رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 612292

بازگشت یک پرسپولیسی در صورت جدایی گل‌محمدی

ساعت24-یک عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به رامین رضاییان قول داده زمینه بازگشت او به این تیم را درصورت جدایی یحیی گل محمدی فراهم خواهد کرد!

به گزارش خبرآنلاین؛ رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان با ۷ گل زده و ۷ پاس گل، فصلی رؤیایی در تیم اصفهانی سپری کرد.

انتقال رامین رضاییان به سپاهان در ابتدای لیگ بیست و دوم یکی از نقل و انتقالات خبرساز فوتبال ایران بود. رامین بعد از دوران عجیبی که در پرسپولیس داشت، در یک انتقال جنجالی با هدف قهرمانی به سپاهان رفت و البته که در این امر ناکام ماند.

با اینکه سپاهانی‌ها برای فصل آینده هم علاقه‌مند به تمدید قرارداد رضاییان هستند اما او در میکسدزون ورزشگاه کرمان و پس از پایان بازی با تیم مس طوری صحبت کرد که انگار وقت جدایی‌اش از سپاهان فرا رسیده است.

مدافع راست تیم ملی ایران در دو جام جهانی گذشته اگرچه در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه در سپاهان می‌ماند یا نه ، موضع قطعی خود را اعلام نکرد اما طوری حرف زد که می‌شد تصور کرد او قصد ترک تیم مدعی اصفهان را دارد. رامین در مصاحبه خود از هواداران سپاهان حلالیت خواست و بابت اینکه قهرمان نشده‌اند، عذرخواهی کرد.

با همه این‌ها شاید در لیگ بیست و سوم شاهد حضور رضاییان در تیم دیگری از لیگ برتر باشیم. بازگشت او به پرسپولیس شاید در مقطع فعلی سخت به نظر برسد، اما شاید با جدایی یحیی گل محمدی شرایط برای رامین رضاییان کمی متفاوت باشد!

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس علاقه زیادی به بازی در این تیم دارد و مخالف اصلی تمدید قراردادش در پایان لیگ بیست و یکم سرمربی این تیم بود.

حالا به نظر می رسد عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به پشتوانه همین جدایی احتمالی رامین رضاییان با این بازیکن به صورت پنهانی تماس گرفته تا برای انتخاب تیم جدید عجله ای به خرج ندهد!

نکته قابل تأمل اینکه معمولا باشگاه سپاهان اصفهان با هیچ بازیکن ستاره ای به گونه ای قرارداد نمی بندد که در پایان یک سال به این شکل راحت بتواند از این تیم جدا شود.

شاید رامین رضاییان بندی در قراردادش گنجانده یا تبصره ای داشته که این چنین از هواداران سپاهان اصفهان حلالیت طلبیده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها