رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 617018

معرفی محصولات کمک آموزشی فومی

محصولات کمک آموزشی فومی‌با هدف آموزش و تقویت قوه تخیل کودکان طراحی و تولید شده­اند. استفاده از این کالاها باعث می­شود که مهارت­های مختلف کودکان از جمله هماهنگی عصب و عضلات آنها تقویت شود.

با این حال با در نظرگرفتن اینکه این وسایل کمک آموزشی فومی‌در انواع مختلفی تهیه شده­اند و هر کدام دارای ویژگی­ها و مزیت­های خاص خود هستند، در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تک­تک این محصولات و کاربری هر کدام آشنا کنیم.

بسته آموزشی فومی‌شامل چه دوره­هایی می­شود؟

محصولات کمک آموزشی فومی شامل آموزش حروف فارسی، انگلیسی و اشکال هندسی می­شوند که هر کدام از آنها با هدفی خاص و مخصوص گروه سنی خاصی از کودکان طراحی شده­اند. در ادامه به­تشریح هر یک می­پردازیم.

پازل حروف و اعداد فارسی

پازل حروف و اعداد فارسی به­دلیل فراهم­کردن امکان یادگیری بصری، سرعت آموزش را در کودکان افزایش می­دهد. این پازل از بهترین فوم EVA تهیه شده و وزن سبک آن باعث می­شود که حمل راحتی داشته باشد.

فرآیند یادگیری حروف و اعداد فارسی با استفاده از این محصول، تاثیر به­سزایی در ماندگاری اطلاعات در ذهن کودک دارد. زیرا او مجبور است در حین آموزش چشم و دستان خود را نیز درگیر کند.

دقت داشته باشید که چیدن حروف و اعداد روی پازل باعث می­شود که یک تصویر واضح، رنگی و مشخص در ذهن کودک ثبت شود و اطلاعات تا مدت­زمان زیادی در حافظه او باقی بماند.

از مزایای پازل حروف و اعداد فارسی باید شریک­کردن کودک در آموزش، تقویت هوش تصویری، جلوگیری از حواس­پرتی و امکان حضور کودک در آموزش­های جمعی و انفرادی را نام برد.

پازل آموزش جمله نویسی فارسی

بعد از آشنایی با حروف و اعداد، نوبت به جمله­سازی می­رسد. در میان محصولات کمک آموزشی فومی، این پکیج بیشتر برای کودکانی مناسب است که با حروف و اعداد فارسی به­درستی آشنا شده­اند.

باید بگوییم که این محصولات به 2 صورت جاگذاشتنی و به­حالت جورچین طراحی می­شوند که استفاده از هر دوی آنها باعث سرگرمی و یادگیری کودکان به­طور همزمان خواهد شد.

ذهن کودکان نیاز به خلاقیت و به چالش کشیده­شدن دارد. به همین دلیل پازل آموزش جمله­نویسی فارسی می­تواند حافظه بچه­ها را تقویت کرده و کلمات و اعداد فارسی را به­درستی در ذهنیت آنها بگنجاند.

از مزیت­های این محصول آموزشی می­توان به تقویت هوش کلامی، هماهنگی ذهن و دست کودک، تقویت هوش فضایی دیداری و در نهایت ایجاد پیش­نیاز برای کشیدن بهتر نقاشی اشاره کرد.

حروف و اعداد فارسی مغناطیسی

حروف و اعداد فارسی مغناطیسی یکی دیگر از محصولات کمک آموزشی فومی‌به­حساب می­آید که اجزای آن به­کمک آهن­ربا و تخته وایت­بورد به یکدیگر متصل می­شود.

استفاده از این محصول می­تواند تمرکز و تخیل کودکان را تقویت کرده و آنها را در مسیر درستی رشد دهد. دقت داشته باشید که حافظه تصویری بچه­ها از طریق این آموزش به چالش کشیده می­شود.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول 72 قطعه مختلف دارد که علاوه­بر داشتن جنبه سرگرمی، روند یادگیری را برای کودکان ساده­تر، جذاب­تر و مهیج­تر پیش خواهد برد.

پازل حروف و اعداد انگلیسی

پازل حروف و اعداد انگلیسی مخصوص آن دسته از کودکانی است که یادگیری زبان فارسی را به پایان رسانده­اند یا می­خواهند در کنار اعداد و حروف فارسی، به­یادگیری پیش­نیازهای زبان انگلیسی نیز مشغول شوند.

انگلیسی یک زبان بین­المللی است که یادگیری آن در سنین پایین، موجب افزایش اعتمادبه­نفس و غلبه به مشکلات زیادی در آینده می­شود.

به همین دلیل توصیه ما این است که علاوه­بر سرگرم­کردن کودکان و همچنین افزایش تمرکز و تقویت حافظه­شان، استفاده از پازل حروف و اعداد انگلیسی را در روند آموزشی کودک از قلم نیندازید.

حروف و اعداد فارسی مغناطیسی

محصول آموزش حروف و اعداد فارسی مغناطیسی نیز مشابه آنچه در رابطه با زبان فارسی گفتیم عمل می­کند و با استفاده از آهن­ربا و تخته وایت­بورد امکانی را فراهم می­کند که کودکان علاوه­بر سرگرمی، بتوانند تمرکز خود را تقویت کرده، زبان انگلیسی را آموزش ببینند و در تنهایی یا با دوستان خود، با چالش­های یادگیری این زبان مواجه شوند.

فلش کارت پازلی آموزش زبان انگلیسی

یکی دیگر از کالاهایی که نامش در لیست محصولات کمک آموزشی فومی‌دیده می­شود، فلش کارت پازلی آموزش زبان انگلیسی است.

این محصول با هدف ایجاد یک راه دیگر برای یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده و مهارت­های حرکتی کودک را تقویت می­کند. بزرگ­ترین مزیت این محصول در تعداد بالای تکرار آن نهفته شده است.

به بیانی دیگر، اگر زبان انگلیسی را از طریق فلش کارت به کودکان آموزش داده شود، تک­تک لغات و عبارات به­قدری در ذهن کودکان تکرار می­شوند که مغز آنها آموزش می­بیند که نباید این مطالب را فراموش کند.

مکعب اشکال فومی

یادگیری و کار با مکعب اشکال فومی یکی دیگر از اقداماتی است که باید در برنامه آموزشی کودکان گنجانده شود. این فوم کمک آموزشی می­تواند نیم­کره سمت راست و چپ کودک را با یکدیگر هماهنگ کرده و خلاقیت او را افزایش دهد.

این محصول یک پازل فومی 6 مربع رنگی 15*15 سانتی­متر بوده که از فوم درجه یک EVA ساخته شده است. مکعب اشکال فومی‌برای کودکان زیر 3 سال توصیه می­شود و هدف از تولید آن، آشناکردن بچه­ها با مفاهیمی مثل سطح، حجم و ارتفاع است.

استفاده مداوم از مکعب اشکال که از سری محصولات کمک آموزشی فومی‌باعث می­شود که روند شناخت رنگ­ها برای کودکان سریع­تر پیش برود. علاوه­بر این، بازی با اشکال هندسی تاثیر زیادی در مهارت حل مسئله کودک خواهد داشت.

ازاین­رو درصورتی­که کسب­وکار شما نقش پررنگی در بهبود حس لامسه کودک و افزایش مهارت­های دست­های او در هماهنگی با عصب­هایش دارد و در حوزه فروش محصولات آموزشی فومی فعالیت دارید، پیشنهاد می­کنیم که با اضافه­کردن مکعب اشکال فومی‌به فروشگاه خود، تاثیر به­سزایی روی تقویت مهارت­های کودکان بگذارید.

جمع­بندی

خرید و فروش محصولات کمک آموزشی فومی یکی از اقدام­هایی است که می­تواند به یک کسب­وکار پر سود ختم شود. زیرا همه والدین فارغ از مشغله­هایی که دارند، آینده روشنی را برای کودکان خود می­خواهند.

به همین دلیل فروش محصولات آموزشی در https://baafoam.com/ می تواند مهارت­های کلامی، لامسه، تمرکز، شناخت رنگ و یادگیری حروف و اعداد فارسی و انگلیسی را به کودکان آموزش دهد و تاثیر زیادی در عمق یادگیری آنها داشته باشد، باعث می­شود که نظر والدین جلب شده و محصولات مذکور را برای پیشرفت کودک خود خریداری کنند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها