رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 626323

گردشگری در دستان شما با بوکینگ

در دنیای امروز سفر و گردشگری به یکی از حیاتی ‌ترین نیاز‌های انسان تبدیل شده است.

با پیشرفت تکنولوژی، امکانات جدیدی برای داشتن سفری لذت بخش و بی دغدغه ایجاد شده است. یکی از وب ‌سایت ‌های پیشرو در این حوزه، «بوکینگ» است که خدمات جذاب و متنوعی را برای مسافران پیش از اقدام برای سفر فراهم می‌کند.

مختصری در مورد بوکینگ

بوکینگ به عنوان یکی از برندهای موفق هلدینگ تاپ تورز، از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه به مسئولیت پذیری و ارتقای دانش خود در صنعت گردشگری ایران ادامه داده است. تلاش مجموعه‌ی بوکینگ استوار بر بهبود تجربه‌ی مسافران از آغاز فرآیند سفر تا بازگشت به مقصد است. برای انجام این رسالت، این مجموعه اقدام به ارائه خدمات در قالب «رزرو هتل در داخل و خارج از کشور به صورت نامحدود»، «رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی» و «فروش تور‌های متنوع داخلی و خارجی برای علاقه مندان» نموده است. در ادامه بیشتر با این خدمات آشنا می شوید.

رزرو هتل در داخل و خارج از کشور با بوکینگ.

بوکینگ با ارائه‌ی نامحدود امکانِ رزرو هتل در داخل و خارج از کشور تنها با چند کلیک، به شما در داشتن اقامتی راحت و لذت ‌بخش در سفر کمک می‌کند. تایید فوری واچر هتل، رزرو امن و پشتیبانی ۲۴ ساعته در طی هفت روز هفته از ویژگی ‌های سامانه‌ی بوکینگ است. شما به محض ورود به سایت می‌توانید به سادگی با انتخاب «هتل خارجی» یا «هتل داخلی» سپس جستجوی مقصد به همراه تعداد مسافران و تعیین تاریخ رفت و برگشت به لیست نامحدودی از هتل‌های لوکس 5 ستاره الی هتل‌های 2 ستاره مقرون به صرفه، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت ها و... دسترسی پیدا کنید.

رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی با بوکینگ.

بوکینگ با ارائه خدمات رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی، برای تسهیل شرایط سفر برای کلیه مسافران به صورت نامحدود اقدام کرده است. این وب ‌سایت با تضمین بهترین نرخ بازار و تایید فوری واچر هتل، تا آخرین لحظه‌ی سفر بهترین تجربه را برای مسافران رقم خواهد زد. شما می‌توانید پس از ورود به سایت با انتخاب نوع پرواز و با استفاده از فیلترهای جستجو در عرض کمتر از 5 دقیقه به لیست پروازها دسترسی داشته باشید.

فروش تور‌های متنوع داخلی و خارجی در بوکینگ.

بوکینگ با تورها و پکیج‌های مسافرتی داخلی و خارجی متنوع شما را به سمت تجربه ‌های جدید و هیجان ‌انگیز هدایت می‌کند. بوکینگ به شما فرصت انتخاب میان مقاصد گوناگون با شرایط متنوع ارائه می‌کند. تنها کافیست پس از ورود به سایت، با انتخاب دکمه «تور» و وارد کردن مبدا و مقصد به لیستی از تورهایی که امکان رزرو دارند دسترسی پیدا کنید.

بیمه مسافرتی

با بیمه مسافرتی بوکینگ می‌توانید یک سفر امن و رضایت بخش را تجربه کنید. این وب ‌سایت امکان خرید بیمه مسافرتی را فراهم کرده و هزینه‌های مالی و پزشکی شما را در سفر کاهش می ‌دهد.

سخن آخر

با سایت گردشگری بوکینگ سفر کردن به یک تجربه ساده، مطمئن و لذت ‌بخش تبدیل شده است. از خدمات بوکینگ استفاده کنید تا سفرهای خود را به خاطراتی فراموش ‌نشدنی تبدیل کنید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها