رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 441442

جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی اولویت دولت در سال رونق تولید است

ساعت 24- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و تلاش برای احیای واحدهایی که به دلایل مختلف با ظرفیت کمتر فعالیت می‌کنند، اولویت دولت در سال رونق تولید است.

div>

بابک دین پرست در جریان بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در ساوه اظهار کرد: حفظ اشتغال و تلاش برای حفظ توان تولیدی صنایع و اتخاذ راهکارهای مناسب برای توسعه صنایع و ایجاد اشتغال از دیگر اولویت‌های دولت در سال رونق تولید است.

وی افزود: بر این اساس دولت تمام برنامه ریزی ها و سیاستگذاری‌های خود را برای رونق تولید به کار بسته و استانداران نیز مکلف به اجرای برنامه‌های دولت در این حوزه هستند.

معاون وزیر کشور در ادامه افزود: در جلسات دولت تمامی وزارتخانه‌های متبوع مکلف به استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حل مشکلات به منظور تقویت رونق تولید شدند.

وی گفت: در استان مرکزی نیز با تلاش مجموعه استان و در رأس استاندار مرکزی، مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی برطرف شده و واحدهای نیمه تعطیل و غیرفعال احیا شدند. ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اختیارات کامل برای حل مشکلات صنایع جلسات مستمری برگزار می‌کند که نتایج خوبی دربرداشته است.

دین پرست افزود: مشکلاتی در حوزه امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، کمبود نقدینگی و بدهی‌هایی به ادارات آب، برق و گاز در این جلسات، مطرح و راهکارهای لازم برای برون رفت از آن اتخاذ شده است و در امور صنایع تسهیل صورت گرفته است.

معاون وزیر کشور در سفر نیم روزه به ساوه ضمن بازدید از شرکت مقره سازی و نیز کارخانجات نورد و لوله صفا در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که در شهرستان ساوه به ریاست استاندار به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تشکیل شد، شرکت کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها