رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 630193

خرید مبل شنی با قیمت تولیدی از اینتکس ایران

اگر به دنبال ایجاد فضایی راحت و بی نظیر برای استراحت و انجام فعالیت ها به صورت نشسته هستید، شما به یک مبل شنی نیاز دارید. این محصولات با برخورداری از طراحی‌های جذاب، محصولاتی بسیار راحت و طبی هستند که فضایی بسیار عالی و بی نظیر برای استراحت و نشستن را در اختیار شما قرار می‌دهند. بی شک شما با استفاده از یک مبل شنی مناسب، خواهید توانست ساعت ها وقت خود را به صورت نشسته سپری کنید و به انجام امور بپردازید بدون اینکه دچار آسیب در کمر و بدن شده و اذیت شوید.

البته برای خرید اصولی متناسب با نیاز خود لازم است در خصوص این محصولات اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید به خوبی نسبت به خرید مبل شنی ایده آل برای خود اقدام کنید. در این مطلب به معرفی مبل شنی پرداخته و اطلاعاتی در خصوص یک خرید مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ساختار مبل شنی

یک مبل شنی متشکل از سه بخش است که شامل رویه، آستر و مواد داخلی می‌شود. نکته مورد توجه در خصوص انواع مبل شنی، مشترک بودن این بخش‌ها می‌باشد به طوری که تمامی محصولات شامل این سه قسمت بوده و تنها در اندازه و جنس با هم متفاوت هستند. هم چنین لازم به ذکر است رویه، آستر و مواد داخلی در تمامی مبل‌های شنی قابلیت تعویض و یا ترمیم را دارد و در صورت وارد شدن آسیب و یا افت کیفیت می‌توانید به راحتی نسبت به ترمیم و تعویض همان بخش اقدام کنید و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت.

شما در صورت تغییر دکوراسیون نیز می‌توانید متناسب با فضای جدید، رویه جدیدی را برای مبل شنی خریداری کرده و از همان محصول استفاده نمایید. به این ترتیب یک مبل شنی تا سال‌ها به راحتی قابل استفاده بوده و محصولی بی نظیر برای هر زمانی محسوب می‌شود.

انواع مختلف مبل شنی با طراحی طبی

مبل شنی دارای تنوعی بسیار زیاد بوده که متناسب با نیاز‌های هر فرد قابل استفاده هستند. در صورتی که اغلب اوقات روز را در حال استفاده از لپ تاپ و موبایل هستند، بهتر است یک مبل شنی با پشتی بلند و دسته دار انتخاب کنید تا از آویزان شدن دست ها در زمان انجام کار جلوگیری شده و فشاری به گردن و ستون فقرات وارد نشود. در صورت نیاز به مبل شنی برای تماشای تلوزیون و گیم می‌توانید از انواع کاناپه‌ای بهره مند شوید و همینطور انواع دو نفره و سه نفره را انتخاب کرده و مقابل تلوزیون قرار دهید تا به راحتی به گیمینگ و یا تماشای تلویزیون بپردازید.

اگر به دنبال ایجاد فضایی راحت و مناسب در منزل هستید، می‌توانید انواع مبل‌های شنی با طراحی‌های بسیار راحت و ابعاد بزرگ را انتخاب کنید تا بتوان بر روی آن‌ها به استراحت پرداخت و خوابید. این محصولات بی نظیر برای تمامی فضاها مناسب بوده و بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد می‌باشند. انعطاف بالای مبل‌های شنی موجب شده است تا با نشستن فرد، مبل شنی حالتی متناسب با ارگونومی بدن را به خود بگیرد و هیچ فشاری متوجه بدن شخص نشده و هم چنین به ستون فقرات هیچ آسیبی وارد نشود.

در صورت نیاز نیز می‌توانید انواع مبل‌های شنی با زیرپایی را تهیه کنید تا با قرار دادن پاها بر روی زیرپایی، از آویزان ماندن پاها جلوگیری شود. به این ترتیب شما خواهید توانست اغلب اوقات روز را به صورت نشسته سپری کنید و به فعالیت‌های خود بپردازید بدون اینکه اذیت شوید.

استفاده از مبل شنی در منزل و محل کار

مبل‌های شنی دارای تنوعی بی نظیر هستند که موجب می‌شود تا برای استفاده در هر فضایی، محصولی مناسب باشند. بی شک افرادی که اغلب اوقات روز را به صورت نشسته سپری می‌کنند و به واسطه شغل و یا سبک زندگی نیازمند نشستن طولانی مدت هستند، با استفاده از این محصولات خواهند توانست به راحتی به انجام امور بپردازند بدون اینکه اذیت شوند. به علاوه در سال‌های اخیر در دکوراسیون منازل، سبک مینیمال رواج بیش تری داشته که تاکیدی بر سادگی و راحتی دارد.

به همین جهت استفاده از مبل‌های شنی در سال‌های اخیر بیش تر شده و به یکی از محبوب ترین محصولات تبدیل شده است. یک مبل شنی برای استفاده در اتاق مطالعه بی نظیر بوده و می‌توان به راحتی از مدل‌های دارای پشتی و دسته در اتاق مطالعه برای استفاده طولانی مدت بهره مند شد. بی شک برخورداری از یک مبل شنی بزرگ هشت پر در مقابل تلوزیون، فضایی ایده آل برای تماشای تلوزیون و رفع خستگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی از یک مبل شنی بسیار راحت در کنار شومینه بهره ببرید و به خوابی بی نظیر بپردازید.

مبل‌های شنی را برای کودکان نیز می‌توانید تهیه کنید. مبل‌های شنی کودک از پرطرفدار ترین انواع این محصولات هستند که برای استفاده کودکان طراحی شده و ابعادی کوچک دارند. این محصولات برای استفاده در اتاق کودک مناسب بوده و کودک می‌تواند از آن‌ها در زمان بازی، استراحت، غذا خوردن و... استفاده کند. به دلیل نرم بودن این محصولات و نداشتن لبه‌های تیز و سفت، برای کودکان بی خطر بوده و مانند سایر مبل‌ها موجب آسیب رسیدن به کودک نخواهد شد.

افراد زیادی در دفتر کار خود ساعت ها به صورت نشسته وقت صرف کرده و به کار با لپ تاپ و یا رسیدگی به پرونده‌ها می پردازند. با قرار دادن یک مبل شنی با زیرپایی در دفتر کار خود خواهید توانست فضایی مناسب برای این کار ایجاد کنید تا از نشستن طولانی خسته نشده و به کار خود بپردازید. مبل‌های شنی با رنگ‌های تیره تر و دارای تکیه گاه بلند بهترین گزینه برای قرار گیری در دفتر کار می‌باشند.

جنس رویه مبل شنی

در زمان خرید مبل شنی لازم است تا اطلاعاتی در خصوص جنس مواد مورد استفاده در تولید نیز داشته باشید تا بتوانید با دید کامل نسبت به خرید اقدام کنید. رویه مبل‌های شنی دارای انواع مختلفی بوده و هر فرد با توجه به علایق شخصی و فضای مورد استفاده نسبت به انتخاب آن اقدام می‌کند. برخی از مبل‌های شنی دارای رویه‌هایی چرمی هستند که طبیعتا برای استفاده طولانی مدت مناسب نبوده اما کیفیت خوبی دارند. این محصولات براق و زیبا بوده و در دکوراسیون فضایی جذاب و پرانرژی را به وجود خواهند آورد.

به دلیل زیبایی و جذابیت بالا، محبوبیت بالایی در استفاده در دکوراسیون منازل داشته و افراد برای استفاده در فضای داخلی منزل از آن استفاده می‌کنند. در ساخت مبل شنی چرمی از نوعی پارچه چرم مصنوعی استفاده می‌شود که پوست پوست نشده و مقاومت زیادی در برابر پارگی داشته باشد. جنس برخی از رویه‌های مبل شنی نیز از جنس مبلمان بوده که موردی مناسب و بی نظیر برای استفاده طولانی مدت است. پارچه‌های مبلی هوا را عبور داده و از تعریق فرد جلوگیری می‌کنند. این نوع از پارچه‌ها ضد حساسیت هستند و افراد می‌توانند مطابق با فضای داخلی منزل و هماهنگ با پارچه سایر مبلمان منزل، آن را تهیه کنند. این نوع از رویه مبل شنی نیز مقاومت زیادی در برابر پوسیدگی و پارگی داشته و به راحتی می‌توان آن را به صورت طولانی مدت تا سال‌ها استفاده کرد.

در میان این تنوع بی نظیر، مبل‌های شنی با رویه پشمی و خز نیز موجود هستنند که بسیار کیوت و جذاب بوده و لطافت خاصی دارند که اغلب مورد توجه دختران قرار گرفته و محیطی با آرامش ایجاد می‌کنند. از مزایای رویه مبل‌های شنی برخورداری از زیپ در قسمت زیرین مبل شنی است که در صورت کثیف شدن رویه می‌توانید به راحتی آن را از بدنه مبل شنی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین در صورت بروز آسیب می‌توانید رویه را جدا کرده و ترمیم کنید و یا با رویه جدید تعویض نمایید.

جنس مواد داخلی مبل شنی

مواد داخلی مبل شنی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به هزینه، بودجه و مورد استفاده شما می‌تواند متفاوت باشد. مبل‌های شنی با مواد داخلی یونولیتی دارای قیمت ارزان تر بوده و به راحتی در دسترس هستند. مواد داخلی یونولیتی مانند دانه‌های ریز شن بوده که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می‌کنند و انعطاف خوبی دارند. این نوع از مواد داخلی وزن بسیار کمی داشته و سبک می‌باشند به همین دلیل به راحتی می‌توان محصول را جابه جا کرده و حمل نمود. اما ضعف استفاده از مواد داخلی یونولیتی برخورداری از دوام کمتر است.

این محصولات نسبت به سایر گزینه‌ها، ممکن است زودتر حجم خود را از دست بدهند و نیاز به شارژ داشته باشند. مواد داخلی مبل شنی همواره با قیمت ارزان در دسترس هستند و به راحتی می‌توان آن را تعویض کرده و یا شارژ نمود. در مبل‌های شنی انواع دیگری از مواد داخلی نیز دیده می‌شود که یکی از این مواد، مواد داخلی الیاف است. این مواد داخلی انعطاف بسیار بالایی دارند و می‌توان به راحتی از آن‌ها به صورت طولانی مدت استفاده نمود. اما وزن بیش تری نسبت به یونولیت داشته و سنگین تر هستند.

مواد داخلی الیاف دوام بسیار بالایی دارند و به سادگی دچار افت حجم نمی شوند. برخی از محصولات دارای مواد داخلی ترکیبی مانند ابر و الیاف و یا یونولیت و الیاف بوده که به کم شدن وزن مبل شنی کمک می‌کند. این مواد داخلی نیز دارای دوام بالایی هستند و به راحتی قابل استفاده می‌باشند.

انتخاب فروشگاه مبل شنی

برای خرید محصولی بی نظیر با تمامی ویژگی‌های مورد انتظار لازم است تا ابتدا فروشگاهی مناسب انتخاب کرده تا به سادگی بتوانید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. فروشگاه مبل شنی مناسب لازم است تا ابتدا تنوع بالایی از مبل‌های شنی را ارائه دهد و از پکیج کاملی برخوردار باشد تا فرد بتواند به سادگی محصول مورد نظر خود را تهیه کند. هم چنین باید از مشاوران متخصص برخوردار باشد تا با اطلاعات کامل بتواند در انتخاب محصول مورد نظر فرد با توجه به نیاز او، راهنمایی درستی انجام داده و به انتخاب محصولی بی نظیر کمک کند.

به این ترتیب فرد خواهد توانست خریدی لذت بخش با رضایت کامل را تجربه نماید. در فروشگاه اینتکس ایراان بالاترین تنوع مبل‌های شنی را مشاهده خواهید کرد. شما با مراجعه حضوری به فروشگاه اینتکس ایران خواهید توانست انواع مبل‌های شنی را امتحان کرده و با نشستن بر روی آن‌ها، محصول مناسب را انتخاب کنید. هم چنین برخورداری از مشاوران با تجربه و متخصص در این شرکت، موجب می‌شود تا بتوانید از آن‌ها کمک گرفته تا محصولی بی نظیر برای خود انتخاب نمایید.

خرید مبل شنی با قیمت تولیدی

بی شک پیدا کردن فروشگاهی با قیمت منصفانه، یکی از اولین قدم ها برای خریدی ایده آل به شمار می‌رود. برای داشتن رضایت از خرید لازم است تا از فروشگاهی خرید کنید تا بهترین محصول را با ارزان ترین قیمت عرضه کند و با اطمینان خاطر، بتوانید دست به خرید بزنید. پیشنهاد ما خرید از فروشگاه اینتکس ایران است.

در فروشگاه اینتکس ایران به دلیل عرضه مستقیم انواع مبل‌های شنی با تنوع بسیار بالا، شما می‌توانید محصولات را با ارزان ترین قیمت و به قیمت تولیدی خریداری نمایید. در این فروشگاه تمامی محصولات به صورت مستقیم عرضه شده و به دلیل حذف واسطه‌ها می‌توان تمامی محصولات موجود را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار تهیه کرد. به همین دلیل می‌توان با خاطر آسوده نسبت به تهیه انواع مبل‌های شنی از اینتکس ایران اقدام کنید.

خرید مبل شنی از فروشگاه اینتکس ایران

در فروشگاه بزرگ اینتکس ایران بهترین محصولات و نمونه‌ها با بالاترین کیفیت عرضه می شوند. در این فروشگاه شما خواهید توانست هر محصولی را به راحتی تست کرده و از راحتی آن قبل از خرید اطمینان حاصل نمایید. هم چنین می‌توانید به راحتی محصولات را متناسب با شرایط خود سفارش دهید. امکان مراجعه حضوری به آدرس : تهران ، جنت آباد شمالی ، بالاتر از گلزار شرقی ، پلاک 313 ، طبقه همکف ، فروشگاه اینتکس ایران نیز برای تست تمامی محصولات برای شما عزیزان فراهم می‌باشد.

به دلیل عرضه مستقیم، تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینتکس ایران، نازل ترین قیمت موجود در بازار را داشته و با صرف هزینه کمی می‌توانید از مزایای استفاده از مبل شنی راحت و بی نظیر بهره مند شوید. با مراجعه به سایت اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com نیز می‌توانید این تنوع بی نظیر را مشاهده کرده و به صورت غیرحضوری اقدام به خرید نمایید. البته با تماس مستقیم با مشاورین اینتکس ایران با شماره‌های همراه 0937666814609026668146 و 02156190840 نیز می‌توانید قبل از خرید مشاوره‌های رایگان را دریافت کنید.

منبع : خبرگذاری مهر

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها