رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604073

ایده های ناب در خرید هدیه نوروزی 1402

نوروز باستانی کم کم از راه می رسد و همه در تکاپوی خرید برای آغاز سال نو هستند؛ در این میان هم، سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک نهایت تلاش خود را می کنند تا با استفاده از هدایای نوروزی، نه تنها جشن نوروز را به مخاطبان و مشتریان خود تبریک بگویند، بلکه از این فرصت استثنایی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنند. به همین مناسبت تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به کمک شما بیاییم و با پیشنهاد ایده های ناب برای خرید انواع هدیه نوروزی، کمی خیال شما را راحت کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

div class="ts-container">

ایده خرید هدیه تبلیغای نوروزی

چرا برخورداری از ایده های دست اول برای تهیه هدیه نوروزی مهم است؟

امروزه هیچ کسب و کاری نمی تواند بدون تبلیغات و بازاریابی صحیح، به موفقیت برسد زیرا به حدی تعداد رقبا زیاد است که اگر در امر تبلیغات غفلتی صورت گیرد؛ هیچ بعید نیست که مشتریان به سرعت، رقبا را جایگزین کسب و کار شما کنند.

با این حال، تبلیغات نیز اصول خود را دارد و اگر از این اصول پیروی نشود، اصلا دور از ذهن نیست که نه تنها شما به اهداف خود نرسید، بلکه منابع مادی اختصاص یافته جهت تبلیغات نیز به نوعی به هدر برود.

یکی از متداول ترین، پرطرفدارترین و همین طور پربازده ترین انواع تبلیغات، استفاده از هدیه تبلیغاتی آراهنر است. این تبلیغات معمولاً با هدف جلب توجه مشتریان و مخاطبان کسب و کارها تهیه و توزیع می شود و شرکت ها و سازمان ها سعی می کنند در فرصت های مناسب از آن ها استفاده کنند.

ایام نوروز یکی از بهترین مناسبت ها برای استفاده از انواع هدیه نوروزی یا انواع پک هدیه نوروزی است. هر چند که بسیاری از کسب و کارها در این ایام اقدام به اهدای انواع هدایای تبلیغاتی می کنند ولی برد نهایی با کسی است که از ایده های بهتری برای تهیه گیفت نوروزی استفاده کرده باشد.

ایده های ناب در خرید هدیه نوروزی 1402

شاید سخت ترین و چالش برانگیزترین بخش ماجرای تهیه هدایای نوروزی، انتخاب صحیح آن ها باشد؛ در واقع اغلب شرکت ها برای این که هدایای نوروزی تهیه کنند با اعضای تیم خود مشورت و همفکری می کنند ولی در بیشتر اوقات، گرفتن مشاوره از افراد متخصص در این عرصه هم می تواند کارساز باشد.

گیفت نوروزی اراهنر

در ادامه به برخی ایده های ناب برای تهیه هدیه نوروزی اشاره می کنیم:

تهیه پک هدیه نوروزی

به جرات می توان پک نوروزی شرکتی را بهترین هدایای مناسبتی برای نوروز به شمار آورد. پک های نوروزی به بسته های هدایایی گفته می شود که خود شامل چند محصول هستند و در بسته بندی با طراحی خاص، عرضه می شوند. پک های هدیه نورزی می توانند در سطوح مختلف آماده شوند و برخی شرکت ها مانند شرکت آراهنر که سال ها تجربه در تهیه انواع هدایای تبلیغاتی دارد، می تواند این پک های هدیه نوروزی را به صورت سفارشی سازی شده نیز به شما ارائه دهد.

پک های هدیه نوروزی را می توان برای سطوح مختلف مدیریتی و همین طور سازمانی یا مخاطبان عام تهیه کرد؛ در این صورت اقلام و محصولاتی که در آن ها استفاده می شود هم از نظر کیفی و هم از نظر هزینه با دیگر پک های نوروزی متفاوت خواهند بود.

معمولاً در پک های نورزی از محصولاتی استفاده می شود که با عید نوروز سنخیت دارند؛ به عنوان مثال استفاده از انواع ظروف در جنس های مختف از مس گرفته تا سفال و ... یا پارچه های ترمه برای سفره هفت سین و حتی انواع آجیل ها و شیرینی هایی که مردم در ایام نوروز از آن ها استفاده می کنند؛ از جمله محصولاتی است که در پک های هدیه نوروزی مورد استفاده قرار می گیرد.

هم چنین شما می توانید به تناسب افراد دریافت کننده این هدایا، نوع و کیفیت آن ها را انتخاب کنید، به عنوان مثال ظروف هفت سین مسی یا میناکاری شده یک پک هدیه نوروزی مدیریتی و لوکس به شمار می رود در صورتی که استفاده از ظروف با جنس های دیگری مانند سفال را می توان یک پک هدیه نوروزی برای مخاطبان عام محسوب کرد.

تهیه هدیه کاربردی برای نوروز

حتی اگر تمایل به اهدای هدایای مرتبط با عید نوروز هم نداشته نباشید و تصمیم بگیرید که هدیه ای کاربردی به مخاطبان خود اهدا کنید، باز هم می توانید با کمی خلاقیت و نوآوری، تم آن را نوروزی کنید تا مناسب هدیه بیشتر به چشم بیاید؛ به عنوان مثال می توانید در کنار یک هدیه کاربردی غیر مرتبط با عید نوروز، مقداری گندم یا مواردی از این دست را با کارتی مبنی بر تبریک سال نو، در کنار هدیه کاربردی خود قرار دهید.

پک هدیه نوروزی

تهیه گیفت نوروزی

هم چنین در نظر داشته باشید که برای نوروز نه تنها از پک، بلکه از گیفت نوروزی آراهنر هم می توانید استفاده کنید؛ به عبارت دیگر، یک محصول خاص را با بسته بندی زیبا و الهام گرفته از نوروز سفارش دهید و به مخاطبان خود اهدا کنید. به یاد داشته باشید که هر هدیه ای را می توانید با کمی خلاقیت به یک هدیه نوروزی تبدیل کنید.

البته برخی از شرکت ها و سازمان ها نیز تلاش می کنند تا برای تهیه هدیه سازمانی نوروزی که می خواهند به پرسنل خود اهدا کنند؛ به گونه ای عمل کنند که تا حدودی برخی از مایحتاج پرسنل نیز برآورده شود.

به عنوان مثال برای گیفت های نوروزی از انواع شیرینی ها، شکلات و سایر تنقلات و همین طور انواع آجیل با بسته بندی های شاد و فانتزی استفاده می کنند که مسلماً این گونه هدایا همان طور که به آن اشاره کردیم، بیشتر به عنوان هدیه سازمانی مناسب است.

از دیگر ایده هایی که می تواند برای تهیه هدیه نوروز بسیار جذاب باشد، اقلامی است که معمولاً افراد در سفرهای خود از آن ها استفاده می کنند.

تهیه هدیه مصرفی نوروزی

همان طور که می دانید، تعطیلات ایام نوروز برای بسیاری از افراد بهترین موقعیت است تا به مسافرت های کوتاه یا بلند بروند و ایام تعطیلات را به همراه خانواده خود به خوشی سپری کنند؛ حال تصور کنید که شما به عنوان هدیه نوروزی از محصولاتی استفاده کنید که در سفر کاربرد زیادی دارد؛ مسلماً به این وسیله، افرادی که هدایای نوروزی شما را دریافت کرده اند، هر روز نوروز و در ایام سفر، به یاد شما خواهند بود و در نتیجه شما به هدف خود رسیده اید زیرا یکی از مهم ترین دلایلی که سازمان ها اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی می کنند، آگهی از برند و حک شدن نام تجاری آن ها در ذهن مخاطبان است.

سخن پایانی

با فرار رسیدن نوروز، همه مردم و البته مدیران سازمان ها و شرکت های بزرگ و کوچک به تکاپو می افتند تا برای تبلیغات و بازاریابی بیشتر، اقدام به تهیه و خرید انواع هدایای تبلیغاتی نوروز کنند تا از این طریق بتوانند علاوه بر بالابردن احساس رضایتمندی مخاطبان و مشتریان خود، با یک بازاریابی درست و اصولی، گوی سبقت را از رقبا بربایند و مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کنند.

ناگفته پیداست که این کار صرفاً با خرید هدایای نوروزی میسر نیست و حتماً باید برای تهیه این قبیل هدایا ایده های بکر و خلاقانه داشت تا تاثیرگذاری آن را دو چندان کرد. شرکت آراهنر با سال ها سابقه فعالیت در این زمینه، می تواند کسب و کارها را در تهیه انواع هدایای نوروزی یاری کند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها