بر روی یک سرور ابری نصب و پردازش می شود. با نرم افزارهای حسابداری مبتنی بر فضای ابری، یک سازمان نیازی به راه اندازی حوزه های کاری با سیستم های سنگین دسکتاپ ندارد زیرا همه افراد سازمان می توانند با استفاده از هر دستگاهی به فضای ابری دسترسی داشته باشند.

چرا باید از نرم افزارهای حسابداری آنلاین برای کسب وکار خود استفاده کنید؟

دسترسی به امور مالی خود در هر زمانی از هر جایی

شما می توانید هر زمان در هر مکانی با یک نرم افزار مبتنی بر فضای ابری به اطلاعات مالی خود دسترسی داشته باشید. لازم نیست نگران هدر رفتن وقت ارزشمند خود برای نصب نرم افزار حسابداری در تک تک سیستم های دسکتاپ شرکت یا سیستم کامپیوتری منزل خود باشید، زیرا نرم افزارهای حسابداری آنلاین نیازی به نصب ندارند!

به روزرسانی های لحظه ای امور مالی

شما می توانید یک چشم انداز کاملا مدرن از وضعیت مالی شخصی یا کسب وکار فعلی خود در زمانی که اطلاعات شما در فضای ابری قرار داده شده اند، داشته باشید! در صورتی که از روش سنتی نرم افزارهای حسابداری برای امور مالی خود استفاده می کنید، برای بررسی گزارش های منسوخ شده باید به در بین گزارش های مختلف در یک سیستم آفلاین به سختی جستجو کنید.

خودکارسازی کسب وکار برای صرفه جویی در زمان

با بهترین نرم افزار حسابداری آنلاین، می توانید فرآیند کاری خود را خودکار کنید تا در وقت شما صرفه جویی شود. برای مثال می توانید اطلاعات فروشنده خود را وارد کنید و یک فرآیند کاری راه اندازی کنید که به طور طبیعی هر ماه مبلغی معادل آن را به فروشنده پرداخت می کند. همچنین می توانید ارسال فاکتور به مشتریان عادی خود را خودکار کنید.

حسابداری دقیق

با نرم افزار حسابداری آنلاین ، شما کم ترین ریسک خطای حسابداری را دارید چرا که تمام داده های مهم مالی در یک فضای ابری وارد می شود و به صورت خودکار محاسبه می شود.

لازم نیست شیوه های مختلف حسابداری، فرمول ها، میانبرها و... را همانطور که در هنگام کار با یک برگه اکسل نیاز است، یاد بگیرید. تنها کاری که باید با نرم افزارهای حسابداری آنلاین انجام دهید تا یک گزارش دقیق به دست آورید این است که مطمئن شوید درآمد و هزینه خود را به طور منظم وارد می کنید.

نیازی به نصب نیست

نرم افزارهای حسابداری آنلاین بر بستر وب یعنی اینترنت قابل دسترسی هستند، بنابراین برای نصب بر روی کامپیوتر شخصی خود نیازی به خرید برنامه ندارید.

نرم افزارهای حسابداری تحت وب ، مانند دیگر نرم افزارهایی که باید با مجوز روی هر کامپیوتر شخصی نصب شوند نیستتند ، بلکه دسترسی به فضای ابری در مرورگر اینترنت یا موبایل یا لپ تاپ یا تبلت در هر جایی که با اکانت خود وارد سیستم می شوید، امکان پذیر است.

عدم نیاز به کاغذ بازی های زیاد!

در نقطه ای که با مسائل مالی خود سر و کار دارید، کار پشت میز شما و کاغذ بازی های زیاد می تواند یک چالش مهم باشد. پر کردن هزینه ها، رسیدها و صورت حساب ها می تواند بسیار دشوار باشد.

با نرم افزار حسابداری آنلاین می توانید اطلاعات مربوط به کارهای اداری خود را مستقیما به فضای ابری وارد کنید. انتقال این اطلاعات به نرم افزار چشم انداز ساده تری در مورد حساب های خود بدون ورق زدن اوراق به شما می دهد. این کار به شما کمک می کند تا خطر خطاهای دستی یا از دست دادن اطلاعات مهم را به حداقل برسانید و منجر به روشی ماهرانه تر برای رسیدگی به حساب های خود شوید.

در ادامه مقاله بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر ، به توضیح و بررسی نرم افزار حسابداری شخصی از ابعاد مختلف میپردازیم.

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر

نرم افزار حسابداری شخصی یا نرم افزار حسابداری دخل و خرج چیست؟

نرم افزارهای حسابداری شخصی می توانند به شما کمک کنند تا کنترل امور مالی زندگی شخصی خود را در دست بگیرید.

این نرم افزار فرآیند مدیریت مالی شخصی را تا حد زیادی با کنار زدن رسیدها و صفحات گسترده سنتی ساده می کند. در عین حال، بهترین نرم افزار مالی شخصی به شما اجازه می دهد تا سوابق خود را جمع آوری کنید، همه آن ها را در یک جا داشته باشید و اغلب برای انعطاف پذیری بیشتر از ذخیره سازی ابری استفاده کنید.

نرم افزار حسابداری دخل و خرج به سادگی یک درگاه آسان برای مدیریت امور مالی شما فراهم می کند، اما برخی از نرم افزارهای پیشرفته تر می توانند به کاهش بدهی، مدیریت بودجه، یا حتی ارائه مشاوره مالی به عنوان یک سرویس اضافی کمک کنند.

با نرم افزارهای حسابداری شخصی چه کنیم؟

اگر به برخی از ابزارهای مالی سازمانی نیاز دارید، به خصوص اگر کسب وکار کوچکی را اداره می کنید، انتخاب یک نرم افزار حسابداری شخصی می تواند کمک زیادی به شما کند. بسته به نیازهای شما متوجه خواهید شد که بهترین نرم افزارهای حسابداری شخصی به شما این امکان را می دهند تا به اموری مانند دریافت و مدیریت هزینه ها، توسط یک نرم افزار رسیدگی نمایید.

نرم افزار حسابداری شخصی رایگان چیست؟

شرکت های عرضه کننده نرم افزارهای حسابداری، نسخه های متفاوتی از نرم افزار حسابداری خود را به بازار ارائه میدهند، یکی از پر سر و صدا ترین این نرم افزارهای نرم افزار حسابداری رایگان است!

نرم افزار حسابداری رایگان در واقع نسخه محدود شده نرم افزار اصلی با مدت زمان مشخص شده محدود برای استفاده است.

نرم افزارهای حسابداری شخصی رایگان در نسخه های مختلفی مانند :

· نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر

· نرم افزار حسابداری شخصی رایگان موبایل

· نرم افزار حسابداری شخصی رایگان تحت وب

و...

به بازار ارائه شده اند!

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی چیست؟

تحلیل بودجه و امور مالی

این ویژگی بودجه شما را با هزینه های معمول و سایر هزینه ها مانند صورتحساب ها، بیمه نامه ها و غیره تخمین می زند.

مدیریت دارایی

این قابلیت شما را با تک تک جزئیات دارایی هایتان به همراه گزارش استهلاک و لیست دارایی ها به روز نگه می دارد.

کاهش هزینه های ماهانه و سالانه

زمان و پول همیشه یکی از باارزش ترین کالاها بوده اند. نرم افزار حسابداری شخصی به شما در بودجه بندی، بهبود کارایی و پی گیری مدیریت مالی و شخصی تان کمک می کند. این نرم افزار همچنین امکان سرمایه گذاری، اوراق بهادار و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را فراهم می کند. نرم افزار حسابداری شخصی پول و همچنین تمام کارهای محاسباتی سخت را برای شما مدیریت می کند.

مدیریت هوشمندانه

نرم افزار حسابداری شخصی محاسبات اصلی و رویه های مدیریتی را خودکار می کند و کنترل امور مالی را در مسیر درست به دست می گیرد.

مزیت استفاده از نرم افزار حسابداری شخصی خوب این است که اشتباهات مکرر انسانی و محاسبات نادرست در حسابداری را برای همیشه از بین می برد.

مشکل این است که امروزه همه ما به کار کردن به شیوه ای هوشمندانه تر و نه به شیوه ای سخت تر برای هر چیزی اعتقاد داریم، پس چرا باید در مورد داده های مالی خود سخت کار کنیم؟!

برای کسب اطلاعات بیشتر برای روش های مدیریت هوشمندانه پول به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://b2n.ir/f53152

دقت بالا

از آنجا که یک نرم افزار از حساب های شخصی شما مراقبت می کند و نه یک انسان، بنابراین نگران اشتباهات و خطاهای انسانی نباشید، زیرا یک انسان می تواند در مورد اعداد و محاسبات اشتباه کند اما ماشین ها و نرم افزارها این کار را نمی کنند.بنابراین داده های شما آن طور که باید دقیق خواهند بود.

و همانطور که داده های شما در نرم افزار خواهد بود و نه در یک برگه زرد رنگ پاره شده، شما می توانید در هر زمانی که می خواهید حتی پس از گذشت سال ها به آن دسترسی داشته باشید، بدون اینکه آن ها را پاره پاره یا بد شکل کرده باشید.

امنیت داده ها

حتی اگر یک سرمایه گذار کوچک یا یک دفتر خانوادگی باشد، وقتی در مورد تمام داده های شخصی و مالی در بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر صحبت می کنیم، امنیت یک ضرورت است که باید به آن بها داده و اهمیت زیادی قائل شد.

پس نگران نباشید نرم افزار حسابداری شخصی آنلاین یا تحت وب تمام مشکلات و نگرانی های مالی شما را برطرف می کند و داده های شما را امن و مطمئن نگه می دارد.

کدام شرکت ها نرم افزار حسابداری شخصی یا مدیریت پول ارائه میدهند؟

  1. نرم افزار حسابداری شخصی چرتکه

اگر به دنبال نرم افزار حسابداری هستید که در عین زیبایی ظاهری، دارای بهترین رابط کاربری و نرخ بسیار مناسبی باشد، حسابداری آنلاین چرتکه دقیقا همان چیزی است که میخواهید.

با استفاده از دانش حسابداری در کنار بهره گیری از متخصصان به روز در حوزه برنامه نویسی، یک محصول کم نظیر در عرصه مالی و حسابداری تولید شده است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی چرتکه

· بدون دغدغه نصب و نگهداری

· قابل استفاده بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه

· مدیریت ساده کاربران

· تعداد کاربران نامحدود

· داشبورد سفارشی

· امکان سفارشی سازی صفحه

· حسابداری حرفه ای

· امکان ثبت پورسانت بازاریابی

· مدیریت حساب فروشندگان و مشتریان

· گزارشات حرفه ای

· ارائه نمودارهای گوناگون

· ساده، نامحدود، ارزان

  1. نرم افزار حسابداری شخصی نیو

نرم افزار حسابداری شخصی نیو یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارهای حسابداری شخصی است. برنامه‌ ای که با ارائه امکانات کاربردی به کاربر و در عین سادگی استفاده، می‌تواند در مدیریت روزانه مخارج و امور مالی به کاربران کمک کند. نیوُ از اپلیکیشن‌های پیشرفته حسابداری برای سیستم عامل اندروید و آی او اس است که در آن می‌توانید حساب‌های مختلفی ایجاد کنید و دخل و خرج روزانه خود را بر اساس موضوعات مختلف ثبت کنید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی نیو

· ثبت ساده حساب و کتاب ها

· امکان به اشتراک گذاری داده ها

· دسترسی ساده و راحت به اطلاعات

  1. نرم افزار حسابداری شخصی پارمیس

پارمیس همراه یکی دیگر از نرم افزارهای مدیریت مالی شخصی است که امکان مدیریت و بودجه‌ بندی هزینه‌ها، حساب‌های بانکی، چک‌ها و اقساط وام‌های را به کاربران می‌دهد.

پارمیس همراه این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند به لیست گزارش‌های مالی دسترسی داشته باشند و یا هزینه‌ها و درآمدهای ثبت‌شده را روی نمودار مشاهده کنند. از دیگر قابلیت‌های ارائه‌شده توسط این اپلیکیشن می‌توان به امکان ذخیره گزارش به صورت فایل اکسل اشاره کرد.

ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس

· مدیریت چک ها

· ثبت و مدیریت چک ها با امکان یادآوری

· گزارشات

· امنیت اطلاعات

· اطلاعات بانکی

· بودجه بندی

· مدیریت وام و اقساط

· مدیریت هزینه ها و درآمد ها

  1. نرم افزار حسابداری شخصی هلو

یکی دیگر از نرم افزارهای حسابداری شخصی که برای کاربران ایرانی عرضه شده، «اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو» است. نرم‌افزار هلو یکی از برنامه‌های معروف حسابداری در ایران است که شرکت سازنده یک اپلیکیشن برای مدیریت خرج و مخارج شخصی کاربران موبایل نیز عرضه کرده است.

همانند دیگر اپلیکیشن‌ها، برای استفاده از این برنامه هم می‌توان رمز عبور تعیین کرد و از این طریق دسترسی به اطلاعات حساب‌ها را توسط دیگر افراد محدود کرد.

این اپلیکیشن در صفحه اصلی چهار بخش دارد که شامل گزارش‌ها، مدیریت چک، درآمدها و هزینه‌ها می‌شود. هرکدام از این بخش‌های نیز قابلیت‌های مختلفی را به کاربر عرضه می‌کنند. رابط کاربری این اپلیکیشن خیلی پیچیده نیست اما آنقدرها نیز ساده به نظر نمی‌رسد و ممکن است برای وارد کردن اطلاعات و ارقام دچار سردرگمی شوید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی هلو

· ثبت هزینه ها و درآمدها

· مدیریت چک های دریافتی و پرداختی

· یادآوری سررسید چک ها

· تهیه گزارش از هزینه ها و درآمدها

· ثبت و مدیریت اقساط و وام

· محافظت از نرم افزار با رمز عبور

· امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات وارد شده

· قابلیت اختصاص رمز عبور به نرم افزار

· امکان بازیابی رمز عبور از طریق پست الکترونیک

· محیط کاربری ساده و جذاب

  1. نرم افزار حسابداری شخصی فانوس

فانوس هم یکی دیگر از برنامه های حسابداری شخصی است که امکاناتی را برای زیر نظر داشتن دخل و خرج کاربر ارائه می‌دهد.

در بخش دارایی‌های در نرم افزار فانوس، می‌توانید دارایی‌های خود از قبیل حساب بانکی، پول، طلا و… را وارد کنید و از آنها مطلع باشید. در این برنامه امکان مانیتور کردن تغییرات دارایی‌ها درمقایسه‌با ماه گذشته هم وجود دارد. البته پروسه وارد کردن تراکنش‌های روزانه در این اپلیکیشن ممکن است به راحتی اپلیکیشن نیو نباشد و تا حدودی برای کاربر زمان‌بر باشد.

همچنین در بخش دخل و خرج می‌توان به پرداختی‌ها و دریافتی‌ها دسترسی داشت و آنها را مشاهده یا ویرایش کرد. در این بخش مجموع میزان دریافتی‌ها و پرداختی‌های ماهانه عنوان شده و می‌توان نگاه کلی به آنها داشت.

ویژگی های نرم افزار حسابداری شخصی فانوس

· مشاهده ارزش روز دارایی‌ها

· معرفی گزینه‌های سرمایه‌گذاری

· یادآور چک و قسط

· امکان بودجه بندی ماهانه

· معرفی وام‌های بانکی

· ارایه گزارش

· امکان مقایسه مخارج با سایر کاربران فانوس

· تحلیل کدال بورسی

· خواندن پیامک بانکی

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی کدام است؟

سروسامان دادن به حساب‌های شخصی و فاکتورهای فروشگاه، اصل اول برای موفقیت است اما بدون برنامه‌ریزی و آگاهی از حساب ‌و کتاب‌ها نمی‌توانید موفق شوید. در این راه استفاده از ابزارهای مالی و مدیریتی کمک زیادی به موفقیت در برنامه‌ها می‌کند. یکی از بهترین ابزارهایی که در این زمینه به کار شما خواهد آمد، نرم افزار حسابداری شخصی چرتکه است. این برنامه‌کاربردی به شما کمک می‌کند حساب‌های مالی خود را مدیریت کنید و حتی در دادن اقساط نیز منظم ‌تر باشید!

بهترین نرم افزار حسابداری شخصی رایگان برای کامپیوتر

دلیل استفاده شرکت ها و سازمان های مختلف از نرم افزار حسابداری شرکتی چرتکه چیست؟

· جهت مدیریت بهتر زمان و هزینه های شرکت بخصوص شرکت های در حال توسعه نرم افزار حسابداری شرکتی گزینه مناسبی است.

· یکی از ویژگی هایی که نرم افزار حسابداری شرکتی دارد، ساده سازی عملیات مالی و یکپارچه سازی فرآیند های مالی است .

· جهت مدیریت بهتر امور حسابداری و حسابرسی شرکت با سیستم های پیچیده استفاده از نرم افزار حسابداری در زمینه حسابداری شرکتی گزینه خوبی است.

· براحتی می توانید به اطلاعات مشتریان و فروشندگان و کارکنان خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی چرتکه چه کمکی به حسابداری فروشگاه شما خواهد کرد؟

یکی از دغدغه های این روزهای بسیاری از کسب و کارهای مختلف در زمینه فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های زنجیره ای حسابداری و مدیریت امور مالی است. استفاده از حسابداری فروشگاهی چرتکه امکانات زیر را برای شما فراهم میکند :

· کاهش هزینه ها

· افزایش سودآوری

· افزایش سرعت و رضایت مشتریان

· به حداکثر رساندن مدیریت هوشمند کسب و کار و فروشگاه

· مدیریت عملیات خرید و فروش، موجودی کالا، گزارش گیری از دارایی ها ، بدهکاری و بستانکاری و سود و زیان

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها