رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 207641

مچ‌بند ورزشی که رژیم غذایی میدهد+تصاویر

ساعت 24-مچ‌بند ورزشی که رژیم غذایی ارائه می‌دهد طراحی و ساخته شد.

8
به نقل از پایگاه سی‌نت، یک پروژه نرم‌افزاری در ایالت آریزونا قصد دارد به مصرف‌کنندگان مکمل‌های ورزشی کمک کند تا مکمل مورد نیازشان را پیدا و خریداری کنند.

با اینکه نرم‌افزارهای بسیاری توانایی پیگیری مواد غذایی مصرفی شما را دارند، اما هیچکدام بازخورد غذایی ارائه نمی‌دهند، اما یک نرم‌افزار کاربردی قصد دارد به شما در شناسایی و خرید مکمل مناسب کمک شایانی کند. این فرآیند با استفاده و تحلیل داده‌های مچ‌بند ورزشی و ترازوی هوشمند انجام می‌شود.

گرچه شرکت Styr Labs مچ‌بندهای ورزشی و ترازوهای هوشمند خود را با قیمت مناسبی عرضه کرده است، اما ارزش خرید چندانی ندارند. جادوی واقعی این شرکت یک نرم‌افزاری کاربردی‌ است که سازگار با دستگاه‌های ورزشی شرکت های دیگر مانند Fitbit، Garmin و Polar است. این نرم‌افزار کاربردی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و آی.اُ.اس بصورت رایگان قابل دریافت است.

نرم‌افزار براساس اطلاعات جمع‌آوری شده از مچ‌بند ورزشی (یا ترازوی هوشمند) و پاسخ‌ها به پرسشنامه آن که مربوط به عادات غذایی روزانه است، مولتی‌ویتامین و ترکیبات پروتئینی متناسب با نیاز (که توسط شرکت Styr Labs تولید و عرضه می‌شوند) را پیشنهاد می‌دهد. ترکیب این مکمل‌ها می‌تواند بسته به نوع رژیم مانند رژیم غذایی بدون پروتئین گلوتن و یا گیاه‌خواری تنظیم شود.

یکی از کاربران در رابطه با این مچ‌بند اظهار کرد: نسخه مکملی من شامل 32 نوع ویتامین است که صرفا برای بدن من مناسب است. نرم‌افزار با ارائه جدول حقایق تغذیه‌ای، دلایل نیاز بدن به این ویتامین‌ها را شرح می‌دهد. برای نمونه چون من تمرینات استقامتی انجام می‌دهم نیاز به دریافت بیشتر ویتامین‌های C ، E و D دارم.

اما نکته عجیب اینجاست. هزینه تمام این مکمل‌ها برای مصرف یک ماه 68 دلار می شود، در صورتی که نیم‌کیلو از ترکیب پروتئین سفارشی‌ام 28 دلار قیمت‌گذاری شد. این پول برای ویتامین‌ها و پروتئین زیاد است.

سرجیو رادوسیک موسس شرکت Styr Labs درباره این قیمتگذاری گفت: این مکمل‌ها برای افراد پولدار طراحی شده‌اند که به‌ دنبال مصرف موادغذایی بدون دست‌کاری ژنتیکی، پروتئین کاملا طبیعی و ویتامین‌هایی بدون آلرژی و تولید خانگی هستند.
انتهای پیام

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها