رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 148065

چگونه سریع لاغر شویم/چگونه بدون ورزش لاغر شویم

ساعت ۲۴- بعضی افراد در کم کردن وزن بدن‌شان با مشکل روبه‌رو هستند و به سختی وزن کم می‌کنند اگر شما هم در این مورد با مشکل مواجه هستید ما به شما می‌گوییم چگونه سریع لاغر شویم و حتی چگونه بدون ورزش لاغر شویم. این روش را حتما امتحان کنید. با تهیه این قهوه سالم چربی‌های اضافی بدنتان خیلی سریع از بین می‌روند.

666.jpg
h2 dir="RTL">چه بخوریم تا لاغر شویم

مواد مورد نیاز: یك قاشق پودر دارچین، یك‌دوم فنجان عسل، یك قاشق كاكائو (در صورت دلخواه)، سه‌چهارم فنجان روغن نارگیل.

سعی كنید كه این تركیب را بعدازظهر آماده كرده و صبح میل كنید. همه مواد را با هم مخلوط كنید. مخلوط به دست آمده را داخل یك كاسه شیشه‌ای تمیز و دردار بریزید یا روی ظرف مورد نظر را خوب بپوشانید. سپس یك یا دو قاشق سرپر از این مخلوط را به قهوه داغ صبحانه اضافه كنید تركیب قهوه و این مخلوط به طور فوق‌العاده‌ای سوخت و ساز بدن شما را افزایش می‌دهد و در مدت چند دقیقه پس از نوشیدن قهوه بدنتان شروع به سوزاندن كالری می‌كند.(چگونه سریع لاغر شویم)

با افزودن این خوراكی به قهوه سوخت و ساز بدن را بالا ببرید

مطمئنا از نتیجه به دست آمده تعجب می‌كنید و می‌بینید در مدت یك ماه ۵ كیلوگرم وزن كم می‌كنید. بسیار مهم است كه با قهوه چه میل می‌كنید. اضافه كردن كرم‌های مخصوص قهوه به دلیل چربی اضافه شده به آن و یا انواع شیر مناسب نیستند و روند كاهش وزن را به تعویق می‌اندازند. پیشنهاد ما این است تا یك ماه این روش را ادامه دهید و شاهد تاثیر آن بر وزن خود باشید و ببینید چقدر لاغر می‌شوید.(چگونه بدون ورزش لاغر شویم)

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها