رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 343935

طرز تهیه املت کالیفرنیایی با آووکادو | نحوه تهیه اسموتی آووکادو

املت کالیفرنیایی با آووکادو یک غذای آمریکایی است این غذا برای صبحانه بسیار مناسب است اگر میخواهید از نحوه آماده سازی این غذا آگاه شوید ادامه مطلب را بخوانید

غذا با آووکادو
html>

آووکادو یکی از میوه هایی است که به تازگی جایی در میان دیگر میوه های محبوب در ایران گرفته است. این میوه که طعم بسیار لذیذ و دلچسبی دارد ، سرشار از پتاسیم، چربی و روغن سالم برای قلب و دیگر ویتامین هاست. از ان جایی که پتاسیم این میوه از موز هم بیشتر است به رشد عضلات و عملکرد اعضای بدن نیز کمک می کند.هم چنین به خاطر انتی اکسیدان بودن ان باعث افزایش ایمنی بدن شده و نیز دارای فیبر، فولات و ریبو فلاوین و.. می باشد.

آووکادو بر روی درختان همیشه سبز و در مناطق گرم رشد می کند . به خاطر ارزش غذایی بالای این میوه میتوان از ان در بسیاری از غذا ها و نوشیدنی ها نیز استفاده کرد و از طعم خوب این میوه لذت برد که ما در این جا یک وعده ی صبحانه ی سالم و بسیار مقوی به همراه آووکادو را به شما آموزش می دهیم.

املت کالیفرنیایی

این املت که با ماتزورلا، گوجه فرنگی، آووکادو و سس پستو درست میشود ، طعم بسیار لذیذ و خوبی دارد و بسیار مقوی می باشد.

مواد لازم:

2 عدد تخم مرغ درشت

1 تا 2 قاشق غذا خوری آب

1 قاشق چای خوری کره یا روغن زیتون

چند برش پنیر ماتزورلا

2 برش گوجه فرنگی

نصف یک آووکادوی رسیده

1 تا 2 قاشق غذا خوری سس پستو

نمک و فلفل به میزان لازم

جعفری مقداری برای تزئین

طرز تهیه املت کالیفرنیایی با آووکادو

یک کاسه بردارید و تخم مرغ ها را همرا آب در آن بریزید. مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کرده و مواد را هم بزنید تا پف کند.تابه را روی حرارت قرار داده و کره یا روغن زیتون را درون ان بریزید و صبر کنید تا گرم شود. سپس مایع هم زده شده ی تخم مرغ را در ان بریزید و صبر کنید تا بپزد. مایع را مثل پنکیک درون تابه بریزید و به صورت دورانی رویش را با قشق هم بزنید تا به خوبی مغز پخت شود و سفت شود . بعد از اینکه روی تخم مرغ به خوبی پخت بقیه مواد یعنی گوجه فرنگی، آووکادو پنیر ماتزورلا و سس پستو را بر روی نصف تخم مرغ میریزیم و نصف دیگر را روی مواد بر می گردانیم و صبر می کنیم تا مواد کمی گرم شوند. سپس املت را به ارامی در بشقاب می گذاریم و روی ان کمی از سس پستو را می ریزیم و از جعفری برای تزئین ان استفاده می کنیم .

املت کالیفرنیایی شما اماده ی سرو می باشد نوش جان کنید.

پیشنهاد می گردد بخوانید : طرز تهیه املت انگلیسی

اسموتی آووکادو

طرز تهیه اسموتی آووکادو

آووکادو نوشیدنی های مختلفی دارد که ما این جا دو نوع آووکادو و میوه های سبز و اسموتی آووکادو با موز و عسل را که بسیار مقوی و خوش مزه هستند را به شما اموزش میدهیم.

اسموتی آووکادو با موز و عسل

مواد لازم:

1 لیوان شیر

نصف یک آووکادوی رسیده

1 عدد موز

2 قاشق غذا خوری پرک جو

1 قاشق غذاخوری عسل

یک مشت اسفناج (دلخواه)

پیشنهاد می شود بخوانید : طرز تهیه اسموتی طالبی و موز

طرز تهیه اسموتی آووکادو با موز و عسل

موز را از قبل خرد کرده و در فریزر قرار می دهیم تا یخ بزند. اووکادو را خرد کرده و به همراه بقیه مواد در مخلوط کن میریزیم و بعد از این که اسم.تی کاملا یک دست شد به مدت یک ربع در یخچال قرار می دهیم .نوشیدنی شما اماده ی سرو کردن می باشد. نوش جان

نوشیدنی آووکادو و میوه های سبز

نوشیدنی آووکادو و میوه های سبز

مواد لازم:

نصف یک آووکادوی پوست گرفته شده

1 کیوی رسیده

3 عدد سیب سبز

ساقه ی کرفس به صورت دلخواه و به مقدار دلخواه

پیشنهاد می شود بخوانید : خواص آووکادو

طرز تهیه آووکادو و میوه های سبز

ابتدا سیب ها و ساقه ی کرفس را خرد کرده و به مدت 2 دقیقه درون دستگاه اب میوه گیری میریزیم.سپس اووکادو و کیوی را به آب میوه اضافه کرده و به مدت 3 دقیقه مخلوط می کنیم تا اب میوه کاملا یک دست شود.بهتر است مواد کم کم به هم اضافه شوند تا به خوبی با هم ترکیب شوند و اب میوه شما طعم بهتری داشته باشد.بعد از این کار کافیست نوشیدنی را 15 دقیقه درون یخچال بگذارید تا خنک شود.نوشیدنی شما اماده ی سرو می باشد. نوش جان

طرز تهیه املت کالیفرنیایی با آووکادو | نحوه تهیه اسموتی آووکادو

طرز تهیه پاستا با آووکادو


مواد لازم پاستا با آووکادو :
مواد لازم اندازه مقدار / کالری
پاستا خشک 227 گرم 100 گرم / 300 کالری
آووکادو رسیده 1 عدد بزرگ 100 گرم / 190 کالری
سیر ریز رنده شده 1/4 قاشق چایخوری 100 گرم / 120 کالری
آب لیمو 1 قاشق چایخوری 100 گرم / 26 کالری
نمک 1/8 قاشق چایخوری 100 گرم / 0 کالری
فلفل سیاه تازه آسیاب شده طبق ذائقه 100 گرم / 0 کالری
گوجه فرنگی 1 عدد متوسط 100 گرم / 15 کالری
پیازچه ریز خرد شده 1 عدد 100 گرم / 23 کالری

طرز تهیه پاستا با آووکادو :
برای تهیه پاستا با آووکادو در ابتدا به تهیه پاستا می پردازیم برای اینکار قابلمه مناسبی را بردارید و آب را به همراه نمک و کمی روغن در آن بریزید و صبر کنید تا آب بجوشد وقتی آب جوش آمد پاستا را اضافه نموده تا بپزد وقتی پاستا آماده شد یک فنجان از آب پاستا را بردارید و پاستا را آبکش نمائید.
حالا به تهیه سس آوو کادو مشغول می شویم برای آماده کردن سس ابتدا گوجه فرنگی ها را با کارد به دو نیم کنید و تخم های گوجه را در آورید و به تکه های ریز گوجه را درآورید و در کناری قرار دهید.
کاسه دیگری را بردارید و آووکادو را در آن ریخته و با کمک چنگال آنها را له نمایید و به شکل خمیر درشت آووکادو ها را تبدیل نمایید. در مرحله بعد سیر را ریز خرد نمایید با رنده ریز خرد کنید اگر رنده ریز ندارید با چاقو ریز ریز نمایید بعد به مواد اضافه نماییید سپس آبلیمو را بریزید و هم بزنید در آخر نمک و فلفل را بیافزایید.
سس و پاستا را با هم ترکیب نمایید در ضمن نصف فنجان از آب پاستا که در موقع آبکش کردن برداشتید را هم در کاسه بریزید حالا گوچه فرنگی های ریز شده را بیافزایید.
به کمک انبر پاستا یا اگر در دسترس ندارید با دو قاشق مواد را هم بزنید . توجه داشته باشد سس آووکاو باید رقیق در روی پاستا قرار گیرد اگر رقیق نبود نصف دیگر از آب پاستا را به آن بیافزایید

پیشنهاد می شود بخوانید : طرز تهیه پاستا پنه با سس آلفردو
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها