رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 604106

یک درخواست از وزارت ارتباطات: شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

ساعت24-دیجیاتو نوشت: حسین اسلامی، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) تهران، در نامه‌ای که برای وزیر ارتباطات نوشته، خواستار اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت به‌منظور اطلاع‌رسانی به اعضای همین سازمان شد.

div class="item-body">

در نامه‌ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات نوشته شده، حسین اسلامی به اخباری اشاره کرده که حاکی از درخواست برخی نهادها، دستگاه‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری جهت دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

او در همین رابطه نوشته است که سازمان نصر مخالف محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر است و آن را به نفع کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات نمی‌داند. او ادامه داده: «لیکن با عنایت به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در قبال اعضای خود می‌بایست پاسخگو باشد، از آن مقام محترم خواهشمند است دستور فرمایید میزان و شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را به منظور اطلاع رسانی به اعضا، به این سازمان اعلام فرمایند.»

یک درخواست از وزارت ارتباطات: شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را اعلام کنید

حدود یک ماه پیش، یک نهاد صنفی دیگر به نام «اتحادیه فناوران صنف رایانه تهران» خبر داده بود با مذاکراتی که انجام داده ، اعضای آن اتحادیه می‌توانند از اینترنت بدون فیلتر استفاده کنند؛ البته اگر یک فرم تعهد را امضا کنند.

توجه کنید که نوشته شدن این نامه الزاما به معنای اینکه اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به اینترنت بدون فیلتر دسترسی پیدا می‌کنند نیست. با این حال این سازمان برای پاسخ به اعضای خود، ظاهرا می‌خواهد درباره شرایط دریافت چنین سرویسی پیگیری کند. در نهایت اما اینکه اعضای سازمان نصر تهران پس از این پیگیری‌ها و نهایتا پس از دریافت پاسخ چه تصمیمی خواهند گرفت، مشخص نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها