رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632731

خرید سریع و آسان انواع لبنیات

از قدیم شنیده‌ایم که مصرف لبنیات برای سلامت بدنمان ضروری است. وجود کلسیم و انواع مواد مغذی در لبنیات از دلایل این ضرورت به‌ شمار می‌روند.

با وجود راهکارهای جدید و آسانی که برای خرید این مواد غذایی در اختیارمان است، بهانه‌ای برای مصرف‌نکردنشان باقی نمی‌ماند. با خرید آنلاین لبنیات می‌توانیم همیشه به شیر، پنیر و ماست دسترسی داشته باشیم. این روش جذاب مزایای فراوانی دارد و نمی‌گذارد سفره‌مان از لبنیات خالی بماند. در ادامه، هم از مزایای مصرف لبنیات برایتان می‌گوییم و هم از روش‌های نوین و جذاب خرید اینترنتی آن.

چرا باید لبنیات مصرف کنیم؟

با مصرف لبنیات با یک تیر چند نشان می‌زنید؛ انواع مختلف محصولات لبنی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف‌اند. برخی از مزایای استفاده از لبنیات عبارت‌اند از:

  • تامین ویتامین D بدن؛
  • حفظ تراکم استخوان؛
  • تنظیم فشار خون؛
  • تعدیل وزن بدن.

۱. تامین ویتامین D بدن

وجود ویتامین D در بدن بسیار لازم است. شرکت‌های تولیدکننده شیر و ماست با غنی‌کردن محصولاتشان با این ویتامین به شما کمک می‌کنند رژیمی سالم‌تر داشته باشید. اگر بدن به قدر کافی در معرض نور خورشید قرار بگیرد، امکان تولید ویتامین D را دارد. اما متاسفانه بیشتر ما به‌اندازه کافی نور خورشید دریافت نمی‌کنیم و برای همین نیاز به مصرف مکمل‌ها یا محصولات لبنی غنی‌شده با این ویتامین داریم.

بدن به کمک ویتامین D کلسیم را جذب می‌کند و بدون آن امکان جذب و تامین کلسیم بدن مقدور نیست. شیرهای غنی‌شده با ویتامین D بنوشید و از لبنیاتی استفاده کنید که در کارخانه از این ویتامین در ترکیباتشان استفاده شده است. تامین ویتامین مذکور مزایای فراوانی از جمله پیشگیری از انواع سرطان، جذب کلسیم کافی،‌ بهبود وضع استخوان‌ها و تنظیم فشار خون دارد.

۲. حفظ تراکم استخوان

مصرف انواع لبنیات باعث می‌شود که استخوان‌هایی سالم‌تر داشته باشید. قراردادن پنیر در رژیم غذایی دلیلی قاطع برای حفظ تراکم استخوان‌هاست. پژوهش‌های علمی هم تاییدکننده این ادعا هستند. دریافت کلسیم از لبنیات اثرگذاری بیشتری نسبت به مصرف مکمل‌های این ماده معدنی دارد.

تحقیقاتی در کشور فنلاند روی دختران ۱۰ تا ۱۲ساله انجام شد. نتایج تحقیقات بسیار جالب بود و نشان می‌داد که مصرف پنیر در بهبود وضعیت تراکم استخوانی دختران نقش مهمی داشته است.

۳. تنظیم فشار خون

مصرف لبنیات کم‌چرب به تنظیم فشار خون کمک می‌کند. در پژوهش‌های علمی، دو گروه از افراد بررسی شدند. گروه نخست کسانی بودند که لبنیات کم‌چرب زیادی مصرف می‌کردند و گروه دیگر کمترین میزان مصرف این مواد را داشتند.

طی دو سال، گروه نخست فشار خون متعادل‌تری نسبت به گروه دوم پیدا کرده بودند. بنا به گفته محققان، اثرات مصرف لبنیات بر تنظیم فشار خون به سبب وجود نوعی پروتئین است که در لبنیات کم‌چرب وجود دارد. این پروتئین می‌تواند نقشی مشابه داروهای کاهنده فشار خون بازی کند.

۴. تعدیل وزن بدن

تحقیقات علمی حاکی از این بوده‌اند که وجود کلسیم در لبنیات در سریع‌ترشدن فرایند کاهش وزن نقش دارد. شایان ذکر است که کلسیم در مواد غذایی دیگر چنین فایده‌‌ای ندارد و تنها وجود آن در محصولات لبنی مانند شیر و ماست ممکن است در داشتن وزنی متعادل نقش داشته باشد.

اگر قصد دارید وزنی مناسب داشته باشید، فقط سراغ رژیم‌های غذایی نروید. در واقع توجه‌کردن به نکات مختلف از جمله مصرف ویتامین D و جذب کلسیم هم از نکاتی است که باید در این فرایند در نظر بگیرید.

انواع روش‌های خرید لبنیات

برای خرید لبنیات روش‌های مختلفی پیش رویتان هست. باید بدانید که شیوه‌های جدید خرید محصولات خوراکی هم راهکارهایی جذاب برای افزایش رفاه و راحتی زندگی شما هستند.

اجازه بدهید نگاهی به روش‌های مختلف خرید لبنیات بیندازیم:

  • خرید از فروشگاه‌های محلی‌ و سنتی؛
  • تهیه محصولات لبنی پاستوریزه از هایپرمارکت‌ها و سوپرمارکت‌ها؛
  • خرید آنلاین محصولات لبنی مختلف از طریق اپلیکیشن‌های معتبر و معروف.

۱. فروشگاه‌های محلی

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که شیر و ماست محلی میل کنند. آن‌ها به پنیرهای سنتی و کره‌های این‌چنینی علاقه دارند. اگر طرف‌دار لبنیات باشید، احتمالا شما هم از چنین محصولات خوشمزه‌ای استقبال می‌کنید. بااین‌حال باید دقت کنید که پاستوریزه‌نبودن چنین محصولاتی ممکن است سبب بروز مشکلاتی شود.

ابتلا به عفونت‌های باکتریایی دستگاه گوارش از جمله عوارض مصرف برخی محصولات سنتی و غیراستریل فروشگاه‌های سنتی است. اگر قصد دارید از چنین محصولاتی، مثلا شیر محلی، استفاده کنید پیش از مصرف آن را بجوشانید.

۲. خرید از سوپرمارکت و هایپرمارکت

با گسترش فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و وجود هایپرمارکت‌های متنوع در شهرها، خرید انواع محصولات از جمله لبنیات هم ساده‌تر شده است. تعداد سوپرمارکت‌ها هم که کم نیست و در هر محله‌ای چند سوپرمارکت پیدا می‌شود.

برای خرید انواع محصولات لبنی معروف باید به یکی از این فروشگاه‌ها وارد شوید. خوشبختانه تنوع محصولات و برندهای لبنیات بسیار زیاد است. با کمی آزمون‌وخطا می‌توانید برند دلخواهتان را پیدا کنید.

۳. خرید آنلاین

وجود اپلیکیشن‌هایی برای سفارش آنلاین پنیر و شیر و ماست هم ایده جذابی است. با چنین شکل و شیوه خریدی می‌توانید به‌راحتی به محصولات لبنی برندهای گوناگون دسترسی پیدا کنید و به‌راحتی آن‌ها را سفارش بدهید.

در خرید اینترنتی، محصولات را با مرور فهرست گزینه‌های در دسترس انتخاب می‌کنید. پرداخت هزینه هم اینترنتی انجام می‌شود. این روش مزایای فراوانی دارد و باعث می‌شود که راحت‌تر بتوانید شیر و ماست و در کل لبنیات موردنیازتان را تهیه کنید.

مزایای خرید آنلاین لبنیات چیست؟

با خرید آنلاین لبنیات می‌توانید از مزایای شگفت‌انگیزی بهره‌مند شوید. بعضی از فواید چنین سبکی از خرید عبارت‌اند از:

  • داشتن حق انتخاب بیشتر؛
  • صرفه‌جویی در وقت و انرژی؛
  • استفاده از تخفیف‌ها؛
  • دریافت در محل دلخواه؛
  • مقایسه محصولات؛
  • خرید دقیق و هدفمند.

۱. داشتن حق انتخاب بیشتر

اگر از روش‌های اینترنتی برای خرید لبنیات بهره ببرید، به محصولاتی از برندهای مختلف دسترسی خواهید داشت. با جست‌وجوی محصول مدنظر می‌توانید فهرستی از فروشگاه‌هایی را مشاهده کنید که امکان سفارش آنلاین از آن‌ها وجود دارد.

در دسته‌بندی محصولات مختلف سوپرمارکتی، امکان انتخاب از گروه لبنیات وجود دارد. نگاهی به گزینه‌های موجود دست‌تان را در خرید باز می‌گذارد و می‌توانید از میان محصولات متنوع پنیر، شیر، کره و خامه بهترین گزینه‌ها را ببینید و انتخاب کنید.

۲. صرفه‌جویی در وقت و انرژی

به‌جای پوشیدن لباس و راهی‌شدن به‌سوی سوپرمارکت و مغازه‌های لبنیات، آنلاین خرید کنید. چنین روشی به شما کمک می‌کند که در انرژی و زمان صرفه‌جویی کنید. نیازی به معطل‌شدن در ترافیک خیابان‌ها یا صف موجود در هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تلف کردن وقت هم نیست. به‌راحتی در عرض چند دقیقه می‌توانید محصول لبنی مدنظرتان را از فروشگاه‌های آنلاین سفارش بدهید.

۳. استفاده از تخفیف‌‌ها

در خرید اینترنتی، امکانات جذابی برای کاربران در نظر گرفته می‌شود. یکی از آن‌ها ارائه تخفیف‌ها در قالبی نو و کاربردی است. چه قالبی؟ کدهای تخفیف برای خرید به افراد داده می‌شود تا بتوانند در زمان پرداخت اینترنتی هزینه خریدشان، آن را در بخش مربوط وارد کنند و پول کمتری بپردازند.

بنا به‌ اینکه کد تخفیف باعث کسر چه مبلغی می‌شود، خرید مقرون‌به‌صرفه‌تر و البته جذاب‌تر خواهد شد. در خرید به روش‌های سنتی، شاهد چنین روندی نیستید. در واقع هیچ‌‌کس برای خرید ماست، پنیر یا کشک به شما تخفیف نمی‌دهد. روش‌های جدید با ایجاد سبک‌های تازه زندگی و عادت‌های متنوع زندگی را دل‌چسب‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

۴. دریافت در محل دلخواه

با خرید آنلاین لبنیات می‌توانید سفارشتان را در محل دلخواه تحویل بگیرید. اگر در خانه، محل کار یا هر جای دیگری هستید، نشانی‌تان را در بخش مدنظر وارد می‌کنید تا بعد از آماده‌شدن سفارشتان، به محل مدنظر شما ارسال شود.

این شیوه خرید به شما امکان سفارش‌دادن برای دیگران را هم می‌دهد. مثلا اگر خانه هستید و می‌دانید که مادر یا مادربزرگتان نیاز به لبنیات دارد، به‌سادگی با سفارش اینترنتی کالاهای مدنظرش آن‌ها را در مدت کوتاهی به دست او می‌رسانید.

امکان سفارش‌دادن محصولات لبنی در محل کار یا هر جای دیگری هم وجود دارد. فرض کنید که در شرکت یا اداره هستید و می‌خواهید پنیر یا ماست سفارش بدهید و با صبحانه یا ناهار نوش‌ جان کنید. در چنین حالتی، نشانی محل کار را در اپلیکیشن خرید اینترنتی وارد می‌کنید و محصول را در آنجا تحویل می‌گیرید.

۵. مقایسه محصولات

زمانی که محصولات لبنی را اینترنتی می‌خرید، فهرست کاملی از برندهای گوناگون در فروشگاه‌های مختلف را می‌بینید. این فهرست جامع و کامل به شما امکان مقایسه‌کردن محصولات را می‌دهد. هم از نظر حجم و ویژگی‌ها و هم از نظر قیمت و هزینه می‌توانید کالاهای برندهای مختلف در فروشگاه‌ها را با هم مقایسه کنید. با چنین امکانی خرید مقرون‌به‌صرفه و آگاهانه‌ای خواهید داشت و ضرر نمی‌کنید.

۶. خرید دقیق‌تر و هدفمند

با خرید اینترنتی دیگر امکان وسوسه‌شدن برای اضافه‌کردن کالایی غیرضروری به سبدتان وجود ندارد. زمانی که برای خرید حضوری وارد سوپرمارکت‌ها می‌شوید، امکان دارد که از روی کنجکاوی یا تحت تاثیر جو فروشگاه اقدام به خرید محصولی کنید که واقعا به آن نیاز ندارید. در خرید آنلاین، دقیقا به‌ سراغ محصولی می‌روید که به آن نیاز دارید. این سازوکار باعث می‌شود که خرید دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید.

۷. مرور نظرات خریداران دیگر

کاربرانی که پیش‌تر از شما خرید کرده‌اند، امکان ثبت بازخورد دارند. به‌عبارت دقیق‌تر، می‌توانند نظراتشان درباره خرید لبنیات در سامانه آنلاین را وارد کنند. با مرور نظرات آن‌ها و بررسی امتیازاتی که به هر فروشگاه داده‌اند، سفارش دقیق‌تری را ثبت خواهید کرد. در واقع انتخاب فروشگاه و محصول برایتان دقیق‌تر پیش می‌رود.

روش خرید سریع لبنیات آنلاین چیست؟

برای خرید سریع لبنیات می‌توانید وارد اپلیکیشن معتبر فروش آنلاین محصولات و کالاهای مختلف شوید و روند زیر را پشت‌سر بگذارید:

  • در اپلیکیشن ثبت‌نام و اطلاعاتی مانند شماره تماس و نشانی را وارد کنید؛
  • وارد بخش سوپرمارکت شوید و به دسته‌بندی محصولات لبنی بروید؛
  • از میان گزینه‌های موجود اقدام به انتخاب کنید؛
  • کالا را به سبد خرید اضافه کنید؛
  • هزینه را آنلاین بپردازید.

بعد از طی‌کردن این مراحل و خرید آنلاین لبنیات کافیست منتظر ارسال لبنیات دلخواهتان به نشانی مدنظر باشید. این فرایند سریع و ساده است و پیک‌های ارسال محصولات خیلی سریع خریدتان را به‌ دست شما می‌رسانند. امکان پیگیری روند خرید از زمان ثبت و آماده‌سازی در فروشگاه تا فرستادن پیک به سویتان وجود دارد.

می‌توانید مسیر پیک را از زمان راه‌افتادن به‌سوی نشانی‌تان روی نقشه گوگل ببینید. مدت‌زمان تقریبی رساندن سفارش به دست‌تان هم به شما اعلام می‌شود. در زمان انتخاب محصول در اپلیکیشن می‌توانید نام کالای مدنظرتان را در بخش‌های مشخص جست‌وجو کنید یا فهرست فروشگاه‌های نزدیک به خود را ببینید و از میان آن‌ها انتخاب کنید.

نتیجه‌گیری

خواص لبنیات و تنوع آن‌ها باعث می‌شود که در سبد غذایی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. حتی اگر به یکی از موارد موجود در این دسته‌ از خوراکی‌ها علاقه نداشته باشید، گزینه‌های دیگری برای رساندن مواد مغذی و کلسیم به بدنتان وجود دارند. پنیر دوست دارید؟ انواع مختلفی از آن موجود است. این روزها تنوع پنیرها بسیار بیشتر از گذشته شده است. شاید هم پنیر نمی‌خورید و باید ماست یا موارد دیگر را جایگزین آن کنید. درهرحال گروه محصولات لبنی به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد. خرید اینترنتی هم راهی جذاب برای سفارش آن‌هاست. اگر تجربه سفارش آنلاین شیر پاستوریزه و ماست و پنیر نداشته‌اید، حتما آن را امتحان کنید. احتمال اینکه از آن خوشتان نیاید، بسیار کم است. کسی هست که از رفاه و راحتی بیشتر خوشش نیاید؟ ما که این‌طور فکر نمی‌کنیم.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها